LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] uitzending 5 nov. 2001 (piramide spelen)

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
kaassie

uitzending 5 nov. 2001 (piramide spelen)

Ongelezen bericht door kaassie »

ls.
wordt de uitzending van vandaag nog herhaald?

bvd

kaassie

max

Re: uitzending 5 nov. 2001 (piramide spelen)

Ongelezen bericht door max »

Ja, en wel de volgende dag, dus op dinsdag om 15.28 uur. Overigens kan je de uitzending ook bekijken op je computer via de site (even links op video klikken en je onderwerp aangeven; je kan ook de hele uitzending bekijken door de datum aan te geven in het rechtervakje)

Jarno

Re: uitzending 5 nov. 2001 (piramide spelen)

Ongelezen bericht door Jarno »

Hallo,

Ik ben, zoals zovelen, ook gedupeerd door freedom travel club. Is er iemand/een groep die actie onderneemt tegen deze "club"? Reacties graag via e-mail.

Kobus P

Re: uitzending 5 nov. 2001 (piramide spelen)

Ongelezen bericht door Kobus P »

Zij die zich gedupeerd voelen door FTC of door een andere organisatie, zouden beter hun hand in eigen boezem steken, daar men tevoren weet dat wanneer een bedrijf meer biedt dan vraagt, er een addertje (maak daar een anaconda) door 't gras krioelt. Doch hebzucht doet mensen hun realiteitszin verliezen, zoveel moge nu wel duidelijk zijn.
Dat zij die hun aars gebrand hebben, ondraaglijk pijnlijke blaren zullen voelen (doch dat terzijde).

Met vriendelijke groet,

Kobus P.
Laatst gewijzigd door Radar op 29 jan 2015 20:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

max

Re: uitzending 5 nov. 2001 (piramide spelen)

Ongelezen bericht door max »

Een beetje flauw Kobus, wat je beweert. Het gaat om gehaaide misleiding door wetsovertreding (de wet biedt juist bescherming tegen dit soort doortrapte schurkenstreken). Je mag als burger verwachten dat je er niet zo ingeluisd wordt, juist omdat het verboden is.

aj

Re: uitzending 5 nov. 2001 (piramide spelen)

Ongelezen bericht door aj »

Heey
Ben ook gedist door de Euro Star Business Club en wil heel erg graag mn geld terug, ben alleen bang voor de gevolgen.(reprasailles) vandaar dat ik geen aangifte durf te doen (die gasten zijn gek genoeg).
Zou heel graag iets willen ondernemen maar dan wel in groepsverband, mijns inziens staan we samen sterker dan alleen...Bij deze mn oproep...groet AJ

Eduardo

Re: uitzending 5 nov. 2001 (piramide spelen)

Ongelezen bericht door Eduardo »

Hallo,
ongeveer 3 jaar geleden werd ik door een vriend uitgenodigd op een bijeenkomst van wat achteraf "de Eurostar Business Club" bleek. Ik kon volgens die vriend "goed geld verdienen bij zijn baas". Ik dacht: een kijkje nemen kost niks dus, baat het niet dan schaadt het niet. Gelukkig had ik al snel in de gaten dat er iets niet klopte gezien de gang van zaken op zo´n bijeenkomst en ik ben er ook niet op in gegaan. Ik vind het alleen jammer dat er in die afgelopen 3 jaar zoveel mensen wel in gestonken zijn en dat het zo lang duurt voordat het aangepakt wordt!

Sandra

Re: uitzending 5 nov. 2001 (piramide spelen)

Ongelezen bericht door Sandra »

Aan alle gedeputeerde,

Na het zien van de aflevering op 5 november heb ik besloten meteen aangifte te doen. Ik deed mee aan Gold Profit, hiervoor heb ik een hoop inleggeld betaald en ik heb er nooit een cent van terug gezien. Ik ben dan ook erg boos en ik raad iedereen aan hetzelfde te doen, want hoe meer mensen aangifte doen des te meer kans er bestaat dat je je eigen geld ooit nog terug ziet!!!!!!!!
VECHT ERVOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jacqueline

Re: uitzending 5 nov. 2001 (piramide spelen)

Ongelezen bericht door Jacqueline »

Heeft iemand ooit ervaring gehad met Wellnes Int. Ltd oftewel WIN??? Heb nl. ooit een intro-sessie bezocht en had al meteen in de gaten dat er ook aan deze organisatie vele luchtjes zaten en niets minder is dan een pyramide-spel. Was wel zeer vermakelijk (eigenlijk triest) om te zien hoe men de bezoekers c.q. introducees probeert te manipuleren, maar de sterke onder ons trappen daar niet in. Toch zijn er veel mensen die hierin getuind zijn. Misschien dollar-tekens??? Ervaring???

