LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] postbank telefoon

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
thamara van groen

postbank telefoon

Ongelezen bericht door thamara van groen »

al sinds 09 julie word ik aan het lijntje gehouden, volgend jaar maar weer een penneset met je spaargeld verdienen!

Dorien

Re: postbank telefoon

Ongelezen bericht door Dorien »

Inderdaad, leuke actie met die gratis telefoon.
Je krijgt bericht dat de telefoon "binnen enkele weken" wordt geleverd, zelfs de activeringscode staat in die brief en vervolgens krijg je helemaal niets!!!

thamara van groen

Re: postbank telefoon

Ongelezen bericht door thamara van groen »

03/10 heb ik maar weer gebeld naar de postbank om te vragen wanneer ik de telefoon nou eindelijk eens MAG ontvangen eerst was ik blij met uiterlijk week 2 oktober en nu is het alweer eind oktober, had ik moeten vragen welk jaar?

W. v.d. Vaart

Re: postbank telefoon

Ongelezen bericht door W. v.d. Vaart »

Geachte Redactie,
Kunt U nogeens aandacht besteden aan het mobieltje van de Postbank.
Half Juni 2001 werd ik gebeld dat ik in de twede helft van juli 2001 mijn mobieltje zou ontvangen, of ik dan wilde zorgen dat ik thuis was. Er werd niets bezorgd, op 2 aug, 2001 een bericht met mijn activeringscode en en de mededeling dat het mobieltje binnen enkele weken in mijn bezit zou zijn, mooi niet. Half september 2001 weer gebeld, nu de belofte dat de laatste week van september 2001 het zou ontvangen want ze hadden problemen met de koeriers en de PTT ging het nu zelf bezorgen. Van morgen weer gebeld waar het bleef, kreeg weer een verhaal op mijn mouw gespeld.
Daarom mijn vraag kan uw redactie achterhalen wat er nu juist is, en of we nog mogen hopen op het ontvangen van het mobieltje.
Bijvoorbaat dank, vriendelijke groeten,
Wim van der Vaart
tel: 0182-613832
email: [email protected]

Benjamin de Jonge

Re: postbank telefoon

Ongelezen bericht door Benjamin de Jonge »

Hallo,

Ik heb ongeveer hetzelfde. Ik schijn
volgens de postbank niet op de bezorglijst gezet te zijn, om een 1 of andere duistere reden. Ik zou volgens het bericht (nu 2 weken geleden) mijn telefoon alsnog krijgen. Ik ben 1 van 6 'gelukkigen' die zijn telefoon nog niet heeft, zeggen ze, maar aan deze reacties te lezen zijn het er veel meer dan 6. Ik wil nou wel eens weten wat er mee gebeurd is. Nog even halen ze 300,- van mn rekening omdat ik hem niet binnen 6 weken geactiveerd heb. Besteed er aandacht aan radar!

Dorien

Re: postbank telefoon

Ongelezen bericht door Dorien »

Zit net even op het forum op internet van het programma "Kassa" te kijken. Er staan daar verschillende reakties op van mensen die ook nog op de telefoon wachten,en tot mijn verbazing zijn er reakties van mensen die de telefoon wel hebben maar geen activeringscode hebben gekregen! Volgens mij is het bij de Postbank een verschrikkelijke puinhoop.
Er zijn echt geen 6 mensen die nog geen telefoon hebben ontvangen, het zouden er eerder 60 moeten zijn, zo niet meer. Ik heb "Kassa" gemaild en gevraagd of zij de problemen rond de "postbank-telefoon" in hun programma willen behandelen, maar ik kreeg een mail terug dat ze dit niet doen, de reden is dat er veel meer mensen zijn die deze problemen hebben ?!?! Hier snap ik dus niets van.
Radar, hopenlijk wordt er in jullie programma wel aandacht aan besteed.

Benjamin de Jonge

Re: postbank telefoon

Ongelezen bericht door Benjamin de Jonge »

Een grote bende dat Postbank. Als ik dit lees weet ik dat ik lang niet alleen ben, maar dit kan toch niet... wat zou je heier tegen kunnen doen... dit kan toch niet...

Dorien

Re: postbank telefoon

Ongelezen bericht door Dorien »

In de uitzending van "Ook dat nog" van vandaag werden de problemen rond de Postbank-telefoon behandeld. Het schijnt dat de consumentenbond er al mee bezig is, verder werd een adres gegeven waar mensen die problemen met de M-bankieren actie hebben naar toe kunnen schrijven. Het adres is: Postbank N.V., Postbus 21009, 1000 EX Amsterdam. Als we allemaal daar nu eens naar schrijven, misschien wel zonder een postzegel te plakken omdat we al genoeg geld kwijt zijn door het bellen naar de klantenservice a 22 cent per minuut, zou er dan iets gebeuren ?????????? Het telefoonnummer van de consumentenbond is trouwens 070-4454545.

Jan B.

