LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] koop nooit geen auto bij autogigant brabant in nieuwkuyk

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
marjolein van der ende

koop nooit geen auto bij autogigant brabant in nieuwkuyk

Ongelezen bericht door marjolein van der ende »

koop geen auto bij autogigant in nieuwkuyk wat ze komen der afspraken niet na na verkoop van een auto die na iets verder rijden dan een proefrit niet verder wou rijden op gas was overeengekomen dat ik de auto hier in de beurt zou laten maken en na opstuuren van de rekkening zou ik het geld op mijn rekkening terug gestort krijgen
nu na 1,5 maand nog niets ontvangen en na weer telefonnisch kontakt werdt mij dus op een onvriendelijke manier dudelijk gemaakt dat ik naar mijn geld kon fluiten als er meer mensen zijn die dit meegemaakt hebben graag een oplossing

Gast

Re: koop nooit geen auto bij autogigant brabant in nieuwkuyk

Ongelezen bericht door Gast »

Zou u dit misschien met leestekens en hoofdletters en mogelijk zonder spelfouten (WORD SPELLINGS CONTROLE) uw verhaal nog eens kunnen herhalen.
Het is een zeer onduidelijk onsamenhangend verhaal.
Succes met uw auto.

visser

Re: koop nooit geen auto bij autogigant brabant in nieuwkuyk

Ongelezen bericht door visser »

Hallo Marjolein,
Hadden we dit bericht maar eerder gelezen dan had dit ons 1873 euro gescheelt aan reparatie kosten ze zeggen dat ze de goedkoopste zijn ja dat zijn ze ook maar achteraf betaal je de rekening en die gast die die reactie gaf is zeker geen klant van hun we begrepen je bericht helemaal het zijn grote oplichters .

Arjan

Re: koop nooit geen auto bij autogigant brabant in nieuwkuyk

Ongelezen bericht door Arjan »

Hoe vaak is er nu al niet gewaarschuwd voor het feit
dat je bij dit soort bedrijven geen auto moet kopen?
Ik vind het dan ook onbegrijpelijk dom dat mensen nog
steeds bij dit soort bedrijven auto's kopen.
Soms denk ik wel eens dat mensen opgelicht WILLEN worden.
Ach ja, om te lezen zijn het wel weer hilarische verhalen.
Groeten,
Arjan

R. Bor

Re: koop nooit geen auto bij autogigant brabant in nieuwkuyk

Ongelezen bericht door R. Bor »

Ook mijn vriendin en ik zijn er met open ogen ingetuind bij AGB... dat wil niet zeggen dat we dom of achterlijk zijn maar meer erg goed van vertrouwen!

Er wordt geadverteerd met BOVAG en NAP. We hebben gelukkig geen slechte auto gekocht alleen de gebreken die de auto vertoond willen we wel verhalen op AGB. Er zijn, op specifieke vragen, leugens verteld en we zijn nu aan het uitzoeken wat we er tegen kunnen beginnen. WE LATEN HET ER NIET BIJ ZITTEN!!

Ik wil graag een oproep doen aan iedereen die zich gedupeerd voelt door AutoGigantBrabant in Nieuwkuijk om een berichtje te sturen met je vrahaal, de datum waarop het heeft plaatsgevonden en wat je uiteindelijk hebt ondernomen.

Ik begrijp dat je misschien niet je naam wil geven en zeker geen adres voor je weet wie ik ben dus ik raad je aan een hotmail-adres (of iets dergelijks) te openen en daarvandaan mij een berichtje te sturen.

Lukt het niet in je eentje, dan met z'n allen een enorme rechtszaak en landelijke bekendheid wat daar gebeurt in Nieuwkuijk!!

Gr. Remko
[email protected]

Marc

Re: koop nooit geen auto bij autogigant brabant in nieuwkuyk

Ongelezen bericht door Marc »

AGB is eigendom van enkele woonwagenkampbewoners, ik heb helemaal niets tegen die mensen. Indien je bij zulke adressen een auto koopt betaal je gewoon veel minder dan bij de dealer of de BOVAG-garage. Dat houdt logischerwijze natuurlijk wel in dat geen garantie hebt. Lijkt me erg logisch, je kan niet voor een dubbeltje op de eerste rij zitten.