carlito

Re: uitzending 5 nov. 2001 (piramide spelen)

Ongelezen bericht door carlito »

ik wil effe vragen hoe je die uitzending nogmaals kunt bekijken via internet, want wat ik ook probeer het lukt niet.

robert

Re: uitzending 5 nov. 2001 (piramide spelen)

Ongelezen bericht door robert »

hallo, ik ben Robert en ik ben zoals ik vanavind gehoord heb niet de enige die niet zijn inleg heeft terug verdient met de Freedom Travel Club, zijn er nog anderen die net als ik belazerd zijn door deze mensen?????
reargeer dan per e-mail

Agnes

Re: uitzending 5 nov. 2001 (piramide spelen)

Ongelezen bericht door Agnes »

Ik sluit me aan bij Carlito en zou ook zo graag de uitzending van 5-11-01 willen bekijken maar het lukt niet ik krijg niks gedownload.

Jarno

Re: uitzending 5 nov. 2001 (piramide spelen)

Ongelezen bericht door Jarno »

Ook gedupeerd door Freedom Travel Club? Tijd voor actie! Mail mij ([email protected]). SAMEN STAAN WE STERK!

suraj

Re: uitzending 5 nov. 2001 (piramide spelen)

Ongelezen bericht door suraj »

ik ben ook een gedupeerde samen met mijn neefje.het wordt tijd dat we er wat aan gaan doen.Ik heb niets verdiend al die tijd dat ik daar gezeten heb.ik wil mijn geld terug,want het gaat hier niet om een klein bedrag, maar om 7450 gulden.dus laten we er met zijn allen wat aan doen.kan iemand mij vertellen hoe ik deze programma kan bekijken op de comp.ik krijg het niet gedownload.

d.weimar

Re: uitzending 5 nov. 2001 (piramide spelen)

Ongelezen bericht door d.weimar »

Geachte heer/mevrouw

kunt u voor mijn uitzoeken of de naam Wellness International Network, Ltd. oftewel WIN iets te maken heb met een of ander piramidespel of iets wat daar op lijkt.

BVD,D.Weimar

Jarno

Re: uitzending 5 nov. 2001 (piramide spelen)

Ongelezen bericht door Jarno »

Wellness International Network is een MLM-concept, zoals bv Amway. Voor zover ik kan nagaan is het geen piramidespel, dwz ze maken er geen geheim van hoe hun concept in elkaar zit. De resultaten via een zoekmachine geven al snel een aantal pagina's met hun werkwijze daarop. LET OP!!! De grens tussen een Multi-Level Marketing systeem en een piramidespel is heel dun.

Groeten, Jarno.

De Messaks

Re: uitzending 5 nov. 2001 (piramide spelen)

Ongelezen bericht door De Messaks »

4 maanden geleden zijn wij door een drietal aangesproken op straat.Er werdt gezegd dat we veel geld konden verdienen, en we zijn toen mee gegaan naar de open dag met het mooigenoemde bedrijf FTC. Het werdt zo mooi gebracht. Ik vind die mensen wel zo zielig dat je bij die studenten probeert geld af te nemen en zo ook bij ons. Ik en een oom van mij.Als er een mogelijkheid is om je inleggeld terug te krijgen laat dan een Emailtje achter . B.V.D DE MESSAKS
Laatst gewijzigd door Radar op 29 jan 2015 20:08, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Beledigende opmerkingen verwijderd

Michael van Ockenburg

Re: uitzending 5 nov. 2001 (piramide spelen)

Ongelezen bericht door Michael van Ockenburg »

LS,
Ik heb vernomen dat deze "eurostar business club" is opgerold. Ook ik ben gedupeerde in dit verhaal. Op wat voor een manier kan ik actie ondernemen om mijn geld terug te krijgen. Ik hoor graag van u,

Met vriendelijke groet,
M. van Ockenburg

sereena

Re: uitzending 5 nov. 2001 (piramide spelen)

Ongelezen bericht door sereena »

En ja ik ben ook 7450 gulden kwijtgeraakt aan FTC.
Ik xou ook heel graag mijn geld terug willen dus ja als er iemand weet hoe dat meot kan je me dan emailen

Neomotion

Re: uitzending 5 nov. 2001 (piramide spelen)

Ongelezen bericht door Neomotion »

Ook ik heb meegedaan onder het idee dat het om een legaal multi level marketing concept ging. Er worden dingen gezegd die gewoon weg niet waar zijn, en dat staat mij tegen. Ikzelf heb mijn geld wel terugverdient, maar degenen die ik meegenomen heb nog niet. Ik wil alleen maar dat zijn hun geld terugkrijgen. Het wordt tijd dat dit soort praktijken gestopt worden.

Gesloten