LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] postbank mobieltjes

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
van der Sterren

postbank mobieltjes

Ongelezen bericht door van der Sterren »

Sinds begin augustus bel ik elke 3 weken naar de postbank om te melden dat mijn mobieltje nog steeds niet bezorgd is. Tijdens elk telefoontje werd mij verzekerd dat ik het binnen 3 weken in huis zou hebben. Tot de brief van oktober waarin 'gedreigd' wordt dat fl.300,= wordt afgeschreven indien het mobieltje niet wordt geactiveerd. De limit!
Goed dat er organisaties zijn zoals de uwe. De enige stok achter de deur, luis in de pels!

J. Verhoeven

Re: postbank mobieltjes

Ongelezen bericht door J. Verhoeven »

Mijn GSM heb ik in juli wel ontvangen, maar hij is niet te aktiveren. Tig telefoontjes en e-mails met de Postbank leverde niets op. De laatste tijd heeft de Postbank zelfs geen tijd om mijn mails te beantwoorden (waarschijnlijk om de problemen met de GSM's op te lossen).Ook van de helpdesk krijg ik het volgende antwoord: ik weet ook niet wat ik er aan moet doen. Het is belachelijk dat de Postbank zo met hun klanten omgaan

P Adam

Re: postbank mobieltjes

Ongelezen bericht door P Adam »

Ik heb hetzelfde probleem gehad. Wat ik op een ogenblik heb gedaan is een telford opwaardeerkaart gekocht (de goedkoopste natuurlijk). Mobieltje opwaarderen, zodat het zijn SMS'jes en aanmeldingen weer kan uitvoeren. Nu aanmelden en klaar was ik. Zonder eigen tegoed kan het mobieltje zich namelijk niet aanmelden.

VFV Afoort

Re: postbank mobieltjes

Ongelezen bericht door VFV Afoort »

De problemen zeer herkenbaar. Ik heb nog wel een iets verdergaande ervaring waarbij de haren rechtovereind gaan staan.
Na veelvuldig bellen en mailen waar mijn beloofde mobiel bleef, kreeg ik eindelijk een bericht thuis (ruim 3 maanden geduurd) dat men het mobieltje probeerden uit te reiken, echter was ik niet thuis. De volgende dag meteen opgehaald bij de PTT en met mijn oude brief met activeringscode, die ik zo goed moest bewaren omdat die 1x uitgereikt werd, het mobieltje aanmelden. Na 2x lukte het niet dus meteen bellen. Na een kwartier aan de telefoon gewacht te hebben, kreeg ik eindelijk iemand van de klantenservice. Bleek dat die activeringscode geen link legde met mijn mobieltje, terwijl het wel het goede mobiele nummer was. Hij zou er een aanmaken en een dezer dagen kan ik de nieuwe activeringscode per post verwachten. Ik vroeg of hij mij dat niet meteen kon geven, want nu moest ik weer wachten. Nee dat kon niet, want dat was niet zijn afdeling (zucht). Tien minuten later viel de post op de mat waarbij een brief van de Pbank zat met een nieuwe activeringscode omdat bleek dat die oude (die ik gebruikt had) niet werkte. Ja, daar was ik ook achtergekomen en deze activeringscode kon ik ook niet meer gebruiken omdat men een nieuwe zou aanmaken.
Afijn, nu zo'n twee weken later... geen (tweede) nieuwe activeringscode. Ik begin weer van voor af aan.. niet wachten op een mobieltje maar op een activeringscode. En die is nogal belangrijk anders kan je nog 300,00 betalen.

H.L.Feldker

Re: postbank mobieltjes

Ongelezen bericht door H.L.Feldker »

Ook ik heb "dreigbrieven" ontvangen, als ik niet activeer.
Toestel nog altijd niet ontvangen

Jeroen

Re: postbank mobieltjes

Ongelezen bericht door Jeroen »

Ga dan ook bij een echte bank i.p.v bij die ambtenaren club...

