LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Euroclix

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Peter van Geffen

Euroclix

Ongelezen bericht door Peter van Geffen »

Zijn er meer mensen zoals wij, die slechte ervaringen hebben met Euroclix (www.euroclix.nl)?

Bij Euroclix kun je z.g. Clix verdienen door bepaalde e-mail berichten te lezen, op banners te klikken, aan aktie's mee te doen, etc. Indien je minimaal 1000 Clix gespaard hebt, kun je deze inwisselen voor geld.

Een van die aktie's was het openen van een E-rekening bij Spaarbeleg, waarna je 250 Clix zou krijgen. Toen wij deze rekening geopend hadden, waren de beloofde Clix ineens geblokkeerd.

Ondertussen heb ik daarover 3 keer een e-mail aan Euroclix gestuurd maar geen enkele reaktie ontvangen.

Omdat het bovenstaande voor ons een principiële kwestie is, gaan we de net geopende E-rekening weer opzeggen onder vermelding van de reden.

Wie herkent iets in onze ervaringen?

Peter van Geffen

Peter van Geffen

Re: Euroclix

Ongelezen bericht door Peter van Geffen »

Nog een kleine korrektie op mijn eerste bericht:

De Clix waren niet geblokkeerd maar zelfs geheel vervallen.

Peter van Geffen

Peter Pan

Re: Euroclix

Ongelezen bericht door Peter Pan »

Je email moet gelijk zijn aaan et email wat je opgeeft aan Euroclix en spaarbeleg

richvd

Re: Euroclix

Ongelezen bericht door richvd »

heeft iemand ervaring met het uitbetalen van euroclix?? doen ze dit ook echt?

Eric

Re: Euroclix

Ongelezen bericht door Eric »

t enige dt ik weet is dat het een eeuwigheid duurt voor je uberhaupt genoeg clix gespaard hebt

Miranda

Re: Euroclix

Ongelezen bericht door Miranda »

In de tijd dat sparen wat sneller ging met het lezen en aanklikken in de email (tegenwoordig krijg je veel minder snel clix) heb ik op 11-8-2000 , 26-1-2001 en 11-6-2001 10 euro op mijn giro bijgeschreven gekregen. Dit was overigens toen ik nog op de kabel bij casema was en onbeperkt kon internetten. Nu woon ik in een dorp in Groningen waar kabelinternet nog lang niet bestaat en "speel" ik niet meer actief met dit soort dingen, omdat het meer tikken kost dan het euroclix oplevert. Kontrole of ik echt alle clix krijg, doe ik niet aan. Effe snel aanklikken en weg ermee.

maartje

Re: Euroclix

Ongelezen bericht door maartje »

Ik heb de mijn tot 2 maal toe wel uitbetaald gekregen en wel binnen 2 weken

SP@MB@M

Re: Euroclix

Ongelezen bericht door SP@MB@M »

Ik heb het zelfde, in april 2002 me aangemeld
maar de 500 clix nog steeds niet (3 maanden verder)
nog niet ontvangen. Sinds vorige maand heb ik al 4x
een mailtje gestuurd, en u raadt het al, geen reactie
of clix gezien...

Koen van der Pasch

Re: Euroclix

Ongelezen bericht door Koen van der Pasch »

Ook ik heb meegedaan aan Euroclix. Ik kan je verzekeren dat ze uitbetalen.

Hetgeen wat mij echter erg tegen de borst stuitte, was dat in de algemene voorwaarden staat dat je voor IEDERE GELEZEN EMAIL clix krijgt. Dit is sinds een anderhalf jaar niet meer het geval, je krijgt hele stapels SPAM van ze binnen waar je helemaal niets voor krijgt, en andere EMail waar je alleen wat voor krijgt als je ergens aan mee doet.....

Een bedrijf wat zich niet aan zijn eigen voorwaarden houdt verdwijnt bij mij resoluut op de ignore lijst.

