LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wanadoo telefonische verkoop

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
e doliveira

wanadoo telefonische verkoop

Ongelezen bericht door e doliveira »

wanadoo verkoopt kabetinternet abonnementen via een telefonische actie. 3 maanden gratis internet en 50% korting op aansluiting. na plaatsing kastje nog steeds geen schriftelijke overeenkomst. na vragen hierover niet worden teruggebeld. wel afschrijving onduidelijk fors bedrag van rekening zonder dat casema/wanadoo daar door mij voor was gemachtigd! 15 minuten in de wacht bij helpdesk en nog geen antwoord! meer ervaringen?

Rob

Re: wanadoo telefonische verkoop

Ongelezen bericht door Rob »

Ben verbaasd over dit verhaal. Je besluit toch zelf om via de telefoon te kopen. Heb zelf een abonnement genomen via een colporteur, die kwam op het moment dat ik het besluit toch al had genomen. Moet uiteraard nog afwachten hoe de eerste afrekening zal zijn.

Rob

popeye

Re: wanadoo telefonische verkoop

Ongelezen bericht door popeye »

Bij Wanadoo/Casema is het adminstratief een grote puinhoop, inmiddels 7 keer iemand aan de telefoon gekregen die een aansluiting aan mij wilde slijten en 8 keer aan de deur. Iedere keer weer vertellen dat ik adsl heb en niet van Wanadoo/Casema, wordt genoteerd en jawel, daarna gewoon weer of iemand aan de deur of telefoon. Een fax naar Wanadoo in A'dam gestuurd, geen respons van hun kant, wel telefonische verkoop die het nog weer eens probeerde. Moet je dan ook nog vriendelijk blijven tegen ze? Mooi niet, op gegeven moment is het over.

pang

Re: wanadoo telefonische verkoop

Ongelezen bericht door pang »

d2d mensen en telefonisch verkoop worden meestal uitbesteed. Ik zeg ook niet dat casema administratie geen puinhoop is. Maar ik denk dat het probleem anders ligt. Gezien de bureaucratie in de maatschappij om iets per persoon door te geven is binnen een bedrijf al moeilijk laat staan buiten het bedrijf

Gesloten