Edwin Neuteboom

Re: postbank mobieltjes

Ongelezen bericht door Edwin Neuteboom »

Ook ik wacht al ruim 4 maanden op m'n telefoon

D.Smit

Re: postbank mobieltjes

Ongelezen bericht door D.Smit »

Ik heb dus ook probleeme met het actieveren Van het Mobieltje Ik Hoop Dat Radar er wat aan kan doen maar de kans is klein denk ik want ik heb all 10 Actieverings Codes Dus dat Schiet ook niet echt op het probleem na 20 Telfoontjes blijkt te zijn dat zij bij de Postbank het Telfoon nummer Fout in de computer hebben staan dus ik kan hem nu nog niet Activeeren Want De Code is Gekopelt aan het mobiele nummer dus dan krijg ik een smsje terug van de postbank staat er weer in dat HET NUMMER NIET BEKENT IS want bij hun in de computer staat er dus als eind cijfers 449 maar mijn mobiele nummer eindicht dus op 450 maar er word dus niks verandert die stomme Postbank de tijd begint te dringen want voor 1 December moet je hem Activeeren anders word er fl 300.00 van mijn rekening afgehaald.
IK BEN TEN EINDEN RAAD als er iemand raad weet E-mail mij dan Effe op [email protected] Alvast Bedankt

J. Deltrap

Re: postbank mobieltjes

Ongelezen bericht door J. Deltrap »

Helaas behoor ik zelf ook tot de gelukkige die door de POSTBANK aan het lijntje worden gehouden.
Zo hierbij hoop ik ook op een goed verloop middels TROS RADAR, want dit kan
uiteraard niet.
Deze bank kan zich dit blijkbaar veroorloven eerst geld inzamelen en vervolgens……………”WACHTEN”.
Ook ik ben al vanaf Augustus aan het wachten op mijn retourgestuurde GSM, want zonder ACCU is het vervelend bellen. Maar er werd verondersteld dat dit binnen
Enkele werkdagen zou zijn opgelost ( ze hebben lange werkdagen bij de POSTBANK).
Het is ook vreemd dat de Postbank wel folders enzovoort verspreid middels de POST. Maar een officeel schrijven is blijkbaar niet mogelijk.
De onderstaande berichten en antwoorden zijn vanaf 1 nov 2001, de voorgaande maanden is ongeveer het zelfde antwoord verloop nl. “WACHTEN” en niemand weet ook maar iets zelfs niet telefonisch ( uiteraard ook geprobeert ).

Correspodentie met de POSTBANK op de laatste is nog geen reactie van de POSTBANK.

E-mail 1

Geachte Postbank klantenservice,

Gaarne zou ik vernemen waneer ik mijn beloofde Postbank GSM nu eindelijk
een krijg.
Deze is namelijk in al o 30-8-2001 opgehaald omdat de er de ACCU in
miste.
Hierop direct gebeld en is opgehaald onder nummer XXXXXXXXX door
Selektvracht.
Uiteraard heb ik in deze maanden diversen malen getracht bij de POSTBANK
enige vorm van contact gezocht middels telefoon en e-mail.
Helaas word ik en ook andere met een "zgn kluitje het riet in gestuurd".
Tevens word op alle niveau's geroepen dat men maar moet wachten en U
Hebt toch een bewijs dat de GSM is opgehaald.
Ja wat heb ik er aan dat nu na 2 maanden er nog geen definitief antwoord
ligt, of dat er correspodentie plaatsvind waar de GSM is en waneer deze retour komt.
Er is in begin oktober door een medewerker gemeld telefonisch dat de
aflevering rond 15 oktober definitief zal plaatsvinden.
Doch is dit tot op heden niet gebeurt, en vandaag 1 november weer eens
gebeld en antwoord is WACHTEN het wordt afgehandeld i.v.m. problemen.
Is het nu zo moeilijk om een schriftelijke notificatie te sturen omtrent
de gang van zaken en enige zekerheid te krijgen.
Met reclames ed. is postbank ook snel met sturen, maar hier op dit punt
met valt het zwaar tegen met communicatie .
En ik weet dat de Postbank dit betreurd maar wat kan de consument
Waaronderikzelf hiermee, behalve niets.

Naar aanleiding van Uw reactie m.b.t. tot de activering is dit rond
28-8-2001 gebeurt met een geleende accu, maar bellenkan ik helaas
niet en de tijd van niet gebruik loopt door.
Ook hiervoor neem ik ten zeerste aan dat de POSTBANK een oplossing voor
heeft !

Gaarne verwacht ik een persoonlijke schriftelijke reactie van de
POSTBANK hoe dit probleem wordt opgehelderd en de GSM retour
komt daar normale correspondentie ook in mijn brievenbus komt.
Ik heb aan de voorwaarden voldaan en verwacht nu ook dat de POSTBANK
haar beloftes eens na komt.

