LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kans spellen duitse lotto

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
sandra

kans spellen duitse lotto

Ongelezen bericht door sandra »

hallo
ik krijg steeds post van ILM CLUB
en steeds heb ik 45.000.00 euro gewonnen
nou is mijn vraag heeft iemand dit ook gehad waant volgens mij word ik zeker in de maling genomen
sandra

jan simmelink

Re: kans spellen duitse lotto

Ongelezen bericht door jan simmelink »

ik heb ook 45000 gewonnen,dus als je in de buurt van deventer woont , gaan we samen een leuk feestje bouwen,van
90000 kan dat wel.

Edgar

Re: kans spellen duitse lotto

Ongelezen bericht door Edgar »

Die ILM club stuurde mij ook al zo'n brief. Met bijna dezelfde strekking als de ABC club een paar weken daarvoor (ook gevestigd in Venlo). Is dit allemaal wel goed? Als je meedoet hoe krijg je dan je getallen, waarmee je meespeeld? Ik wil best meedoen met de lotto, maar dan moet het wel allemaal goed zijn...

Lilly Koopmans

Re: kans spellen duitse lotto

Ongelezen bericht door Lilly Koopmans »

Ook ik kreeg een brief, eerst van de ABC club waaraan ik heb meegedaan, gewoon om eens te proberen voor een maand en met die GEWELDIGE hoofdprijs in het vooruitzicht.
Een paar dagen later kreeg ik weer een brief, die griezelig veel op die van ABC leek met ook weer die hoofdprijs van 45000 euro, van de ILM club,en toen vandaag weer een, bijna, zelfde brief van de JLV club??? Allemaal uit Venlo met, op de laatste nummers na, hetzelfde telefoonnummer.
Ik heb gebeld met de ABC club en die garandeerde mij niets van doen te hebben met de andere clubs??
Maar is dat wel zo en worden wij zo niet in de maling
genomen?
Kan Radar dat uitzoeken? En wat is het mailadres van Radar?

Lilly Koopmans

Re: kans spellen duitse lotto

Ongelezen bericht door Lilly Koopmans »

inmiddels het mailadres van radar gevonden, sorry..

Lucia

Re: kans spellen duitse lotto

Ongelezen bericht door Lucia »

Ook ik heb vele malen gigantische prijzen gewonnen, althans dat vermeld de brief die ontvangen is uit Venlo. Geloof me, al die zogenaamde Clubs staan hand in hand met elkaar. Als je verder leest dan lees je dat je "kans" maakt op die hoofdprijs. Ik vind dit inmiddels een walgelijke manier om mensen aan het spelen te krijgen. Als er toch staat "U HEEFT GEWONNEN" dan kunnen ze toch daar niet meer onderuit?
Is dit juridisch gezien niet eens een keer intessant?

Sandra Bruggers

Re: kans spellen duitse lotto

Ongelezen bericht door Sandra Bruggers »

Hallo prijswinnaars ook ik ben volgens JLV de gegarandeerde winares van 25.000€, en van de ILM Club heb ik ook gegarandeerd een prijs gewonnen.
Ik werk zelf op een advocatenkantoor en heb het een en ander uit laten zoeken, volgens hem is hier niets tegen te doen, hij heeft ook contact opgenomen met het ministerie om te vragen of dit bedrijf bekend is, ook hebben wij een bandopname gemaakt met een medewerkster van JVL die zelf ook niet kon opmaken dat ik geen prijs heb gewonnen.
Ik kreeg van mijn collega dan ook het advies om jullie hiervan op de hoogte te brengen zodat er iets aan dit soort praktijken word gedaan.
Oh ja de directeur van JLV heet dhr. van de Heijden en is telefonisch niet te bereiken ook niet voor de mensen die daar werken.

Nell

Re: kans spellen duitse lotto

Ongelezen bericht door Nell »

Ook ik...... zie ook mijn reactie op DSB lotto. Het gaat allemaal om firma's uit Venlo. Ooit een keer meegedaan, maar nooit meer, steeds dezelfde mailing, je wordt er niet goed van.

Kees

Re: kans spellen duitse lotto

Ongelezen bericht door Kees »

Ook bij komen brieven van ILM Club en ABC Club uit Venlo in de brievenbus. En elke keer weer het zelfde. Ze maken je lekker met de melding dat je al gewonnen hebt, maar je moet nog wel even meedoen met de Duitse Lotto !!!

Kijk ook eens hier:

http://www.consumentenbond.nl/informati ... _o8fex9Rhc

Een korte samenvatting uit de brief van vandaag:

.... uit .... is een winnaar in het € 90.000,00 Prijzenfestival !

