LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele 2 weet niet van ophouden,hoe kan ik dit stoppen?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
P.Dijkstra

Tele 2 weet niet van ophouden,hoe kan ik dit stoppen?

Ongelezen bericht door P.Dijkstra »

Ik heb twee weken geleden tele 2 opgezegt en ben weer naar KPN.overgegaan.Al de tijd was ik al via KPN.op internet en wat schetst mijn verbazing,dat dit nummer op de tele 2 rekening staat,ook toen ik al via het speciale inbelnummer van de KPN inbelde en zo dus dubbel betaal.Hoe kan tele 2 een telefoonnummer op mijn rekening zetten wat ik al lang niet meer gebruik? hier wordt goed gesjoemeld.Hoe kan ik dit stoppen? P.D.

Gast

Re: Tele 2 weet niet van ophouden,hoe kan ik dit stoppen?

Ongelezen bericht door Gast »

misschien een flinke bom daar afgooien ?

johnboere

Re: Tele 2 weet niet van ophouden,hoe kan ik dit stoppen?

Ongelezen bericht door johnboere »

hallo ik heb geen tele 2 meer al 2 jaar niet meer en ik krijg weer een rekening terwijl ik geen vaste aansluiting heeft alleen mobiel vie pripay kpn nu moet ik betalen van 2002 en 2003 lekker he terwijl ik nog geen eens klant ben van hun hihi ik heb nu de geschillen commisie in denhaag geschreven hier het adres geschillencomissie afd. telecom bedrijven postbus 90600 2509 lp denhaag hier naar toe schrijven
ik hoop dat u er wat aan heb dit is ook voor alle mensen ook die klachten hebben telle 2 .als u het wat vond dit advies reageer en stuur een mail [email protected] ik hoop dat ik wat geholpen heb
groetjes jboere rotterdam

Sebas
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 sep 2003 23:58

Re: Tele 2 weet niet van ophouden,hoe kan ik dit stoppen?

Ongelezen bericht door Sebas »

Tja welkom in de wereld die tele2 heet, Ik ben zelf onafhankelijk vertegenwoordiger van ACN en diverse klanten van mij komen van tele2 af. Wij hebben een klantentrouw van 97 % (ik krijg betaald voor klantbehoud en niet voor het aantal klanten) en bij tele2 is dat 57% en dat wordt alleen maar lager. Er zijn mensen die niet te klagen hebben ove tele2 maar ik ken er genoeg die dubbele rekeningen ontvingen en 1 klant van mij werd op een dag 5 keer gebeld door tele2 waarom ze was overgestapt naar ACN, bij de 5 keer was ze het zat en heeft een klacht ingediend bij de consumentenbond.
Ik raad jullie gewoon aan om naar die provider tegaan die je wel bevalt. Mochten jullie meer over ACN willen weten dit is me emailadres [email protected].
Ik kan hier reclame gaan maken maar das de bedoeling niet en ook de visie van ACN niet.
Ik kan je wel zeggen dat wij vanaf 1 november met een unieke actie komen waar geen concurrent tegen op kan, nogmaals voor meer informatie stuur maar een email mocht u geinteresseed zijn.

groetjes sebastiaan

pautje

Re: Tele 2 weet niet van ophouden,hoe kan ik dit stoppen?

Ongelezen bericht door pautje »

Beste Sebas

Het is niet de bedoeling om reclame te maken voor dat ACN van jou!!!
WHAT IS ACN? WHO CARES!!!! Allemaal naaiers, net als TELE2, KPN en de rest van die ****!!!

Groeten

Karinda

Re: Tele 2 weet niet van ophouden,hoe kan ik dit stoppen?

Ongelezen bericht door Karinda »

Hierbij wil even mij ervaring kwijt over Tele2. Recentelijk wilde wij voor ons bedrijf info hebben, er zou een brief volgen, waarna we nog tijd hadden om af te zeggen. Geen brief van Tele2 noch van KPN - volgens medewerkster Tele2 ligt dat aan ons. Zij had in het systeem staan dat m.i.v. eind juli wij zijn overgeschakeld. Op 11-8 nogmaals gebeld, werd door klanteservice gemeld dat de brief nog zou volgen. Niet gehad. Rekening ontvangen! Gebeld, moesten de bandopname maar vragen bij KPN. Die wist van niets. Boze brief gestuurd. Piepkleine vergoeding toegezegd. Dag later belde een andere afdeling van Tele2 dat ze geen definitief akkoord hadden, noch een bandopname. Weer geschreven, klacht naar directie gestuurd. Belde "Truus" van Tele2 vertelde dat medewerkers van Klantenservice en andere afdelingen niet voldoende rechten hadden. Oftewel ze zitten voor Jan met de korte achternaam aan de telefoon. Vandaag belde ze weer, belde al 20 minuten van haar eigen vrije tijd - ja en. Dat wij bij de provider van onze voorkeur maar bewijs moesten opvragen dat zij (Tele2) ons mochten overschakelen. Zij wist niet dat wij een zakelijk nummer hadden, ze belde al een week om te kijken of het nummer kon worden afgemeld ? Ze sturen de factuur wel naar een BV, is dat niet zakelijk? Volgens haar staat op het bandje dat het 5 dagen duurt voordat e.e.a. definitief teruggezet is. Niet dus.
Verder is onze mening dat Tele2 moet bewijzen dat wij toestemming hebben gegeven en niet andersom ? Door ons zijn alle nummers van Tele2 teruggezet naar KPN. Zij had maar 1 nummer in het scherm, ra ra hoe kan dat dat de rest ook op Tele2 staat volgens KPN?
Gelukkig hadden wij KPN Klantenservice ook ingeschakeld en die heeft ons van de week vertelt dat de nummers nog steeds op Tele2 stonden. Zij hebben ons formulier verstrekt om dit alsnog door KPN uit te laten schakelen. Zo gezegd zo gedaan. Tot het telefoontje van Tele2 vandaag, hierna kregen wij op 1 vd lijnen in een keer het bandje van Tele2 te horen. Hoe krijgen ze dat nu weer voor elkaar. Voorheen was er niets aan de hand. Bij wie kunnen wij terecht om de koppigheid van Tele2 in te drukken. Want als wij "Truus" nogmaals aan de lijn hebben, valt zij straks ook nog de directie af. Misschien dat ze beter ergens kan gaan werken.[/b]

S.P.

Re: Tele 2 weet niet van ophouden,hoe kan ik dit stoppen?

Ongelezen bericht door S.P. »

Als jullie teveel klachten hebben met je huidige provider raad ik jullie gewoon aan om naar die provider tegaan die je wel bevalt.

Mochten jullie meer over ACN willen weten, dit is mijn emailadres [email protected]

Aangezien wij geen reclame maken mag ik niet meer vertellen.

Ik kan wel zeggen dat wij vanaf 1 november met een NIEUWE unieke actie komen waar geen concurrent (ook niet KPN of Tele2) tegen op kan.

Gesloten