LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opwaardeeractie Postbank

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Lex

Opwaardeeractie Postbank

Ongelezen bericht door Lex »

Ik heb 10 dagen geleden gebruik trachten te maken van de Postbank actie om HFL 50,- op te waarderen door deze actie veranderd in EURO 50,-.
Tot op heden is mijn beltegoed nog steeds niet opgewaardeerd,heb de helpdesk gebeld die verklaarde dat er "problemen" waren vanwege de grote belangstelling.
Dit is nu al de 2e keer dat de Postbank zijn M-banking klanten in de steek laat, mijn vraag luidt: kan er nu eens worden opgetreden tegen dergelijke misleidende beloften rond dit soort acties, dat het beltegoed direct wordt opgewaardeerd en niet weken later, zoals nu weer dreigt te gebeuren?
Met vriendelijke groet,
Lex

Irene

Re: Opwaardeeractie Postbank

Ongelezen bericht door Irene »

Dan heeft u nog geluk gehad. Ik heb aan dezelfde actie meegedaan. Echter bij mij is er 3x opgewaardeerd! 1x 50 gulden omgezet naar 50 euro en 2x 50 gulden!
Na diverse telefoontjes blijkt dus dat er van je beltegoed niets kan worden teruggeboekt! Je moet het maar opmaken!!
Nou, nog een keer zo n leuke actie en ik kan 10 jaar lang belllen!!!

Gesloten