LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nokia mobiele telefoon

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Gast

Nokia mobiele telefoon

Ongelezen bericht door Gast »

ik heb op 18-4-2001 een Nokia 3310 gekocht en hij ligt
meer voor reparatie dan dat ik hem zelf kan gebruiken
is er iemand met de zelfde ervaringen het is een BEN
toestel

Marisha

Re: Nokia mobiele telefoon

Ongelezen bericht door Marisha »

Beste...

Ook ik ben in het bezit van een Nokia 3310, met een BEN abbonement. Ik heb niet anders dan problemen. Vooral het ontvangst van mijn telefoon is zeer slecht. Heb je een tip voor mij?

Henk

Re: Nokia mobiele telefoon

Ongelezen bericht door Henk »

Ik heb ook een Ben nokia 3310, de grootste fout uit mijn leven kan ik wel zeggen!! Gaat nu voor de derde keer in de reparatie(garantie). Volgens Ben duurt dit minstens 21 dagen voor ik hem terug heb.....echt schandalig

Gast

Re: Nokia mobiele telefoon

Ongelezen bericht door Gast »

De afgelopen zomer heeft Nokia een actie gevoerd ter verkrijging van een gratis gsm. Er moets een bericht worden verzonden naar 15 mensen uit het adresboek en een cc naar Nokia. Ik heb aan de voorwaarden voldaan, maar sindsdien niets gehoord of ontvangen.

suus

Re: Nokia mobiele telefoon

Ongelezen bericht door suus »

Het heeft helemaal niets te maken met Ben. De fout zit zich in het toestel zelf. Software is namelijk niet goed!

Ruud

Re: Nokia mobiele telefoon

Ongelezen bericht door Ruud »

Ik heb vanaf mij een 6210.
Deze is al 5 keer ter rep. weggeweest en heb daarna nog een keer 4 nieuwe gekregen, maar ik blijf het zelfde software probleem houden.
Ik geef Nokia nu nog een kans, anders maak ik er een gerechtelijke procedure van als ik mijn geld niet terug krijg.

Sebastiaan

Re: Nokia mobiele telefoon

Ongelezen bericht door Sebastiaan »

hallo
ik ben een zeer tevreden nokia gebruiker en als ik dit zo lees dan is dat precies het zelfde wat ik op mijn school hoor het ligt aan de software het ligt aan me abodement het ligt aan nokia zelf maar ik heb van al deze problemen geen last .
dus toen ben ik met een paar kinederen mee naar huis gegaan om huiswerk te maken en hoe hun met die telefoon om gingen zo zou ik nog geen eens met een vuilnis ak omgaan binnen kommen telefoon laten vallen op de grond bank of gewoon per ongelijk van de trap af laten valen maar het top punt was wel dat een jongen zijn telefoon als rekenmachine gebruikte hij typte de som verkeert in kreeg een antwoord rekende het na op zijn reknmachine en toe het antword fout bleek te zijn gooide hij zo hard met ze telefoon dat het beeldscherm scheurde. OM EEN LANG VERHAAL KORT TE MAKEN BEHANDEL JIJ JE TELEFOON GOED DAN DOET HIJ DAT OOK MET JOU

DVDADDICT

Re: Nokia mobiele telefoon

Ongelezen bericht door DVDADDICT »

Juist, eindelijk iemand met verstand van zaken. Keep up the good work Dude!!!!

Rob

Re: Nokia mobiele telefoon

Ongelezen bericht door Rob »

Dag mensen, even een bericht waarmee we iets mee kunnen doen :) Voor de duidelijkheid, ikzelf gebruik ook Nokia icm. Libertel Prepay (Nu Vodafone). Géén problemen mee! Er zijn twee oplossingen voor dit probleem. Je kunt met BEN het probleem oplossen en laten nakijken. Neem van mij aan: aan het toestel zal het (bijna) niet liggen, eerder aan de provider :) . 2e oplossing, als het goed is heb je bij je (nieuwe) Nokia toestel een Clubcard gekregen. Als je die gegevens hebt opgestuurd heb je ook een Nokia pasje. Die verleent je een aantal gunstige voordelen, bijv. een gratis checkup en software update door een NOKIA centre bij U in de buurt. Maak hier gebruik van, zij zijn de experts! Even onder ons, als ik een provider mocht kiezen... in ieder geval geen BEN maar dat even onder ons. Succes met de problemen.

