LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hypotheekanalyse

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
De Man

Hypotheekanalyse

Ongelezen bericht door De Man »

Afgelopen week (7 maart 2002) ontving ik een brief van Golife assurantien waarin gerefereerd werd aan een prettig gesprek met mij. Tevens werd een afspraak bevestigd en gemeld dat een van de adviseurs mij zou bezoeken.

Ik heb nog nooit van mijn leven van Golife gehoord, laat staan een afspraak met ze gemaakt. Daarop heb ik ze gebeld en gemeld dat ik niets van een afspraak wist. De reactie was onthutsend; of ik gescheiden was en of ik een loodgietersbedrijf. Hoewel geen van beiden het geval is, heb ik de heer gemeld dat dit hem niet aan gaat en hem vriendelijk doch dringend verzocht de afspraak ongedaan te maken. Daarop reageerde hij met: als u zo begint stuur ik direct drie adviseurs op u af.

Heb ik hier met een malafide organisatie te maken of gewoon met een onbeschofte medeerker die niet weet hoe de privacy wetgeving in elkaar zit? Of is het gewoon een hondsbrutale actie van dit bedrijf of daadwerkelijk een fout?

Gesloten