BELANGRIJK DOCUMENT

Van harte gefeliciteerd met uw gewonnen prijs!

U bent verzekerd van een prijs

Als dit document het winnende document is voor de hoofdprijs, dan kunnen we zeggen: "MIJNHEER ...... U BENT DE WINNAAR VAN DE HOOFDPRIJS VAN € 45.000,00"

Uit onze bestanden heb ik kunnen halen dat u nog nooit een grote prijs heeft gewonnen.

U bent al winnaar van een contante geldprijs, die al voor u is gereserveerd. U kunt nooit verliezen !

Reageer vandaag nog voor de supersnelle Volkswagen Lupo !

----------------------------------

En in het Regelement staat het volgende:

Spelregel 2: ALLE DEELNEMERS ONTVANGEN EEN CONTANT GELDPRIJS.

Koos

Re: kans spellen duitse lotto

Ongelezen bericht door Koos »

Ach als ik alle post moet geloven heb ik al 7 keer 45000 euro gewonnen.

Het mooie is aleen dat ik die zooi krijg since ik een hypotheek hebt afgesloten!!

Dus bij dergelijke instanties is het ook al niet meer veiling om je gegevens op tegeven!

Voorlopig zie ik maar een oplossing en dat is VERSCHEUREN DIE ZOOI !!

Groeten uit Rotterdam

brokkie

Re: kans spellen duitse lotto

Ongelezen bericht door brokkie »

ik krijg ook bijna 2 x per maand post van een of andere duitse lotto uit Venlo. Altijd heb ik € 45.000, - gewonnen, goh, wat zou ik al rijk zijn!

monique

Re: kans spellen duitse lotto

Ongelezen bericht door monique »

Hoi,

Ik sluit me eveneens bij jullie reacties aan.
Ook ik krijg vandaag een brief van JLV en ik heb vorige week een brief van ILM club ook allebei uit Venlo afkomstig.
Ik heb geprobeerd te bellen met JLV en ik krijg alleen maar een afsluittoon te horen en op het andere nummer krijg ik telkens in gesprek.

Ook ik kon volgens JLV een bedrag van 45.000 euro op mijn rekening over laten maken (tenminste dat zeggen hun)maar ik moest wel een hele papieren romp slomp invullen.
En mijn handtekening zetten.
Maar ik moest dan wel lid worden van de loterij en dan zou het bedrag wel maandelijks automatische van mijn rekening worden afgeschreven.

Toch trap ik wel weer bijna in deze van de JLV want er staat namelijk niets bij dat ik het KAN winnen maar dat ik het heb gewonnen ik hoef alleen maar lid te worden en mijn rekening nummer op te geven en dan zou het bedrag van 45.000 euro overgemaakt worden.
Maar iemand vertelde mij kijk toch maar eens even op de pagina van Radar want ik vertrouw het niet helemaal.
Gelukkig heb ik dat gedaan.

Misschien kunnen jullie dit een keer op de televisie uitzenden zodat iedereen daarvan op de hoogte komt.
Want er zijn altijd mensen die te goed van vertrouwen zijn en dat vind ik het lullige ervan.

Groetjes Monique Timmer

Thijs Ballast

Re: kans spellen duitse lotto

Ongelezen bericht door Thijs Ballast »

Hey mensen,

Ook ik heb zo'n brief van de JLV gekregen. Aangezien ik net 2 weken lid ben van de NBC (Nederlandse Boeken Club)denk ik mooi online boeken etc. bestellen, maar nu krijg ik allemaal van die spam in m'n brievenbus. Ik ding moet ik de JLV wel nageven. Met die envelop kun je wel mooi je haardvuur aansteken.

anka

Re: kans spellen duitse lotto

Ongelezen bericht door anka »

