LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Albert Heijn

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Aliza Zwier

Albert Heijn

Ongelezen bericht door Aliza Zwier »

De Albert Heijn in Groningen maakt dankbaar gebruik van de Euro door 'per ongeluk' de prijs te verhogen. Bijvoorbeeld: Voor twee croissantjes betaalde ik voorheen ongeveer 1 gulden, de AH presteert het om een sticker van 1,20 op het zakje van twee croissantjes te plakken. In Euro's wel te verstaan, wat er overigens niet bij staat. Zo bijt iedere consument nu in een zure appel, die trouwens ook best duur is geworden door de Euro/AH. Zelfs de verkoopster pakte haar Eurocalculator erbij en keek met grote ogen naar de verhogingen. Is hier wat aan te doen? Want meerdere bedrijven maken hier misbruik van en wij krijgen niets extra's op ons loonstrookje. PS: Wie koopt er nu een komkommer van 4 gulden!!!! Onee, ongeveer 1,81 Euro!!! Met vriendelijke groet Aliza Zwier en Marije Monninkhof.

Manfred van Raaij

Re: Albert Heijn

Ongelezen bericht door Manfred van Raaij »

Het lijkt er dus op dat bepaalde bedrijven geen onderscheid maken tussen de gulden en de euro. Dit verschil is in advertenties en folders niet altijd even duidelijk. Vaak wordt er door de adverteerders geen gulden- of euroteken meer voor het bedrag gezet. Het lijkt wel op misleiding met als doel hun zakken te vullen. Vooral personen (b.v. ouderen) die nog niet helmaal vertrouwd zijn met het nieuwe geld kunnen hiervan onbewust de dupe worden. Ik verwacht dat sommige bedrijven (vooral winkels) nog wel even profiteren van de invoering van het nieuwe geld. Wees dus op uw hoede de komende maanden!

Groetjes Manfred

elly

Re: Albert Heijn

Ongelezen bericht door elly »

De AH's die ik bezoek maken altijd fouten, ik heb zelden dat in 1 keer goed wordt afgerekend. Wat mis gaat is artikelen 2 maal langs de scanner halen (terwijl ik 1 produkt koop), bonus artikelen worden niet als zodanig herkend, dus je betaalt het volle pond, er is al op totaal gedrukt, dus je kunt je bonuskaart niet meer geven etc etc. Ik sta dus regelmatig bij die infobalie een kwartier op geld te wachten wat ik tegoed heb.

Gast

Re: Albert Heijn

Ongelezen bericht door Gast »

Als er regelmatig fouten worden gemaakt, kun je misschien beter bij jezelf te rade gaan of je iets kan doen waarmee je de caissiere kan helpen, bijvoorbeeld je bonuskaart vantevoren afgeven of iets dergelijks..

Maarten

Re: Albert Heijn

Ongelezen bericht door Maarten »

Hallo,

Even dan een reactie van iemand die dan zelf bij AH werkt. Een heleboel mensen vergeten dat er ook bij AH mensen werken en deze dus ook fouten kunnen maken. Ik zit zelf achter de kassa en moet 9 van de 10 keer zelf vragen om de bonuskaart, dit doe ik dan ook. Heel vaak reageren mensen heel erg aggressief als ze bij de balie komen, alsof de mensen die in een supermarkt werken dom zijn. Ik vraag me dan af wat die mensen zelf voor werk doen, en of ze dan ook zo worden uitgescholden. Laten we mekaar eens respecteren.

Simon

Re: Albert Heijn

Ongelezen bericht door Simon »

Dan een reactie van een voormalig V&D medewerker. Daar hadden we het dillema 'AIRMILES'. Bij de kassa een bordje 'Spaart u airmils? Houdt dan uw pas gereed!'o.i.d.
Toch moet je het 9 van de 10 keer vragen 'Spaart u ook airmiles?'. Klanten die ze niet spaarden worden er helemaal gek van. 'Moet ik soms met een bordje om mijn nek gaan lopen IK SPAAR GEEN AIRMILES?'. Vraag je het niet, klanten over de **** 'maar je hebt het niet gevraagd' soms zelfs met een scheldwoord er aan vast 'sukkel'.

HALLO WIE SPAART ER NOU AIRMILES???

beetje meer respect voor winkelpersoneel zou zeker op z'n plaats zijn.

Bij mij is er bij AH nog nooit een fout gemaakt. En ik kom er bijna dagelijks. Je word er altijd fatsoenlijk geholpen, de winkel ziet er verzorgd uit, producten zijn vers als ze vers moeten zijn. Als het je bij AH niet bevalt, ga je toch lekker naar de Konmar met z''n platgedrukte croissantjes?

Gesloten