LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] debitel abonnement

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
hans

debitel abonnement

Ongelezen bericht door hans »

Ook debitel, gaat net als alle andere providers de verkeerde weg op en wel men zegt schriftelijk toe, dat als je als abonnee aanblijft (vanaf juli 2001 via landelijke mailingsbrief) in 2002 de eerste drie maanden de abonnementskosten niet zullen worden berekend, dit is dan dus voor drie maanden gratis. Dit wordt ook nog eens bevestigd in een brief van januri 2002. NEE DUS, want ik krijg mijn factuur over de periode vooaraf voor febr.'02 en is gewoon van mijn bankrekening gehaald. Bij informatie bij hun. geeft men het toe met de mededeling dat het pas per maart'02 ingaat. De klanten worden hierover niet geinformeerd. WEER zo een smoes dat het om technische redenen niet mogelijk is. Kunt u deze oproep misschien vanavond meenemen. Dit kan toch niet zo maar?!

Claessens

Re: debitel abonnement

Ongelezen bericht door Claessens »

3 maanden geleden abonnement per fax opgezegd bij Debitel. Zeggen eerst dat ze de fax niet hebben ontvangen. Nu moet er weer een copie van de ID-kaart bij, daarom zouden ze het niet in behandeling hebben genomen. Duidelijk in fax om een reactie van hun gevraagd.
Ook de rekeningen kloppen nooit. Staat regelmatig op"ontvangen in het buitenland", terwijl de telefoon niet gebruikt wordt en in een kast ligt! De oorzaak zou toen weer zijn dat ik in een grensgebied woon en volgens Debitel ik ontvangst heb via Vodafone. Weer een fout. Mijn abonnement loopt via KPN.

Gesloten