LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mechanisch wandklok van Nextime

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
Helmut & Sylvia

Mechanisch wandklok van Nextime

Ongelezen bericht door Helmut & Sylvia »

Vorig jaar November hebben wij een wandklok gekocht bij een juwelier bij ons in de buurt, wij dachten dus in het bezit te zijn van een mooie mechanische skeletklok van FL 700,00, maar dat viel vies tegen, onlangs is de klokkenmaker van de Juwelier al 6x bij ons geweest maar de klok stopt steeds met lopen, eergisteren had hij hem na 2 weken in zijn bezit geweest te zijn geweest weer bij ons op gehangen, en hij vertelde ons dat hij er niks aan had hoeven doen, wij natuurlijk gerust gesteld totdat hij weg was, ik bekijk de klok van dichtbij en zie dat hij er wel degelijk aan gewerkt had (er zat olie en een paar vette vingerafdrukken op het zilveren uurwerk), maar ja, de klok liep en dat was voor ons het belangrijkste, maar na een paar uur, je raadt het al, staat hij weer stil, ik heb de juwelier weer gebeld maar hij zei dat ik er maar mee moest gaan spelen net zolang totdat hij het wel weer doet en hij vond dat de klok te goedkoop was om weer langs te komen, jullie zullen wel begrijpen dat onze moed een heel eind bezweken is, wat kunnen wij hier nou het beste aan doen, als het aan ons ligt gaat de klok terug naar de juwelier en willen we ons geld terug, kan dit zomaar

groeten Helmut & Sylvia

Gesloten