Met vriendelijke groet,


J.L.J. Deltrap

Postbanknummer : xxxxxxxxxx
GSM-nummer : 06-xxxxxxx ( enkel zonder de Siemens M35i kan dit niet worden gebruikt !!! )



Antwoord e-mail 1

Geachte heer/mevrouw Deltrap,

Het spijt ons dat u nog geen reactie heeft op de retournering van uw
defecte
Siemens M35i. Wij kunnen u hiermee helaas niet van dienst zijn, maar
verwijzen u graag door naar onze Informatielijn Postbank m-bankieren. U
kunt
deze Informatielijn bereiken op het gratis telefoonnummer 0800 0 254
022.
Dit telefoonnummer is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van
08.00
tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Met vriendelijke groet,
Postbank N.V.

J. Hoen
Hoofd E-commerce en E-mail


TRACKING NUMBER: A00000628083-00002518837

E-mail 2

Geachte Postbank KLANTENSERVICE,

Het KASTJE MUUR SYNDROOM moet nu eens een einde krijgen.
Namelijk een nummer opgegeven om hier wederom geen informatie te krijgen
omdat men niets weet is erg KLANTONVRIENDELIJK.
Er moet toch iemand in de organisatie zijn die een uitsluiting omtrent
een PROBLEEM kan geven.
Normaal gezien is een KLANTENSERVICE om klanten te helpen en niet door
te sturen naar een zogenaamde GROTE ZWARTE MUUR.
Dus wederom gaarne uitsluiting of iemand die deze kan geven, en niet
weer een STANDAARD E-MAIL zoals hieronder.

Met vriendelijke groet,

J.L.J. Deltrap

Antwoord e-mail 2

Geachte heer/mevrouw Delttrap,

Het spijt ons dat u op het genoemde telefoonnummer niet de gevraagde
informatie heeft ontvangen. Wij bieden u hiervoor onze verontschuldigingen
aan.
De medewerkers die op deze afdeling werkzaam zijn dienen wel van de
betreffende informatie op de hoogte te zijn.
Wij kunnen u medelen dat er op dit moment met uiterste inspanning wordt
gewerkt om iedereen die nog geen telefoon heeft ontvangen, zo spoedig
mogelijk van een telefoon te voorzien. Wij kunnen u verzekeren dat alles
in het werk wordt gesteld om dit zo spoedig te realiseren.


Met vriendelijke groet,
Postbank N.V.

J. Hoen
Hoofd E-commerce en E-mail


TRACKING NUMBER: A00000628083-00002554710

E-mail 3

Geachte Klantenservice,

Bedankt alvast voor de behandeling van de klacht, enkel er rusten nog
enige openstaande items.
Naar aanleiding van onderstaand bericht ontvang ik dit gaarne
schriftelijk met hier in de vermelding wie zal zorgdragen voor de afhandeling omtrent deze zaak, hoe en waneer.
In deze schriftelijk per POSTBODE van PTT-Post te versturen brief wil ik
gaarne de uitleg en absolute ZEKERHEID
krijgen dat alles wordt afgehandeld daar het vertrouwen minder wordt.
De SIM-kaart ligt nu namelijk rusteloos al maanden te wachten op zijn
GSM.
zonder dat deze kan bellen of gebeld kan worden.

Wederom hopend op snelle SERVICE van de Postbankverblijf ik met
vriendelijke groet,

J.L.J. Deltrap

Antwoord e-mail 3

Geachte heer/mevrouw Deltrap,

De problemen met betrekking tot de levering van de Siemens toestellen
worden allemaal individueel behandeld. Daarom kan het inderdaad langer
duren voordat u uw toestel ontvangt. Wij doen echter ons uiterste best
de problemen rond de levering zo correct en snel mogelijk op te lossen.

Wij waarderen het zeer als u de levering van de Siemens M35i nog even
wilt afwachten.

Met vriendelijke groet,
Postbank N.V.

J. Hoen
Hoofd E-commerce en E-mail


TRACKING NUMBER: A00000628083-00002567846

<<<<< LEES DIT GAARNE MET AANDACHT >>>>>

Vrijdag 09 november 2001

E-mail 4

Geachte Postbank,

Helaas moet ik konstateren dat er weer een week is weggekropen en weer
een een week zonder een positief bericht van de POSTBODE met hier is die dan EINDELIJK, maarNEE.
Dus weer een week verlenging voor de Postbank.
Het is aardig dat er weer in het onderstaand e-mail staat "WACHTEN",
hoelang nog???
Als het klopt wat hieronder is vermeld dan mag ik aannemene deze komende
week 46, de afhandeling zal plaatsvinden.
Daar deze flauwe manier van burocratie van de POSTBANK nu lang genoeg
heeft geduurt, er er nu eens mensen aan het werk moeten worden gezet om OPLOSSINGEN te bieden.
NAMELIJK GEWOON EEN GSM OPSTUREN !!!!!!!
Naar aanleiding van de laatste e-mail verwacht nog altijd een
schriftelijke medeling
omtrent de behandeling zodat er zwart op wit staat dat er alles binnen
zeer korte tijd wordt opgelost.

