LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] slechte batterij motorola

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
rene

slechte batterij motorola

Ongelezen bericht door rene »

Zijn er misschien nog meer mensen die een mobiele telefoon hebben van motorola, waar van de batterijen het al na een half jaar voor gezien hielden, en deze ook bij geen enkele telecom winkel konden kopen.

Ik heb een motorola v.2288, na een half jaar was de gebruiks tijd na volledig op laden nog maar een paar uur. ook na dat ik de batterijen een paarkeer volledig heb ontladen was het probleem niet verholpen. De nieuwe bat. die ik nu heb vertonen na enkele weken het zelfde mankement.Het gaat hier om NiMh batterijen die geen of minder last moetten hebben van het zo geheten geheugen effect.Ik ben bekend met het gebruik van oplaadbare baterijen, dus daar oven hoef ik geen info.
Mogelijk ligt het ook aan de laadinrichting...

zijn er nog meerdere mensen met de zelfde problemen....

okmer
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 nov 2003 23:44

Re: slechte batterij motorola

Ongelezen bericht door okmer »

ha ik ook last van maar ik heb bij een haddyman een set van die batterijen gehaalt koste a €4.50 meer niet . het zijn nammelijk aaa baterijen extra lang . ik heb meteen 3 settjes gehaald kan ik er weer mee voor uit

??

Re: slechte batterij motorola

Ongelezen bericht door ?? »

Ho, even iets corrigeren:
Ni-MH batterijen hebben wel een geheugeneffect. Li-Ion niet.

Overigens is zes maanden wel een hele korte levensduur. Toch nog even: Ni-MH batterijen moet je bij voorkeur pas opladen als ze (bijna) helemaal leeg zijn. Li-Ion batterijen zijn stukken minder kieskeurig.

Gesloten