LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Leuk om te weten

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Dirk

Re: Leuk om te weten

Ongelezen bericht door Dirk »

Weet jij nog een goed adres voor me ?

Dirk

Jean

Re: Leuk om te weten

Ongelezen bericht door Jean »

Waar in de buurt woon je Dirk?

toet

Re: Leuk om te weten

Ongelezen bericht door toet »

Jean waarom we hier zijn dat is dat wij ons eigen geld terug willen.Mijn geld gaat naar een gewone bank en ik krijg 3 procent en dat geld kan ik er af halen wanneer ik dat wil.Had ik dat maar eerder gedaan.Maar al die constructies waar een gewone man geen notie van heeft dat is het waar zoveel ingestonken zijn en nu met de gebakken peren zitten.Dat jij geld wilt verdienen maakt me niets uit maar wij zijn hier voor iets anders.Wij moeten grote bedragen betalen die heel veel mensen niet hebben.Hier steunen we elkaar.Daar is dit forum voor.Voor jou persoonlijk jean moet ik zeggen dat je altijd netjes blijft hoe je ook aangevallen wordt .toet

Dirk

Re: Leuk om te weten

Ongelezen bericht door Dirk »

Jean,

Kijk nog even in je Archief ik geloof dat jij die adviseur was ? Weet ik niet zeker meer.

Dirk.

Jean

Re: Leuk om te weten

Ongelezen bericht door Jean »

Dank je toet, je bent lief. Nou, ik kan ook aardig uit de hoek komen hoor...maar iemand uitmaken voor alles wat los en vast zit dat doe ik niet 1,2,3. Heel af en toe kan ik me niet beheerzen en moet ik mijn hand afhakken. Maar op het forum schelden, dat gaat me te ver.

Ik begrijp het best dat jullie je geld terug willen. Het is toch alleen zo jammer dat je er zo verrekte lang op moet wachten en dan nog maar moet hopen dat je het inderdaad terugkrijgt.

Ook jouw gedachtes over de bank met zijn rente begrijp ik. Maar neem van mij aan dat juist banken op die manier heeeeeeel veeeeeel geld verdienen, toch ook over jullie rug.

Ik hoop echt dat het jullie gaat lukken. Jou gun ik het zowiezo omdat jij ook normaal kunt doen.

fijne dag,

groetjes,

Jean.

Jean

Re: Leuk om te weten

Ongelezen bericht door Jean »

Denk het niet Dirk, deed geen legiolease, ik werkte bij Spaar Select. Maar stel dat jij wel een klant was van mij. Dan zou je hier niet horen rond te lopen, vind ik, dan zou je hebben geweten van de voor en vooral de nadelen van een aandelenlease. En dan zou je mij toch gewoon aanpakken.

Maar vertel, ben je wel of niet serieus met die 2e hypotheek. Indien je wenst kan ik iemand contact op laten nemen met je in jouw omgeving. Heb wel een netwerkje.

Maar stel je voor, een 2e hypothekie voor 2,7%. Moet je ook een klein stukkie verbouwen, kunnen we het onder NHG tarief doen. Scheelt je geld man, kun je een plasma TV van kopen bij de Media Markt!

Dirk

Re: Leuk om te weten

Ongelezen bericht door Dirk »

Soest ik woon in de buurt van Soest.

Dirk.

Jean

Re: Leuk om te weten

Ongelezen bericht door Jean »

Hai Dirk, mmm, kan ik bijna zelf afhandelen, ik woon namelijk in IJsselstein, das niet zo ver.

Maar als je echt serieus bent wil ik best een berekening voor je maken, ga je daarmee toch naar de hypotheker in soest en vraag hun om een 2nd opinion.

Ik kan ook contact op laten nemen met je door iemand uit jouw buurt.

groet,

jean

Dirk

Re: Leuk om te weten

Ongelezen bericht door Dirk »

Ik ga jouw advies opvolgen en ga naar de hypotheker of naar Deelen. Ken je ook vast wel?

Kom ik er helemaal niet uit dan verneem je dat nog van mij.

Bedankt voor de moeite en met een beleefde groet,

Dirk.

Jean

Re: Leuk om te weten

Ongelezen bericht door Jean »

Die lossen het wel voor je op. neem een 2e hypotheek, het liefst bij je huidige verstrekker ivm opslagen enzo. Als je wijs bent neem je voorlopig een variabele rente, die is lekker laag, en eventueel aflosvrij. Komt wel goed hoor Dirk, succes!!!!!!

Jean

Re: Leuk om te weten

Ongelezen bericht door Jean »

Dag Dirk,

Ik heb een integere hypotheekadviseur voor je in Soesterberg. Frans Hol, een man met heel veel kennis van zaken.

Je kunt hem bereiken op .............(staat in de mail naar je)

Hopende je van dienst te zijn geweest,

vriendelijke groet,

Jean
Jean de Zwaan

Jean

Re: Leuk om te weten

Ongelezen bericht door Jean »

Speciaal voor Dirk, kan ie een nieuwe TV aanschaffen

Pieter4

Re: Leuk om te weten

Ongelezen bericht door Pieter4 »

En Dirk al een nieuwe wasmachine gekocht bij Jean ?

Jean

Re: Leuk om te weten

Ongelezen bericht door Jean »

Stond die dan ook al bij de pandjesbaas?

Ja, Dirk, een extra hypotheekie van 15.000 voor 31,25 euro per maand en je kunt een totaal nieuw interieur aanschaffen bij Media Markt, Ikea, Leen Bakker, etc. etc. (voor het gemak; ze zitten allemaal op het Alexandrium in Capelle, auto neerzetten voor de hele middag kost je nog geen 5 euro).

vriendelijke groet,

Jean.

Dirk

Re: Leuk om te weten

Ongelezen bericht door Dirk »

Jean,

Sinds ik je heb gezien, ben ik een beetje bang geworden voor je en heb alles geregeld via Geerlink.

Dirk.

Pierre

Re: Leuk om te weten

Ongelezen bericht door Pierre »

Zie je wel weer iemand die afhaakt.

dv

Re: Leuk om te weten

Ongelezen bericht door dv »

ik weet niet of de meeste mensen het spreekwoord kennen van die ezel die zich 2 maal aan dezelfde steen stoot, jullie moeten die jean maar goed geloven wat je allemaal kunt bijkopen bv een plasma tv die normaal 1000 euro kost en als je in zee gaat met die zogenaamde adviseur jean dan kost die tv je op den duur 7000 euro
m vr gr dv

Jean

Re: Leuk om te weten

Ongelezen bericht door Jean »

Goeie zet hoor Dirk (tikkie terug Jaap)

Gesloten