Pat

Re: Nokia mobiele telefoon

Ongelezen bericht door Pat »

Wat een gelul zeg....
Dit ligt dus echt wel aan het toestel en niet aan Ben...
Als de telefoon ermee uitscheidt... Ligt het zeker aan
de telefoon... Slecht ontvangst kan wel aan de provider
liggen.... Ik heb al jaren een Ericsson, en daar wel eens
problemen mee gehad, maar dan werd de telefoon binnen
een acceptabele tijd gerepareerd.. En niet drie of vier
weken wachttijd !!!

Michael

Re: Nokia mobiele telefoon

Ongelezen bericht door Michael »

Hallo alle maal. Ik heb het z'n beetje door gelezen en moet zegen dat ik op zich zeer teverden ben met mijn3310, maar net wat andere zegen de reparatie duurt telang. En wat dat software probleem, je kunt aan je provider vragen om er nieuwe firmware in te laden, dan is 9 van de 10 keer je probleem op gelost.

maas

Re: Nokia mobiele telefoon

Ongelezen bericht door maas »

ik had een nokia 8210 die ging na 6 weken kapot
toen is hij voor reperatie weggeweest ik kreeg toen te horen dat hij vocht schade had en dat kan komen door zweet handen. ze kenden maar 1 oplossing en dat was een nieuwe kopen.

aapie dordt

Re: Nokia mobiele telefoon

Ongelezen bericht door aapie dordt »

mensen als je nokia kapot is ga naar een nokiastore

daar word je gsm gratis gemaakt en vaak kan je er nog op wachten

het lig aan het beeldscherm

voor meer info kan je me mailen

U. Bonnema

Re: Nokia mobiele telefoon

Ongelezen bericht door U. Bonnema »

Wuij hebben een Nokia 3310 in combinatie met libertel/vodafone......nooit problemen mee gehad!

Peter

Re: Nokia mobiele telefoon

Ongelezen bericht door Peter »

Ik mag wel zeggen dat mijn Nokia 3310 het toppie doet !!!
Nooit geen problemen mee gehad.

Pieter de Geus

Re: Nokia mobiele telefoon

Ongelezen bericht door Pieter de Geus »

Ik heb ook een Nokia 3310 i.c.m. een Vodafone abonnement en ik heb echt nog nooit problemen gehad. Ook ik zet mijn vraagtekens bij BEN, maar dit heeft in dit geval niets met het probleem te maken.

Janneke

Re: Nokia mobiele telefoon

Ongelezen bericht door Janneke »

Beste mensen, ook ik heb een Nokia 3310 en ik heb nog nooit een probleem hiermee gehad. Ik heb het toestel nu al 2 jaar en nog steeds tot volle tevredenheid. (Ik heb dit toestel i.c.m. een Vodafone prepaidkaart)

Remco

Re: Nokia mobiele telefoon

Ongelezen bericht door Remco »

Ik heb dus ook een Nokia 3310. Had hem 2 weken in gebruik en toen ging het toestel niet meer aan. Het toestel is nu al langer weg dan dat ik hem gebruikt heb.

Ik gebruik wel i.c.m. BEN maar dat maakt niks uit!!

Arie

Re: Nokia mobiele telefoon

Ongelezen bericht door Arie »

Heb een Nokia 5110 gehad.De problemen begonnen een half jaar later.Iedere keer geen ontvangst.Dacht eerst dat het aan de provider lag.Later bleek dit toch aan het toestel te liggen.
Aleen de onderzoekskosten waren toe al 75 euro,dan is ie nog niet gemaakt.Later vertelden ze mij in de winkel dat het niet gerepareerd kan worden.(de kosten hoger dan een andere).
Heb nu een 3310 aangeschaft,en als ik dit allemaal zo lees,vrees ik al het ergste.(en als er iemand zuinig is op zijn toestel,dan ben ik het wel)

joost van Keulen

Re: Nokia mobiele telefoon

Ongelezen bericht door joost van Keulen »

Het klopt dat NOKIA toestellen kwalitatief zeer slecht zijn. Echter ben ik nu wel aan mijn 4de nokia toestel bezig. Van een 5210 oud model naar 3210, 6310 en nu een 5210 nieuw model. Ze houden het maximaal 1 jaar vol, maar je krijgt bij Dutchtone direct een nieuw toestel, kosteloos. Ik had na 10 maanden een defect toestel en binnen 1 week had ik mijn huidige toestel op de deurmat liggen.
Stap dus over van Ben naar Dutchtone. Heb je geen gezeik over reparatietijd, maar je krijgt gewoon direct een nieuwe
Klasse servive bij Dutchtone

Gesloten