Re: postbank telefoon

Ongelezen bericht door Jan B. »

Zou dat nou echt waar zijn van die drie mensen?
Zelf werd ik door de Postbank gebeld dat het bewuste mobieltje zou worden bezorgd in week 30.
De activeringscode is in week 29 ontvangen, nu in week 41 en vele telefoontjes met lange wachttijden later, en ondanks navraagopdrachten en escalatieformulieren, wat dat dan ook maar mogen zijn, nog steeds GEEN mobieltje.

Benjamin de Jonge

Re: postbank telefoon

Ongelezen bericht door Benjamin de Jonge »

De postbank gaat vooruit!!!!

Ze mailen nu zelfs al niet meer terug.... misschien een idee om ze massaal te stalken met e-mails. ik ga er nu echt vanuit dat ik mn telefoon nooit te zien zal krijgen. RADAR DOE ER WAT AAN!

thamara van groen

Re: postbank telefoon

Ongelezen bericht door thamara van groen »

ik heb een mailtje gekregen dat ik voor 15/10/01 een nieuwe activeringscode en telefoon zou krijgen maar ik ben weer met een dooie mus blij gemaakt. Vanaf vandaag stuur ik ze iedere dag een mailtje mat de vraag wanneer dit een wordt afgehandeld, want ik ben he beu en sta op het punt om erg heel erg boos te worden en alle rekeningnummers op te zeggen misschien is dit een punt (voor de postbank) om eens na te gaan denken over alle elende die ze mij aandoen en alle gesprekskosten die ga ik ook verhalen.
Ben benieuwd of er eens actie door iemand wordt ondernomen.

KY

Re: postbank telefoon

Ongelezen bericht door KY »

IK BEN OOK BOOS OP DE POSTBANK!!!
Heb in augustus een mobieltje gekregen + activeringscode. Drie keer geprobeerd en hij is geblokkeerd. Meteen uren geprobeerd Postbank te bellen. Krijg ik eindelijk iemand aan de lijn, vertelt ze me dat "mijn gegevens blijkbaar nog niet gekoppeld was met mijn gsm-gegevens...U wordt z.s.m. teruggebeld door de Postbank hoor!!"
Ik vond het maar raar, maar ach, ik wacht wel EVEN...
15-10 mijn gegevens gemaild naar de Postbank, ze hebben het doorgegeven aan desbetreffende afdeling....U ontvangt hierover zo spoedig mogelijk bericht......WANNEER DAN??? En mijn fl. 300,-???

Dorien

Re: postbank telefoon

Ongelezen bericht door Dorien »

Weer een nieuwe aflevering van de soap 'de Postbank en de uitlevering van de mobieltjes'.
Ik had dus een brief geschreven, naar het adres wat de consumentenbond doorgegeven had (zie mijn eerdere reaktie). Ik krijg zowaar binnen 10 dagen een brief terug, maar wat staat erin: de postbank is nog bezig met het afleveren van de telefoons, afleverdatum is onbekend. Wel moet het mobieltje voor 1 december worden geactiveerd en er moet dan minimaal 1 keer opgewaardeerd zijn. Jaja, moet je dat ding wel voor die datum hebben, als er vervolgens nog weer 'technische problemen' zijn waardoor het activeren niet lukt, dan kost je dat dus 300 piek, makkelijk verdiend voor de postbank!
O ja, op de internetsite van de postbank staat dat alle telefoons voor eind oktober zijn afgeleverd, dan hebben ze nog 3 dagen.
Wat ook leuk is om te weten: er schijnen kortingsbonnen voor telefoonaccessoires bij het pakket te zitten (volgens de gegevens op de postbanksite) en die bonnen zijn geldig tot........ 31 oktober......
De garantie op de telefoon is tot 1 september 2002, als je de telefoon dus nog niet gekregen hebt, kun je blijkbaar dus ook fluiten naar een vol jaar garantie.
Wat een geweldige bank toch die postbank!!!

Jan B.

Re: postbank telefoon

Ongelezen bericht door Jan B. »

Nog steeds geen mobieltje ontvangen, zou aanvankelijk binnen 4 weken bezorgd worden ( dus voor 19 juni )
Er is nu ook een gratis nummer om te bellen over M Bankieren
dit is 0800 0254022

Chantal Blanken

Re: postbank telefoon

Ongelezen bericht door Chantal Blanken »

Net als jullie dus, zit ik ook nog steeds te wachten op mijn telefoon. Heb al tientallen keren het fantastische 0900 nummer gebeld en heb daar al voor een hoop geld aan verbeld. Heb een brief van anderhalf kantje gestuurd en kreeg een reactie van 2 regels. Toch knap. Wat blijkt ze hebben volgens mij de eerste regel gelezen en verder niet. Mijn klachten buiten het uitblijven van de levering worden niet bespreoken, ik moet maar bellen met het 0900 nummer waar ik notabene over klaag. Gisteren ben ik wederom naar het postkantoor geweest, ik ga daar nu maar regelmatig heen. Dan zijn de telefoonkosten voor hun rekening. Maar tot mijn verbazing zeggen ze nu, dat ik wel een toestel krijg, die garantie geven ze mij ook, alleen wanneer kunnen ze niet zeggen. Hoezo klanten aan het lijntje houden. Ik houd aale data bij dat ik actie onderneem en mocht het toch nog gebeuren dat ik mijn telefoon krijg, gaat er nogmaals een dikke brief richting Amsterdam. Ik raad andere ook aan om dit te doen. Dit was advies van de Consumentenbond, die ik ook nog om advies heb gevraagd. Nou voor alle andere die in het zelfde schuitje zitten, succes en misschien dat er nog een wonder mag gebeuren.

