LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] goedkoop auto

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Peter Frietman

goedkoop auto

Ongelezen bericht door Peter Frietman »

30 jaar geleden had de TROS ook een programma, waarin verteld werd dat auto's goedkoper buiten Nederland gekocht konden worden. België was toen een goede optie. De ellende die menig nederlander destijds op zijn nek haalde is nooit onderkend door de TROS, ondanks allerlei krantenartikelen en rechtszaken. Ik hoop, dat jullie met jullie uitzending deze keer beter opkomen voor de eventuele slachtoffers van deze aanbeveling. Laat ze deze keer niet, net als toen, in de kou staan, maar erken de gebrekkige voorlichting als er mensen problemen ondervinden met de levering van hun buitenlandse auto. Bezint eer ge begint!!!!
Een slachtoffer van destijds.

Anne Poledda-Eskelinen

Re: goedkoop auto

Ongelezen bericht door Anne Poledda-Eskelinen »

Auto's goedkoper in FINLAND!!!!!!!!!
Ik weet niet waarop deze informatie gebaseerd is maar als u de prijzen van de auto's in Finland vergelijkt,zijn ze wel degelijk duurder dan vele andere Europese landen.

Wim Snel

Re: goedkoop auto

Ongelezen bericht door Wim Snel »

Zou Peter Frietman mij kunnen vertellen wat precies de problemen destijds waren, zodat we daar van kunnen leren.

ad wieland

Re: goedkoop auto

Ongelezen bericht door ad wieland »

ik heb een beetje gevoel van:wij hebben de klok horen luiden maar weten ook niet waar de klepel hangt
als jullie echt een mogelijkheid zien goedkoop een auto in b.v. Denemarken te kopen geef dan ook duidelijk de weg met de mogelijkheden aan en ondersteun je betoog met cijfers uit de praktijk. zoals jullie dit doen lijkt het op Telegraaf-journalistiek!

Mr. van der Graaf

Re: goedkoop auto

Ongelezen bericht door Mr. van der Graaf »

Ik zou graag willen weten wat de prijs is van de Ford KA in Spanje, Denenmarken en in Belgie. Als iemand mij dat kan vertellen graag. en Als iemand een handige site weet waarop ik het wel kan vinden zou ik dat ook graag willen horen.

peter frietman

Re: goedkoop auto

Ongelezen bericht door peter frietman »

reactie op de vraag van Wim Snel. Naar aanleiding van een TROS-uitzending van destijds waren een heleboel Nederlanders in zee gegaan met enkele importerende handelaren. De vraag oversteeg op een gegeven moment hun levercapaciteiten. Hierdoor kwamen een heleboel mensen in de problemen, want ze hadden een voorschot betaald en kregen niets geleverd. De TROS en de landelijke dagbladen wilden toen geen waarschuwingen plaatsen(op verzoek van de gedupeerden). De TROS liet de gedupeerden in de kou staan en tot op heden hebben ze nooit meer wat laten horen.

Gesloten