Nico van Dijk

Re: Euroclix

Ongelezen bericht door Nico van Dijk »

Ik doe nog steeds mee en krijg altijd alles netjes uibetaald en snel ook. Spaar nu door voor een groter bedrag. Hoe meer clix hoe meer geld
Duurt soms wel lang voor er iets voorbij komt waar je interresse in hebt en clix kunt verdienen. die 10 clix voor het lezen van een email schiet natuurlijk niet op

oleg

Re: Euroclix

Ongelezen bericht door oleg »

ik ben nu sinds een jaar lid van euroclix en het is toch een kleine moeite af en toe een site te bezoeken, bij zonnet krijg ik meer onzin en ongewenste mail waar ik niets mee verdien.
Goed het is jammer dat je nu ipv 10 nog maar 5 clix voor sites krijgt, maar het kost je verder helemaal niets
ik ben erg actief bij hen en als je op je e-mail adreslet en je af en toe een beetje in de gaten houdt loopt het best aardig op.

oleg

Re: Euroclix

Ongelezen bericht door oleg »

ik ben nu sinds een jaar lid van euroclix en het is toch een kleine moeite af en toe een site te bezoeken, bij zonnet krijg ik meer onzin en ongewenste mail waar ik niets mee verdien.
Goed het is jammer dat je nu ipv 10 nog maar 5 clix voor sites krijgt, maar het kost je verder helemaal niets
ik ben erg actief bij hen en als je op je e-mail adreslet en je af en toe een beetje in de gaten houdt loopt het best aardig op.

Petra

Re: Euroclix

Ongelezen bericht door Petra »

Ik doe al een paar jaar mee aan Euroclix en ik vind het een prima bedrijf.
Ik heb al eens 50 euro uitbetaald gekregen.
Tegenwoordig krijg je minder mailtjes als eerst, maar ja, het is ook eigenlijk geld voor weinig doen, dus het kan geen kwaad.

Laatst kreeg ik geen post meer, maar ik werd netjes geholpen (het bleek aan m'n nieuwe mailadres te liggen).

Sean

Re: Euroclix

Ongelezen bericht door Sean »

Hallo,

Ik heb ervaring met het uitbetalen van clix ik eb ook daadwerkelijk mijn gel gekregen namelijk €10,- zodra het om een actie gaat van euroclix names een bedrijf word er duidelijk bij vermeld dat precies het emailadres moet invullen waar je van euroclix de mailtjes van krijgt. Ze betalen in ieder geval echt uit . Dus ik vind het een uitstekende service!!!

Sean

André

Re: Euroclix

Ongelezen bericht door André »

Ook ik heb ervaring met euroclix en nog niet zo lang geleden kreeg ik netjes € 50,- op de giro. Het ontvangen van te lezen mailtjes werd wel steeds minder. Hoe hoger je saldo des te meer je ontvangt per clix dus sparen is best leuk. Maar de frequentie van de mailtjes is omgekeerd evenredig aan je saldo. Misschien wordt het ze te duur en krijg je gewoon niets meer. Ik krijg misschien nog 1 mailtje per maand waarvoor ik niets meer krijg wanneer ik het lees maar uitsluitend wanneer ik met de desbetreffende actie meedoe. Het loopt blijkbaar niet meer zo goed, maar betalen doen ze wel.

sjaan1973

Re: Euroclix

Ongelezen bericht door sjaan1973 »

Ik heb ervaring met Euroclix, ondanks dat het soms heel lang duurt eer je puntensaldo bijgewerkt is, hebben ze mijn altijd keurig en snel uitbetaald. Ook heb ik wel eens een mail gestuurd en hebben ze daar ook keurig op geantwoord, en het probleem opgelost. Ze werken wel traag , maar zijn dus geen oplichters .

[email protected]

Re: Euroclix

Ongelezen bericht door [email protected] »

:lol: Ik heb goede ervaringen met euroclix, zelfs na het openen van div e-rekeningen !!!
Arno Zegers

jack43

Re: Euroclix

Ongelezen bericht door jack43 »

:D ook ik ben al een paar jaar lid van € clix maar als ik met een vraag zat en hun dat mailde kreeg ik netjes meteen een mail terug met uw vraag word zo spoedig mogelijk beantwoord, en 2 dagen later had ik dan een reactie van hun. dus ik sta nog steeds voor 100 % achter € clix :)

Smogus

Re: Euroclix

Ongelezen bericht door Smogus »

Ik heb ook en tijdje actief aan euroclix gedaan, tot het moment dat ik die 1000 clix had en dus 23 gulden was het toen nog heb uit laten betalen. Na die uitbetaling, merkte ik dat ze heel veel dingen waar je eerst bijvoorbeeld 25 of 20 clix voor kreeg, en stuk minder voor gaven.

toen ben ik gestopt, was niet echt van plan om maanden achtereen die domme sites, mails en voordelen te bekijken voor 23 gulden......

Gesloten