hoi allemaal.
Vanddag kreeg ik de volgende post. PERSOONLIJK BERICHT VOOR DE GELUKKIGE WINNAAR.
Geachte mevrouw ....
Ik ben graag berichtgever van goed nieuws en vandaag heb ik de eer u van harte te mogen feliciteren. Het management van de afdeling Prijsuitreiking van JLV heeft mij de uitslag laten zien van de gewonnen prijs in de Grote JLV 2002 Promotie, waaraan u heeft meegedaan. Ik kan u het volgende bevestigen:
MEVROUW ....HEEFT GEWONNEN:
EEN NIEUWE AUDI A2 T.W.V. 22500 EURO OF EEN CONTANTE GELDPRIJS!
Bevestigd. U kunt per direct uw gewonnen prijs opvragen. Deze prijs zal na het opvragen onmiddelijk worden uitgereikt.Om uw prijs te kunnen uitreiken, moeten wij het volgende van u ontvangen: DE COMPLEET INGEVULDE WINNAARSENQUETTE EN UW PRIJS/MEESPEELFORMULIER
deze dokumenten kunt u vinden op de achterzijde van deze brief. Wij kunnen uw prijs niet uitreiken als u deze formulieren niet compleet ingevuld heeft ingezonden. Wij hwebben ook een kopie van e pro forma factuur van de dealer, waar we alvast een audi a2 hebben geresserveerd.Er is 1 ding wat ik moet weten:kiest u, in het geval u de hoofdprijs winnar bent, voor de audi a2 of de contante geld waarde ik moet namelijk bij de dealer de leveringscondities van de audi a2 bespreke. Verder staat er dan nog wat over de duitse lotto. Tussen de kleine lettertjes staat dat als je niet mee wilt spelen met de duitse lotto je het in een eigen envelop kunt sturen dus dat heb ik gedaan. Bovenaan staat met grote letters officieel winnaars dokument. als je het leest kunnen ze er tocht niet onderuit lijkt me ik heb het formulier voor inzending gekopieerd en aangetekend verstuurd, Maar mijn zusje heeft precies het zelfde formulier gekregen. Met ook daarop de teks t u bent de winnaar in onze aktie en wij zullen u zo snel mogelijk u prijs toekennen. Wie heeft nog meer een audi gewonnen?

E. Westermolen

Re: kans spellen duitse lotto

Ongelezen bericht door E. Westermolen »

Mensen, trap er toch niet in.
Als ik de verhalen op dit forum geloven moet heeft iedereen bij JLV,ILV of hoe die toko ook heten mag, gewonnen.
Mijn advies is in het ronde archief d´r mee of geef het je papierversnipperaar te eten.

Ze weten die brieven altijd zodanig op te stellen dat je nieuwschierig wordt en je toch die rotzooi opstuurd.
En dan denkt men bij JLV `mooi, weer een idioot die erin is getrapt`, dus: WEG met die troep.

christiaan van oorschot

Re: kans spellen duitse lotto

Ongelezen bericht door christiaan van oorschot »

ja ik heb ook een audi gewonnen... dezelfde brief... kan ik hier niet eisen dat ik de prijs heb gewonnen. want er staat nu wel: "u heeft een audi gewonnen" er staat niet: "u kan een audi winnen" weet iemand dit of dit mogelijk is met deze tekst?

Mark Caris

Re: kans spellen duitse lotto

Ongelezen bericht door Mark Caris »

NIET WEGGOOIEN !!!

Al die onzin kapot scheuren en terugsturen in de gratis antwoord enveloppe!!! Wel zorgen dat je naam op een groter stuk vooraan in de envelop zit, dan weten ze naar wie ze die troep niet meer hoeven te sturen!

Edgar

Re: kans spellen duitse lotto

Ongelezen bericht door Edgar »

Kijk voor de grap eens in De Telegraaf van zaterdag 18 mei 2002!

Een halve pagina over dit verschijnsel. Justitie blijkt er helemaal niets aan te doen en die tussenpersonen blijken GEEN vergunning te hebben om kansspelen te organiseren, ook staan ze niet bij de KvK ingeschreven. Ben blij dat ik er niet ben ingestapt.

Edgar

danielle

Re: kans spellen duitse lotto

Ongelezen bericht door danielle »

Volgens ILM hebben dus ook wij GEGARANDEERD 25.000 euro gewonnen(zoals velen waarschijnlijk). Het enige wat je moest doen is je certificaat met daarop het bedrag van 25.000 euro terugsturen,je deelnameformulier (1 maand meespelen!!!!!!!)terugsturen en dit vooral snel te doen.
Je hebt het echt gegarandeerd gewonnen.Niet dus.....
Is er dan echt geen mogelijkheid om het te eisen of er iets aan te doen?

Karin

Re: kans spellen duitse lotto

Ongelezen bericht door Karin »

En ja...ook ik heb een audi gewonnen of 22.500 euro!
Zelfs de lotto deugt niet want we zitten als weer 9 juli
en heb heel wat rijtjes goed deze afgelopen maand zelfs dat geld heb ik nog steeds niet gestort gekregen, of zoals ze zeggen niks gewoonen inleg terug.
Het is dus blijkbaar niet alleen de reclame de rest deugt ook niet.

Nu kijken of opzeggen daadwerkelijk zo makkelijk is als ze zeggen.

Gesloten