LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verbazing

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
G.Moesker

verbazing

Ongelezen bericht door G.Moesker »

In de uitzending van7 jan werd gesproken over de wettelijke garantie termijn die verder ging dan de garantie gegeven door de verkoper.

Indien het produkt kort uit de garantie is,is de wettelijke garantietermijn van kracht.
Vraag : Als de verkoper niet van zins is om tegemoet te komen en het gaat b.v om € 100, is dan de enige weg naar de rechter en dan zijn de kosten hoog om het recht te halen????
Dit werd verzuimd om te vertellen en dit is de praktijk.

Telefoon van radar is onbereikbaar en toch wordt je gevraagd om te bellen. Koude douche?????

Caroline

Re: verbazing

Ongelezen bericht door Caroline »

Gewoon een beetje creatief zijn. Een tip van mijn ex die ik al enkele malen met succes heb toegepast: naar de winkel gaan op een drukke zaterdag en gewoon bij de toonbank blijven staan tot je gelijk hebt gekregen. Je verzoek moet natuurlijk wel redelijk zijn, maar standvastig zijn, en vooral niet te zachtjes spreken, wordt vaak beloond. Veel succes!

Rob

Re: verbazing

Ongelezen bericht door Rob »

Vooral doen, op een drukke zaterdag staan te kwalleballe voor de balie. Ik zal jou gewoon laten staan.. dag mevrouw, prettige dag verder!

fred

Re: verbazing

Ongelezen bericht door fred »

Ja Rob ben ik helemaal met je eens, maak dat soort misselijke "klanten" ook wel eens mee als ze zogenaamd de zin niet krijgen. Men denkt tegenwoordig alles wel eventjes makkelijk te kunnen regelen zoals dat de "klant" het beste uit komt. tja...... een beetje zielig is het wel he

annie

Re: verbazing

Ongelezen bericht door annie »

nou Rob en Fred.........laat me raden bij welke firma jullie werken, SEATS and SOFA'S? Mischien dat jullie daar anders kunnen solliciteren want die zijn op zoek naar verkopers zoals jullie!!!!!Wat jullie daar uit kramen is gewoon vette onzin!En zulke klanten laten staan? klanten hebben ook hun recht net als jullie werknemers/gevers.

Als jullie weten dat jullie in je recht staan dan willen jullie ook je gelijk halen toch? zo niet: kom dan maar langs bij mij ik wil mensen zoals jullie wel een "poot uittrekken" En mocht het bij seats and sofa's niet lukken.....Er is altijd nog een optie als putje-schepper!!!

Afzender: een boze surfer

Rob

Re: verbazing

Ongelezen bericht door Rob »

Ja bijna goed, maar ik sta (gelukkig) niet in Seats & Sofa's. Maar ik ken de consument maar al te goed.

Deze manier die bovenstaande dame aan probeert te smeren aan onze medeconsumenten is een soort van drammerij waar ik althans niet intrap. Helaas zijn wij nog steeds op de eerste plaats mens, op de tweede plaats verkoper.

Een beetje beleefdheid wederzijds is dan toch niet teveel gevraagd??

U is zeker ook zo'n type dat om 10 voor 6 z'n complete goudcollectie komt uitbreiden.

Ik heb nieuws voor U, ik sluit de toko om 6 uur, de kassa is gesloten mevrouw!

Gesloten