LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] letselschade afhandeling

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
j.g.h.verheijen

letselschade afhandeling

Ongelezen bericht door j.g.h.verheijen »

hierbij een late reactie op uw uit zending over dit onderwerp: in 1997 is mijn zoon van toen 8jaar op school in een afrastering met prikkeldraad gevallen met zijn oog wat resulteerde in een kunst lens deze zaak is al bijna 5jaar in behandeling bij letsel afdeling van de fnv bond de tegen partij is centraal beheer er word stelselmatig niet op gerageerd ondanks dat ze de aansprakelijkheid wel hebben aanvaard. nu is mijn vraag aan u zijn er over deze maatschappij al meerdere klachten en doen jullie verder nog iets met deze zaken zo ja dan hoor ik dit graag
met vr gr jgh verheijen

Wim Veenstra

Re: letselschade afhandeling

Ongelezen bericht door Wim Veenstra »

FNV en Centraalbeheer zijn tweehanden op een buik. Neem een goede letseladvocaat. Als het goed is moeten deze kosten door de tegenpartij worden betaald. Vooral als de aansprakelijkheid erkend is. Dit is wettelijk geregeld.

Bij niet reageren op brieven, heb je maar een oplossing en dat is gerechtelijke maatregelen nemen. Ps zijn er al voorschotten verstrekt voor de gemaakte kosten etc. een goede advocaat zorgt hiervoor.

kellie van vondelen

Re: letselschade afhandeling

Ongelezen bericht door kellie van vondelen »

Hoi,

Ik weet niet of de zaak inmiddels is afgerond, ik weet in ieder geval een goed bedrijf voor je die gratis een perfecte advocaat voor je regelt.

Het heet euroclaim en zit in amsterdam, binnen een jaar is mijn zaak in mijn voordeel en kosteloos afgehandeld.

succes

E. van Laere

Re: letselschade afhandeling

Ongelezen bericht door E. van Laere »

Euroclaim doet niet anders dan jouw zaak doorspelen naar een bij haar aangesloten advocaat/advocatenkantoor. Als dank hiervoor mag de advocaat/advocatenkantoor een bepaald bedrag of percentage aan Euroclaim afdragen. Euroclaim doet dus niet anders dan handelen in leed.
Advies: wend je rechtstreeks tot een (letselschade)advocaat en laat dit bedrijf links liggen.

Gesloten