LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sara heeft MR. Rompelberg nog iets laten Horen?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Joost

Sara heeft MR. Rompelberg nog iets laten Horen?

Ongelezen bericht door Joost »

Sara heb je nog iets van Rompelberg en partners Zij waren een dag of 10 nog enthousiast aanwezig op dit Forum totdat je enkele vragen stelde die op het forum in ieder geval niet zijn beantwoord.


Joost

Sara Etty

Re: Sara heeft MR. Rompelberg nog iets laten Horen?

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Hi Joost,

Nee, ik heb op mijn vragen zoals ik ze heb gesteld op dit forum, nooit meer iets vernomen. In geen enkel opzicht.

Groet, Sara

mr. M.M.H.J. Rompelberg (

Re: Sara heeft MR. Rompelberg nog iets laten Horen?

Ongelezen bericht door mr. M.M.H.J. Rompelberg ( »

Geachte lezers van dit nieuwsforum,

In toenemende mate houdt ons kantoor zich bezig met de behartiging van de belangen van beleggers jegens banken, waaronder met name ook aandelen-lease zaken.

Intussen hebben wij de nodige expertise opgebouwd en is het aantal advocaten dat zich met dit onderwerp bezighoudt gegroeid naar vijf (m.i.v. van september a.s.).

Aangezien thans veel aandelenleasers op korte termijn:

a. een restschuld dienen te betalen; en of
b. dienen te besluiten of zij instemmen met een schikkingsaanbod;

hebben wij op onze site www.rechten.nl (onder de rubriek nieuws) een verhandeling opgenomen over aandelen-lease, de positie van de particuliere beleggers (ook indien zij deelnemen aan de stichting leaseverlies) en de dienstverlening die ons kantoor momenteel kan aanbieden.

Omdat wij menen dat deze informatieverstrekking voorziet in de behoefte van velen, zijn wij zo vrij geweest de lezers van dit nieuwsforum van onze dienstverlening op de hoogte te stellen. Daarbij hebben wij verwezen naar onze site www.rechten.nl zodat iedereen zich zélf een beeld kan vormen van ons kantoor en onze dienstverlening.

Vanzelfsprekend is de bovengenoemde informatieverstrekking algemeen van aard. De genoemde artikelen zijn niet in alle gevallen van toepassing, en al helemaal niet altijd tegelijkertijd. Elk geval is anders en verschillende casus (meervoud) geven mogelijkheid tot toepassing van verschillende artikelen.

Vervolgens hebben wij gevolgd dat er in de kolommen van dit forum nog enige discussie heeft plaatsgevonden, maar daarna zijn wij overgegaan tot de orde van de dag. U kunt zich hopenlijk voorstellen dat er veel werk te verrichten is, niet in het minst inzake aandelen-lease. Daarnaast ben ik vanwege zomervakantie van 1 tot 16 juni jl. niet op kantoor geweest. Vandaar dat er in dit forum door ons kantoor tot heden niet meer is gereageerd op de gemaakte opmerkingen en de gestelde vragen.

Graag ben ik thans weer beschikbaar voor de beantwoording van individuele vragen. Omdat u zult begrijpen dat ik niet elk moment van de dag het forum van deze site heb aanstaan, en om een snelle beantwoording van uw vragen te waarborgen kunt u daarvoor liefst gebruik maken van mijn rechtstreekse mailadres: [email protected] Ofschoon het erg druk is streven wij ernaar elke vraag binnen een week te beantwoorden.

Tenslotte wil ik nog graag de lezers van dit forum van de volgende informatie voorzien:

Het Besluit Toezicht Effectenverkeer 1995 geldt m.i.v. december 1995. Krachtens art. 24 sub b van het BTE dient een effecteninstelling kennis te nemen van de financiële positie, de beleggingsdoelstellingen en ervaring van cliënten.

De Nadere Regeling Toezicht Effectenverkeer 1999 geldt m.i.v. februari 1999. In art. 28 van deze regeling is vrijwel dezelfde verplichting opgenomen als in art. 24 sub b BTE 1995.

Bijlage 7 bij de Nadere Regeling 1999, in welke bijlage de verplichting is opgenomen om in voorkomende gevallen te waarschuwen dat er wordt belegd met geleend geld (waaruit een restschuld kan voorvloeien), geldt met ingang van 1 augustus 2001. Met ingang van dezelfde datum is vastgelegd dat verwachtingen omtrent waardeontewikkelingen van financiële producten zowel in positieve als in negatieve scenario's dienen te worden gepresenteerd.