Het zou wel netjes zijn van AGB indien ze duidelijk maakten dat het bij hun Cash & Carry is: weinig betalen (veel auto voor weinig), maar wel zo meenemen en zonder garantie. Dan weet iedereen waar hij aan toe is en dan voorkom je problemen.

maurice

Re: koop nooit geen auto bij autogigant brabant in nieuwkuyk

Ongelezen bericht door maurice »

Toch maar liever naar de échte dealer ??

nekkie

Re: koop nooit geen auto bij autogigant brabant in nieuwkuyk

Ongelezen bericht door nekkie »

niet alle mensen zijn het zelfde door dat je flink boos bent kun je fouten maken en schijven je voelt je opgelicht en dan moet meneer gast zeuren over een leesteken en hoofdletters

peter

Re: koop nooit geen auto bij autogigant brabant in nieuwkuyk

Ongelezen bericht door peter »

iedereen moet naar een bovag garace gaan en als het een dure autois laat hem dan keuren bij de anwb.want het zijn allemaal oplichters.dus kijkuit.

hmm

Re: koop nooit geen auto bij autogigant brabant in nieuwkuyk

Ongelezen bericht door hmm »

grag leestekns gbruiken want k moet iedere zin twe keer lzn voordat ik jullie relaas begrijp.

Karolunac
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 okt 2003 20:57

Re: koop nooit geen auto bij autogigant brabant in nieuwkuyk

Ongelezen bericht door Karolunac »

ickke hekemal niet leas kunt.

Gast

Re: koop nooit geen auto bij autogigant brabant in nieuwkuyk

Ongelezen bericht door Gast »

Tot nu toe heb ik al mijn auto's via een universele garage gekocht, waarvan de laatste jaren via Internet.
Het valt mij op, dat aan al die auto's toch wel het een en ander aan mankeert.Die lage prijs is natuurlijk ook niet voor niks.
garantie heb je tot aan de deur en het zijn meestal van die pafferige
mannetjes, die er een baantje via de recasseringsambtenaar bijhebben.
Ze hebben overal verstand van, behalve auto's.
Sinds ik mijn onderhoud uit laat voeren bij de dealer, heb ik daar een veel beter gevoel over.Het lijkt duurder, maar als je het uit gaat spreiden over de periode, dat je langer van je auto geniet valt dat echt mee.
De dealer heeft verstand van het merk auto, dat je bij hem in onderhoud
hebt.De gegevens van je auto worden bijgehouden, zodat men precies op tijd weet, wannneer onderdelen vervangen moeten worden.
Je zit ook nooit zonder vervoer, want je krijgt gewoon een leenauto mee.
Mijn eerstvolgende auto schaf ik zeker bij de dealer aan. Weet ik tenminste, dat hij op alle punten is gecontroleerd.
PS: Er zullen ook echt wel goede universele garages zijn, maar daar moet je wel naar op zoek gaan.Ook tussen dealers bevinden zich

Groeten Mart
beunhazen.

Gast

Re: koop nooit geen auto bij autogigant brabant in nieuwkuyk

Ongelezen bericht door Gast »

Correctie:
Ook tussen dealers bevinden zich beunhazen.

Groeten Mart

Sorry

ikkes

Re: koop nooit geen auto bij autogigant brabant in nieuwkuyk

Ongelezen bericht door ikkes »

In het contract staat ook alleen garantie op onderdelen, niet op uurloon.
kan dus alle kanten opgaan, behalve die van jou

autogigant
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 apr 2004 14:44

Re: koop nooit geen auto bij autogigant brabant in nieuwkuyk

Ongelezen bericht door autogigant »

Na een nagatieve reactie van een klant een aantal jaren geleden geplaatst is het ieders goed recht hier een reactie op te kunnen geven.

Ons bedrijf verkoop jaarlijks tussen de 800 en 1000 jonge gebruikte ex-lease wagens. Wij doen er dan ook zelf alles aan om de klant een goede auto te verkopen. Veelal zijn deze wagen in topconditie en hebben wij een van de mooiste showrooms van Nederland. Maar tussen zo een aantal verkopen in een jaar kan er wel eens een mindere tussen zitten. Binnenin een motor kunnen wij ook niet kijken.

Wij staan bekent dat onze auto's wat km gemaakt hebben maar daar tegen is de prijs ook interesant. Dus bij ons koop je een jonge auto met EEN GEMIDDELDE VAN 150.000 km voor een leuk bedrag waar je bij een dealer met minder km al vlug 5000 tot 6000,- euro meer wordt voor gevraagd.

Ook hier moet je maar afwachten wat je koopt.

Na deze klacht te hebben gelezen is ons ook opgevallen dat er bijna geen reactie's zijn bij gekomen met meerdere klachten.

Garantie wordt geleverd bij iedere auto op de versnellingsbak en binnenste van de motor. Dit is ook bij een BOVAG garage.

Wil u hier op reageren mail ons dan eens op [email protected] :!: Een antwoord krijgt u altijd terug.

Gesloten