LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] klacht ;ben

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
mevr.veninga

klacht ;ben

Ongelezen bericht door mevr.veninga »

mijn dochter heeft een abonnement bij Ben;zij wil graag van dat abonnement af dat heeft zij inmiddels twee keer per brief gedaan,maar helaas geen reactie,zij heeft daar ook een nog een rekening staan die zij graag in termijnen wil betalen heeft zij ook gedaan per brief maar weer geen reactie .Ben stuurt welsteeds de rekeningen dus ze weten het adres wel wat ik daar meezeggen wil is het volgende ,ze smeren die kinderen een abonnement aan maar als mijn dochter wil weten hoe de zaak in elkaar zit geven ze niet thuis .ik zou graag willen weten hoe ik Ben moet bereiken want in een tijds bestek van zes weken heeft zij vier brieven geschreven maar geen reactie.

Marisha

Re: klacht ;ben

Ongelezen bericht door Marisha »

Mevrouw,

Probeer de klantenservice van BEN en blijf dit net zo lang proberen tot u een hoger iemand aan de telefoon heeft dan de werknemers van de klantenservice.

Heidie

Re: klacht ;ben

Ongelezen bericht door Heidie »

Je kan een contract niet opzeggen als er openstaande rekeningen zijn. Slordig dat ben niets van zich laat horen.

Han

Re: klacht ;ben

Ongelezen bericht door Han »

Beste mevrouw,

Ook ik heb Klantenservice gebeld over een slechte overgang van KPN naar Ben. Ik moest namelijk 2 maanden dubbele rekeningen betalen van KPN en Ben.
Echter de Klantenservice scheept je af, dus ben ik gaan E-mailen. Echter hier hoor je niets van.
Ondertussen komen de rekeningen en daarna dreiging met incasso wel steeds!!!
Toen heel kwaad alle mails per fax verzonden en onder protest alle rekeningen betaald. Ondertussen hadden ze me al afgesloten!
Pas een maand later een brief van de direkteur van Ben ontvangen. Daar komen ze met een compromis en schrappen 1 maand abonnement. Ok, hier kan ik mee leven, maar ik wil geen aansluitkosten betalen. Ook hier voldoet Ben aan!
Kortom, faxen is de beste weg!!!

Succes,

Han

nadia

Re: klacht ;ben

Ongelezen bericht door nadia »

k heb twee maanden geleden alles gecontroleerd in de algemene voorwaarden over hoe ik mij abonnement op moest zeggen. Hierin stond telefonisch of schriftelijk binnen 48 uur.toen ik belde deelde de vrouw v/d klantenservice mij mede dat het twee maanden was. toen ik haar vertelde dat ik daar niets van wist kregen we ruzie.Nu moet ik nog twee maanden betalen terwijl ik helemaal niet meer kan bellen (sim kaart en telefoon zijn stuk)

Tim muntinga

Re: klacht ;ben

Ongelezen bericht door Tim muntinga »

Als ik u was zou ik dit voorleggen aan de geschillencomissie

sBR

Re: klacht ;ben

Ongelezen bericht door sBR »

Ik heb hier de oplossing;
Dit werkt alleen als de contracktduur (1 of 2 jaar) afgelopen is.

1. bel de operator of er nog openstaande tegoeden staan en betaal deze zo spoedig mogelijk.
2. Wacht na de betaling een paar (2 a 3) weken en bel nog eens. Vertel de medewerker dat je een brief hebt gestuurt (2 maanden terug) dat je van je contrackt af wil en dat je telefoon het nog steeds doet.
3. Blijf volhouden dat de brief bij KPN is kwijtgeraakt of bij hun en dat je deze toch echt hebt geschreven.
4. Als het goed is wordt de telefoon binnen een week afgesloten.

den Boer

Re: klacht ;ben

Ongelezen bericht door den Boer »

geachte mevrouw ik zelf heb ook een ben telefoon met een hoop ellende van ben ik heb in december mijn contract opgezegt en ook bleven de nota's komen ik heb 300 keer gebeld want daar kunnen ze niet tegen schrijf de namen van de medewerker op en wijs ze op hun fouten dan bent u er snel van af

Rob

Re: klacht ;ben

Ongelezen bericht door Rob »

Schandalig !

Mijn Ben telefoon is begin van het jaar afgesloten terwijl ik op een beurs in Duitsland was. Na 2 brieven, 6 telefoontjes en een rekening voor maanden waarin ik geen gebruik heb kunnen maken van hun dienst, dacht ik dat alles eindelijk geregeld was.

Nou mooi niet dus. Een week na mijn betaling kwam de volgende rekening al weer binnen met daar aan gekoppeld een afkoopsom ad Euro 104,-. Weer gebelt met ben, besloten om toch maar weer de maandbedragen te betalen, want vertelde Ben mij, dat dit ervoor zou zorgen dat de afkoopsom zou worden kwijtgescholden. Ik de rekeningen betaald en weer bellen natuurlijk.

Wat schetst mijn verbazing ... Ik mag alsnog de afkoopsom betalen.

Woedend ben ik en mijn vriendin ook. Zij heeft meteen haar Ben abonnement opgezegd.

