LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vogel vrij bij het postkantoor

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Peters

Vogel vrij bij het postkantoor

Ongelezen bericht door Peters »

Stel je voor, je loopt bij de Slager naar binnen, voor een pond verse worst. Je bent aan de beurt, besteld, de bestelling word in orde gemaakt, en vervolgens stop de slager je een foto onder je neus, van bungalo park in Spanje waar je een vakantie woningen kunt kopen: Of je die ook nog even wilt kopen..

Dat gebeurt niet denk je dan..

NOu, bij het postkantoor kan het tegenwoordig wel!!

Hoe zegt U?


Ja, je gaat naar het postkantoor voor 2 postzegeltjes, en voor je het weet is de meneer aan de balie druk bezig je folders en loten onder je neus te duwen, van een loterij zus of zo..

Ben ik niet van gedient, maar dat kreeg ik meneer niet aan het verstand: voor maar 10 euro, een lot uit de loterij, vandaag laatste verkoop dag!

JAAAA

Het zal allemaal wel: KAN DAT ZO MAAR?

Verkoop technieken zijn leuk, maar dit gaat te ver! We worden vogel vrij verklaard! Als je een winkel binnenloopt moet je DUS maar lastig worden gevallen met dure en ongewenste artikelen?!

Klagen? ja dat kan.. Ptt-post.nl (je zou toch denken dat dat post-gerelateerd is), telefoon nummer gezocht, gebeld, wat blijkt: de postkantoren zijn onafhankelijk

Een nieuw nummer gekregen; 030-2904203 maar daar draait
slechts een bandje..

GRRRRRR

Rick

Re: Vogel vrij bij het postkantoor

Ongelezen bericht door Rick »

Goh, ik zou ze alles laten uitleggen, ze een half uur aan de praat houden en dan zeggen dat ze het kunnen steken waar de zon niet schijnt. Pak ze toch terug met hun eigen middelen man en laat je niet kwaad maken.

Gesloten