I.M.C. Seegers

Re: postbank telefoon

Ongelezen bericht door I.M.C. Seegers »

Hoewel al sinds juli 2001 door de Postbank wordt beloofd dat de mobiele telefoon wordt geleverd, heb ik tot op heden niets mogen ontvangen. Na minstens 4x bellen en telkens de mededeling dat het goed zou komen,wist men de laatste keer te melden dat het beter was dat ik niet meer zou bellen.
Inmiddels heb ik vandaag 31 oktober de dreigbrief ontvangen dat ik voor 1 december mijn mobiele telefoon moet hebben geactiveerd, omdat anders ƒ300,- wordt afgeschreven van mijn rekening. Dit is werkelijk de omgekeerde wereld en de macht van de arrogantie.Ik heb immers helemaal geen telefoon ontvangen. Veel vertrouwen in een goede afloop heb ik niet meer.

Peter S.

Re: postbank telefoon

Ongelezen bericht door Peter S. »

Ook ik ben een van de gelukkige bezitters van een brief met de activeringscode, maar ja wat moet je er mee als je wel een telefoon beloven maar deze maar niet sturen. Het maakt niet uit of je belt, mailt, schrijft. Ik ben al jaren een zogenaamde "Postbankfanaat" maar dit imago krijgt op deze manier een flinke deuk.

Chantal Blanken

Re: postbank telefoon

Ongelezen bericht door Chantal Blanken »

Ook ik kreeg vandaag een brief van de postbank. Ik dacht eindelijk reactie op al het klagen, maar wat blijkt er in die brief te staan. Ik zou al enige tijd de telefoon in mjin bezit hebben maar er zijn problemen met activeren. Dat is lollig zeg, ik zit net als vele andere sinds 16 juli op mijn telefoon te wachten. Krijg ik een nieuwe activeringscode toegestuurd. Na bellen met het gratis 0800 nummer werd mij verteld dat er per ongeluk brieven zijn verstuurd naar de verkeerde mensen. Het was geen grap van de postbank. Deze jongeman die ik gesproken heb wist mij tevertellen dat ik binnen 14 dagen mijn telefoon krijg misschien wel eerder zei hij er achteraan. Ben benieuwd en wacht wederom maar af. Ook stuurt de postbank brieven naar de kalnten van de gevoerde gesprekken, dat is mooi scheelt mij weer extra typ werk als ik mijn telefoon heb. Er gaat namelijk een mooie brief naar hun en ik hoop dat ik meer reactie krijg als op de eertse brief (2 regels). Nou aleemaal succes en heb nog wat geduld!!!

john

Re: postbank telefoon

Ongelezen bericht door john »

Laatste stand van zaken: nog 10.000 telefoons moeten bezorgd worden (duurt nog minimaal 2 weken voordat er weer uitgeleverd gaat worden). Dit zijn uitspraken van Postbank-medewerker (vrijdag jl. gebeld). Conclusie: Zelfs november gaat niet gehaald worden. Dus, ondanks eerder uitstel, boete betalen aan Postbank!
Jammer te zien dat zowel consumentenbond als Radar en anderen blijkbaar dit onderwerp niet boeiend vinden of hun vingertjes niet willen branden.......

I.M.C. Seegers

Re: postbank telefoon

Ongelezen bericht door I.M.C. Seegers »

Ik wil nog toevoegen dat de Postbank mij weet te vertellen, na hèèèèèèèèèèl lang wachten en een paar keer bellen, dat ik een M35i ontvangen heb, maar deze was defect.
1. Ik heb niets ontvangen, ook nooit een ontvangsbewijs getekend.
2. Vanwaar die melding van een defecte telefoon????
3. Waarom dan zo'n brief sturen want zowel zonder als met een defecte telefoon is m-bankieren niet mogelijk
Mijn belangrijkste vraag is eigenlijk, W I E is verantwoordelijk voor de organisatie van deze actie, want al die medewerkers m/v aan de help desk krijgen alle **** over zich heen. Waarom niet één meldpunt voor iedereen die nog wacht op zijn M35i of met problemen met het desbetreffende toestel. Dit bedrijf kun je toch haast niet meer serieus nemen, ze zullen toch wel verstand van bankieren hebben?

Gesloten