Ik raad echt iedereen af om met Ben in zee te gaan.
Echt walgelijk zoals ze mij behandeld hebben.

Rob

Rob

Re: klacht ;ben

Ongelezen bericht door Rob »

Schandalig !

Mijn Ben telefoon is begin van het jaar afgesloten terwijl ik op een beurs in Duitsland was. Na 2 brieven, 6 telefoontjes en een rekening voor maanden waarin ik geen gebruik heb kunnen maken van hun dienst, dacht ik dat alles eindelijk geregeld was.

Nou mooi niet dus. Een week na mijn betaling kwam de volgende rekening al weer binnen met daar aan gekoppeld een afkoopsom ad Euro 104,-. Weer gebelt met ben, besloten om toch maar weer de maandbedragen te betalen, want vertelde Ben mij, dat dit ervoor zou zorgen dat de afkoopsom zou worden kwijtgescholden. Ik de rekeningen betaald en weer bellen natuurlijk.

Wat schetst mijn verbazing ... Ik mag alsnog de afkoopsom betalen.

Woedend ben ik en mijn vriendin ook. Zij heeft meteen haar Ben abonnement opgezegd.

Ik raad echt iedereen af om met Ben in zee te gaan.
Echt walgelijk zoals ze mij behandeld hebben.

Rob

willem

Re: klacht ;ben

Ongelezen bericht door willem »

Beste forum leden,
Ook ik heb dezelfde ervaring met Ben. Afdeling Incasso reageert nooit op brieven. Na aandringen waarom zij niet reageren wordt eindelijk gezegd dat ze geen tijd hebben. Spreken met een afdelingschef van afdeling Incasso is ook niet mogelijk. Alle medewerkers zijn gelijkwaardig er is dus geen afdelingschef.
De klachtenafdeling hebben ook niet het fatsoen om minimaal te schrijven dat ze binnen 1 maand reageren op brieven.
Vervolgens heb ik uit protest drie abonnementen opgezegd. Ben incasso sluit vervolgens de uitgaande gesprekken van een vierde abonnement zonder mededeling.
Na een telefonisch onderhoud van 27 minuten wordt uiteindelijk gezegd dat er nog een openstaande rekening is van een van de afgesloten abonnementen. Na controle bleek dat het gaat om administratiekosten wegens een vermeende te late betaling. Hierover had ik reeds eerder verschillende brieven geschreven dat dit een fout is van Ben vanwege de werkwijze van hun Incasso afdeling.
Het is toch niet normaal om zo om te gaan met klanten?
Ik sluit dus ook mijn overige abonnementen af !!!

hovens

Re: klacht ;ben

Ongelezen bericht door hovens »

6 weken geleden een abo genomen voor een ben contract ben vaak..ja idd vaak problemen. dag 1 gebeld gprs funktie werkt niet 2 weken elke avond tig keer gebeld. helft kan me niet verder helpen, de ander zegt ga maar naar een winkel waar ze mobieltjes verkopen, na goed boos te zijn geworden kreeg ik nieuw toestel toegezegd..niks hoor..gisteren gebeld ja morgen komen we uw gegevens waren uit de pc (gelukkig de nota niet he :) wat gebeurd ik krijg gewoon een bekrast oud toestel dat een andere klant ingeleverd had als defect..zelfs de smsjes van de persoon, foto's en adresboek stond er nog in!!!!! ik heb de persoon gebeld hem bleek hetzelfde overkomen hij kreeg ook een toestel van een ander met alle persoonlijke info..beiden willen we nu van het contract af dat 6 weken loopt maar daar wil ben niks van weten..tis toch geen probleem als andere mensen on ze persoonlijke gegevens in handen krijgen aldus ben ze zullen het toch wissen lijkt hun..schandalig wat een service kunnen wij onder ons contract uit en wie is dit ook overkomen svp melden!!!!!!!!!!!!!!!

Ben-RmY

Re: klacht ;ben

Ongelezen bericht door Ben-RmY »

Hallo goedenmiddag,

Ik ben een medewerker van T-mobile ( voormalig ben ) van de afdeling Credit Control. Ik krijg heel vaak van deze problemen voorgesorteerd, ik begrijp best dat als er na een tijdje geen reactie komt mensen zich dan gaan afvragen wat een nalatigheid van ben, om eerlijk met u te zijn hadden wij een achterstand in het verwerken van deze zaken en daardoor kwamen we er niet altijd op tijd mee om aan de klant een brief te sturen. En uw probleem mevrouw Veninga als uw dochter nog enkele rekeningen open heeft staan in ons systeem, spreekt het Inderdaad voor zich dat ze haar abonnement niet kan opzeggen..!! is precies hetzelfde als u in de winkel bent u ziet een jas en die jas is 80euro u betaald 50 euro en 30 euro betaald u niet.. dan krijgt u toch ook die jas niet mee ??? volgens mij is dat heel redelijk.. en afkoopsom, ja als je rekening niet betaald dan kan er dus een incassobureau op je afgestuurd worden maar dat is allemaal zo overdreven dat het binnen 1 maand gebeurd !! Incassobureau is pas op het laatst en als men helemaal niet betaald dan wordt er een afkoopsom samengesteld.

mvg
Ben-RmY

Gesloten