LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] postbank gaat geld vragen voor giropas

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Gatst

postbank gaat geld vragen voor giropas

Ongelezen bericht door Gatst »

Volgen de laatste berichtgeving van de postbank moet
nu betaald worden voor een pas die in het buiteland en
bij "gast" banken gebruikt kan worden. Op zich is het
niet veel ( 7 euro per jaar) maar het is weer de
zoveelste "eerst gratis dan dokken" aktie. en deze keer
direct gerelateerd aan de Euro

Wichert van der Bend

Re: postbank gaat geld vragen voor giropas

Ongelezen bericht door Wichert van der Bend »

Dat we nu moeten betalen voor de dienst is nog enigzins gegrijpbaar.
Wat waren ook al weer de voordelen van de Euro ??? Wat waren de mooie woorden van de voorstanders ook alweer !!!!!
Maar het feit dat als we de diensten niet willen nog een postzegel moeten kopen. Dat is toch wel het toppunt.
Zo van als je het niet wilt. Dan zul je moeten bloeden.
Ja die jongens en meiden bij de postbank weten het wel.
Nee dan kun je beter sparen of beleggen bij die bank want dan kan het allemaal zonder postzegel. Lekker makkelijk.

We moeten ermaar toe overgaan om het geld weer in loonzakje te vragen.Dan is het gauw afgelopen met fratsen.

mvg

Wichert van der Bend

wim

Re: postbank gaat geld vragen voor giropas

Ongelezen bericht door wim »

Ik ben het volkomen eens .
Waarom moeten wij kosten maken om nee te zegen.
Vroeger moest je eerst toestemmen om iets te veranderen, het is nu al zover gedraait dat ook als je het niet wist toch maar zelf moet reageren.
De postbank heeft het heel onduidelijk gesteld aan de consument.
Ik heb er zelfs geen eens een brief van ontvangen.
Als ik alsnog zo'n brief wil hebben moet ik even bellen met 0900 a 22 cent per minuut.
Dit zijn gewoon oplichters praktijken.
Radar Help de consument .!

RC

Re: postbank gaat geld vragen voor giropas

Ongelezen bericht door RC »

Valt hier inderdaad niet iets tegen te doen. Moest de Postbank het niet alsnog terugdraaien?

Ik heb uberhaupt geen eens post gehad van de Postbank met de vraag of ik de giropas wil aanhpuden en dus € 7,- moet betalen en als ik dat niet wil dat ik dan moet reageren. De enige post die ik het afgelopen jaar van ze gekregen heb, is een afschrift met de afboeking van de € 7,- zodat ik nu €5,- in het rood sta. Alsof ik met een saldo van €2,- ga pinnen!

Belachelijk!

paul mulder

Re: postbank gaat geld vragen voor giropas

Ongelezen bericht door paul mulder »

Alleen nog maar bij de Postbank????

Heb getelefooneerd met de postbank om te vragen of ik ook bij andere banken kan pinnen, hier kreeg ik het antwoordt dat je dat alleen kan doen iedien je voor het buitenland een pas aangevraagd hebt............belachlachlach.gelijk, dus stiekum een prijs verhoging in de pasjes wereld. Nu heb ik geen giromaat in ons plaatsje dus ben ik aan gewezen op de Rabobank. TRos vindt u dit niet terreur... Gaarne reactie want ik ben KKKKKKKKKKKKKKKwaaad..

Gesloten