LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] geld opnemen

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
heijtlager

geld opnemen

Ongelezen bericht door heijtlager »

ALS JE EEN SPAAR REKENING HEB.Dan kan je telefoisch geld overmaken van je gewone rekening naar je spaarrekening
Dan kan je aan de balie gewoon geld opnemen,want met mijn pasje van mijn spaarrekening kan ik niet pinnen

meijers m.m.

Re: geld opnemen

Ongelezen bericht door meijers m.m. »

de senioren moeten fors geld pinnen
het verschil storten ze direkt terug.
BV. pinnen 2000.-- en storten direkt 1.900.--
zijn ook niet overgeleverd aan de nukken van eeen
baliemedewerkster.

redactie@ongezelligemense

Re: geld opnemen

Ongelezen bericht door redactie@ongezelligemense »

Leuk, deze "Radar" tip staat volgens mij ruim 2 weken op onze site te lezen. :-)

Goslinga

Re: geld opnemen

Ongelezen bericht door Goslinga »

Dit gaat niet op omdat van een spaarekening alleen opgenomen kan worden via je salarisrekening.

Linda Mouw

Re: geld opnemen

Ongelezen bericht door Linda Mouw »

Ik heb uw programma gezien mbt het geld pinnen van ouderen en gehandicapten en ik weet dat het probleem er is. Zelf ben ik ook gehandicapt en zit in een rolstoel. Ik woon in Apeldoorn en kan zonder problemen de bank in gaan om geld op te nemen, het maakt niet uit hoeveel, ook bij F25,- wordt ik even vriendelijk geholpen als bij grotere bedragen, nu moet ik eerlijk zeggen dat de pinruimte niet is aangepast op mijn rolstoel maar ook bij andere banken in Apeldoorn heb ik nooit problemen gehad met geld opnemen en dat staat dan wel in schril contrast met de berichten in uw programma. Ik vind u programma erg goed maar vind ook dat de positieve zaken zeker aan de orde moetn komen en vandaar dus mijn reaktie. Succes met uw programma!

Gesloten