LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] lidmaatschap ANWB 2002

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
A.Smidt

lidmaatschap ANWB 2002

Ongelezen bericht door A.Smidt »

In november 2001 heb ik 74.60 euro betaald voor het lidmaatschap 2002. Daarna kocht ik een nieuwe Peugeot en geldt bij pech, dat ik de Peugeot hulpdienst moet bellen (In binnen- en buitenland) Ik Heb 15 januari j.l. schriftelijk de ANWB verzocht om restitutie van de betaalde contributie. Vandaag met ANWB gebeld. Terugbetaling vindt wel plaats, maar er is een geweldige achterstand. Nu zijn ze met de brieven bezig, die de eerste week van januari zijn binnengekomen. Ik ben nu van plan mijn volledige lidmaatschap bij deze trage organisatie definitief op t

sukkeltje

Re: lidmaatschap ANWB 2002

Ongelezen bericht door sukkeltje »

Tot nu toe waren ze er wel snel bij :lol: toen ik mijn sleutel in de auto had laten zitten en die keer dat ik benzine had getankt in mijn diesel-auto!
:oops:

PECH SMURF

Re: lidmaatschap ANWB 2002

Ongelezen bericht door PECH SMURF »

Ik heb 1 klein vraagje A.Smidt.
Je betaalt in november 2001 74.60 euro voor het lidmaatschap 2002 en kocht daarna een nieuwe auto (WANNEER?????) en vraagt vervolgens in januari 2005 pas om restitutie.
Is dat niet een beetje laat om X jaar later je geld terug te vragen?

Gast

Re: lidmaatschap ANWB 2002

Ongelezen bericht door Gast »

Zeg beste pechsmurf, jij reageert op een bericht van 3 jaar geleden, en jij denkt dat het 3 jaar geleden 2005 was? Dan zou het NU 2008 zijn.

Gast

Re: lidmaatschap ANWB 2002

Ongelezen bericht door Gast »

das pech :roll:

PECH SMURF

Re: lidmaatschap ANWB 2002

Ongelezen bericht door PECH SMURF »

SORRY FOUTJE :oops:

Gesloten