Natuurlijk komen bovengenoemde regels niet uit de lucht vallen. Vaak gaat het om zorgvuldigheidsverplichtingen die tevoren al in de jurisprudentie waren geformuleerd.

Ik hoop de lezers van dit forum hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Bedankt voor uw aandacht en veel succes met de afwikkeling van uw overeenkomst(en).

Michel Rompelberg

Joost

Re: Sara heeft MR. Rompelberg nog iets laten Horen?

Ongelezen bericht door Joost »

Daar is dan toch een reactie

Joost

Ralph

Re: Sara heeft MR. Rompelberg nog iets laten Horen?

Ongelezen bericht door Ralph »

En wat voor een.

Waarom dan toch in elke zin reclame...

Enfin het is inderdeed een 'reactie'.

Henry

Re: Sara heeft MR. Rompelberg nog iets laten Horen?

Ongelezen bericht door Henry »

Ik heb hun een paar weken geleden om een offerte gevraagd of ze iets voor mij kunnen doen. Nooit antwoord gekregen.

Hoe zo waardeloos ?

Henry

Joost

Re: Sara heeft MR. Rompelberg nog iets laten Horen?

Ongelezen bericht door Joost »

Mr. Rompelberg en partners is wel van de weinige kantoren dat zijn nek uitsteekt op dit Forum en in ieder geval bereidt is advies te geven via zijn mail

Joost

CB

Re: Sara heeft MR. Rompelberg nog iets laten Horen?

Ongelezen bericht door CB »

Ook ik heb mijn probleem voorgelegd via de site van Rompelberg. Dit is nu bijna een maand geleden. Helaas tot op heden nog geen reactie ontvangen.

CB

Henry

Re: Sara heeft MR. Rompelberg nog iets laten Horen?

Ongelezen bericht door Henry »

Ik heb net een telefoontje gekregen van Rompelberg en zij gaan mijn situatie in kaart brengen en bellen terug.

Dit ter aanvulling op mijn eerdere reactie.

Henry.

rob v.d.

Re: Sara heeft MR. Rompelberg nog iets laten Horen?

Ongelezen bericht door rob v.d. »

In zijn eerdere bericht in deze topic zegt mr. Rompelberg: 'Graag ben ik thans weer beschikbaar voor de beantwoording van individuele vragen. Omdat u zult begrijpen dat ik niet elk moment van de dag het forum van deze site heb aanstaan, en om een snelle beantwoording van uw vragen te waarborgen kunt u daarvoor liefst gebruik maken van mijn rechtstreekse mailadres: [email protected]. Ofschoon het erg druk is streven wij ernaar elke vraag binnen een week te beantwoorden. "

Op 17-6 heb ik, via de site van Rompelberg, een mail verstuurd, met een bepaalde vraagstelling. Hoewel een ong. een week beantwoordingstermijn in vooruitzicht is gesteld, heb ik nog niks ontvangen, zelfs geen berichtje zoals 'wij komen erop terug'. Ik ga het nu nog maar eens proberen op het rechtstreekse mailadres van Rompelberg.

Henry

Re: Sara heeft MR. Rompelberg nog iets laten Horen?

Ongelezen bericht door Henry »

Ze zouden mij deze week terugbellen om een offerte te maken. Niet dus. Voor mij kunnen ze de boom in.

Henry

Luc

Re: Sara heeft MR. Rompelberg nog iets laten Horen?

Ongelezen bericht door Luc »

Ikzelf hou daar helemaal niet van: in zo'n belangrijke zaak als Legio Lease gemaakte afspraken niet na komen.

INFO

Re: Sara heeft MR. Rompelberg nog iets laten Horen?

Ongelezen bericht door INFO »

Met een kantoor dat zijn afspraken niet nakomt of minimaal niet laat weten hoe ver de stand van zaken is bijvoorbeeld het is druk of wij hebben u brief ontvangen of de zaak wordt bekeken maar niets laten horen na 3 weken ik kap met die club.

rob v.d.

Re: Sara heeft MR. Rompelberg nog iets laten Horen?

Ongelezen bericht door rob v.d. »

Afspraken niet nakomen tast in ieder geval wel ernstig de geloofwaardigheid aan, zeker bij een advocaat.

Gesloten