LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort landelijke dekking - NOT, wat te doen?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
J. van S.

Telfort landelijke dekking - NOT, wat te doen?

Ongelezen bericht door J. van S. »

In juni 2001 een Telfort abbonement met toestel aangeschaft, in die tijd gaf telfort nog toegang tot het libertel netwerk in gebieden waar ze zelf geen dekking hadden.
In oktober 2001 echter is de mogelijkheid om via Libertel te bellen afgesloten door Telfort. Het gevolg is dat ik nu mijn mobiele telefoon al sinds oktober niet meer kan gebruiken in mijn woonplaats, de dekking hier is zeeeer slecht. Uiteraard blijven de maandelijkse rekeningen gewoon komen.

Inmiddels al vele telefoongesprekken en (aangetekende) briefwisselingen met Telfort gehad, uiteraard met het verzoek om mijn abbonement op te zeggen en met terugwerkende kracht abbonementsgeld terug te krijgen.

Telfort blijft reageren dat er niets aan de hand is met de dekking en ze dus niets terugbetalen, en ook m'n abbonement niet willen opzeggen.

Welke stappen kan ik verder nog ondernemen? Ik heb zolangzamerhand ontzettend m'n buik vol van dt bedrijf.

Als de redaktie van Radar meeleest: misschien een idee om hier eens een onderwerp aan te weiden. Een snelle zoektocht op internet laat zien dat er veel meer mensen met dit probleem zijn!

M. vr. Grt,

Johan

mmm

Re: Telfort landelijke dekking - NOT, wat te doen?

Ongelezen bericht door mmm »

Ga ergens anders wonen!

Gesloten