LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aanmelden gedupeerden Sprintplan !!!!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Fam. de Ruyter

Aanmelden gedupeerden Sprintplan !!!!

Ongelezen bericht door Fam. de Ruyter »

Deventer 04-10-2002

Gedupeerden Sprintplan

Voorstellen:

Eerst even voorstellen. Wij zijn de familie de Ruyter uit Deventer, vader Henk (54), zoon Alex (28) en dochter Monique (27). We wonen alle drie in Deventer op niet al te grote afstand van elkaar. We zijn een normaal gezin en komen regelmatig bij elkaar. We praten dan over allerlei dingen.Onafhankelijk van elkaar hebben we allemaal een deel in Sprintplan. De één wat meer als de ander, maar allemaal wat. Doordat de laatste tijd steeds meer dingen worden besproken en makkelijker toegankelijk zijn door de media en de computers, zijn wij er achter gekomen dat sprintplan ons niet geeft wat wij ervan verwacht hadden. Eerst alle drie boos en na de eerste boosheid zeer teleurgesteld in een maatschappij als Aegon.



Ons plan:

Doordat wij ons alle drie misleid voelen door het folder materiaal van Aegon Sprintplan en hierdoor zeer veel geld kwijt dreigen te raken, willen wij proberen een groep te vormen van alle GEDUPEERDEN van sprintplan. Wij zijn namelijk van mening dat hieraan iets moet gebeuren. Alleen werken heeft geen zin want dan sta je niet sterk. Met z’n allen is dan het beste motto.

Wij willen via Internet maar ook op alle andere manieren zoveel mogelijk gedupeerden zien te bereiken en dan samen proberen een vuist te maken om Sprintplan Aegon aan te pakken. Op deze manier is het misschien toch mogelijk om onze inleg toch weer vrij te krijgen.

De vuist maken en aanpakken is natuurlijk het moeilijkste onderdeel van het plan. Wij willen een lijst maken van alle gedupeerden. Met deze lijst kunnen we zichtbaar maken om welke totaal bedragen het gaat. Volgens ons loopt dit in de miljoenen en Aegon vaart er wel bij. De zogenaamde garantie is zo geconstrueerd,dat dit alleen betrekking heeft voor het geleende geld. De risiko’s worden genomen met ons geld. Via hulporganisaties en de media zullen we proberen zoveel mogelijk gedupeerden te bereiken. Ook via hulporganisaties en eventueel landelijk bekende advocaten willen we Sprintplan Aegon te lijf gaan.



Aanmelden:

Om deze verzamellijst te kunnen maken vragen wij alle gedupeerden zich aan te melden via:

[email protected] of zich middels een brief op te geven bij:

H. de Ruyter A. de Ruyter
Krommeakker 39 of 06 25223066
7421 GE Deventer 0570 655 891

Gegevens:

Om alles goed te kunnen registreren hebben wij het volgende nodig:

Naam :

Adres :

Telefoon :

E-mail :

Rek.nr. /Contract nr. Sprintplan:

Startdatum van het contract:

Te betalen bedrag per maand in €:



Informatie:

Als u zich heeft aangemeld zullen wij u zoveel mogelijk op de hoogte houden van de lopende zaken.

Mocht u zelf suggesties of goede raad hebben dan is dit natuurlijk van harte welkom.



Wacht niet maar meld u zo snel mogelijk aan.



Hoogachtend;



A. de Ruyter &

H. de Ruyter

Albert

Re: Aanmelden gedupeerden Sprintplan !!!!

Ongelezen bericht door Albert »

Ik bewonder jullie initiatief en vind het dapper dat jullie met naam en toenaam dit durven.

Gelukkig had ik wel goede ervaringen met mijn Sprintplannen in de goede tijd.

Ik wens jullie succes en spreek nogmaals mijn bewondering uit voor jullie lef.

Albert

Zoë Gibson

Re: Aanmelden gedupeerden Sprintplan !!!!

Ongelezen bericht door Zoë Gibson »

Ik wil ook alle gedupeerden van Spaarbeleg (met name inzake de Sprintplan) oproepen om naar www.consumentenbond.nl te gaan. Klik op 'doe mee' en vervolgens op 'lees verder' bij 'lopende acties' en als laatst 'consumenten problemen'. Daar zien jullie mijn oproep.

Jullie kunnen daar lezen hoeveel mensen gereageerd hebben op mijn aanbod van een voorbeeld brief om naar Spaarbeleg te sturen.

Reageer aub ook dan op de site want dan kan de Consumentenbond zien hoeveel reacties er zijn (inmiddels meer dan 170) Hopelijk kunnen zij dan een concrete actie opstarten namens ons allemaal.

Vergeet niet je mail adres in de tekst te melden.

Janjaap

Re: Aanmelden gedupeerden Sprintplan !!!!

Ongelezen bericht door Janjaap »

Zoe
En wat doet de consumentenbond nu?????
Niets Niets Niets.
Da's mooi

piet

Re: Aanmelden gedupeerden Sprintplan !!!!

Ongelezen bericht door piet »

kijk op:

http://www.stichting-gesp.nl

Deze stichting doet er wel wat aan.


Piet

Re: Aanmelden gedupeerden Sprintplan !!!!

Ongelezen bericht door Piet »

Lees voor Piet(zie het bericht boven Ad) Piet69,zie ook e-mail adres.
dat bericht was dus niet van mij.

Groeten,
Piet

Piet

Re: Aanmelden gedupeerden Sprintplan !!!!

Ongelezen bericht door Piet »

Lees voor Piet(zie het bericht boven Ad) Piet69,zie ook e-mail adres.
dat bericht was dus niet van mij.

Groeten,
Piet

zoe
Berichten: 25
Lid geworden op: 04 jul 2003 11:54

Re: Aanmelden gedupeerden Sprintplan !!!!

Ongelezen bericht door zoe »

Wordt lid van Vereniging Consument & Geldzaken, zij doen er ook iets aan - ze zijn duidelijk juridisch bezig tegen Spaarbeleg.
Voor +/- 19 Euro wordt je lid en ze houden je op de hoogte.

Kijk op www.spaarbelegering.nl

Gesloten