Wachtend op Uw bericht en schriftelijke medeling per PTT-Post,

Dhr. J.L.J. Deltrap.

Antwoord e-mail 4

Geachte heer Deltrap,

Door de grote belangstelling voor Postbank.nl (http://www.postbank.nl) is de beantwoording van uw e-mailbericht vertraagd.

Het spijt ons te vernemen dat u nog geen nieuw toestel heeft ontvangen. Wij betreuren dit ten zeerste. Wij hebben een registratie laten maken van uw situatie en deze doorgegeven aan de betreffende afdeling. Wij kunnen helaas geen exacte datum van levering aangeven.

Wij doen nogmaals een beroep op uw geduld.

Onze excuses voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,
Postbank N.V.

J. Hoen
Hoofd E-commerce en E-mail


TRACKING NUMBER: A00000628083-00002632386

E-mail 5

Beste Klantenservice,

Het is wederom leuk te kunnen lezen in een e-mail bericht dat na teveel weken en teveel e-mail wisselingen een zogenaamde "betreffende afdeling" van de situatie op de hoogte is gesteld.
Vreemd dat dit nu pas gebeurt, is al eens eerder gebeurd, met als gevolg.....reactie midden oktober( ca. 15 oktober zal de GSM geleverd worden werd telefonisch doorgegeven.....maar helaas !!!!!!!!!!!
Welke functie heeft deze zogenaamde "betreffende afdeling", en waarom wordt door deze afdeling niet schriftelijk per POST de zaak afgehandeld.
Mijns inzien is de POSTBANK huiverig om correspodentie te verichten middel de POST, wel folders ed over producten komen de brievenbus inwandelen.
Zo nogmaals gaarne een brief waarin vermeld staat dat de betreffende GSM 600% zeker DIT DEZE MAAND en JAAR 2001 WORDT BEZORGD, hoe dit ook mag gebeuren, of Fl 350,00 retour deze MAAND zodat ikzelf een GSM kan aanschaffen.

Regels zijn er namelijk om nageleefd te worden en niet om er LAKS mee om te springen, ik als klant heb aan de voorwaardes voldaan.

Dus beroep op doen op mijn geduld....is een gedurfde zaak.....hoelang denkt de POSTBANK zich dit te kunnen veroorloven.

Wederom wachtend op een schriftelijke reactie,

Antwoord e-mail 5

Wachtend……op …POSTBANK……..?????

Ronda

Re: postbank mobieltjes

Ongelezen bericht door Ronda »

En nu een brief van de postbank ontvangen met een formulier erbij dat "er kennelijk sprake is van vermissing of diefstal van de mobiele telefoon" ( die dus nooit gelevert is). Met het verzoek het bijgeleverde form. "aangifte van vermissing/diefstal "in te vullen anders wordt de 300.00 afgeschreven. Laat de postbank maar bewijzen ( heb ik een ontvangstbevestiging getekend??) dat het gelevert is.
Je wordt er gek van.

m. van donk

Re: postbank mobieltjes

Ongelezen bericht door m. van donk »

ook wij wachten op onze mobiele telfoon.postbank heeft toegezegd dat de telefoon tussen 6-8-2001 en 12-8-2001 geleverd zou worden. NIET DUS!!!!!!!! wij hebben al heel vaak gebeld en e-mails vestuurd, en iedere keer het zelfde antwoord. Alle telefoons moeten op een bepaalde datum zijn geleverd,aaleen de datum schuift iedere keer een week of twee op.Op ons verzoek om fl. 300.00 te betalen zodat wij zelf een telefoon kunnen aanschaffen krijgen wij geen antwoord.Misschien moeten wij allemaal maar flink in de min bij de postbank tot de telefoontjes zijn geleverd.(en dan niet reageren op de aanmaningen,maar dat werkt niet ,want wij moeten ons wel aan de afspraken houden.
m. van donk

m. van donk

Re: postbank mobieltjes

Ongelezen bericht door m. van donk »

hoera !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gisteren geklaagd over de postbank. vandaag 29 november 2001 om ong. 15.00 uur telefoon ontvangen.
De batterij is aan het opladen en nu maar hopen dat de rest ook goed werkt.
m. van donk

harryvbos

Re: postbank mobieltjes

Ongelezen bericht door harryvbos »

een gegeven paard niet in de bek kijken jongens.

Gesloten