LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Automatische incasso

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
el

Automatische incasso

Ongelezen bericht door el »

Nu de politiek zich er mee gaat bemoeien en de partijen waarschijnlijk weer met elkaar aan tafel gaan zitten, vind ik dat de allereerste stap moet zijn het stoppen van de automatische incasso procedure van Dexia.
Dus hierbij roep ik alle stichtingen op om zich als eerste doel hier voor in te gaan zetten.

Ragrin

Re: Automatische incasso

Ongelezen bericht door Ragrin »

Hier sluit ik me bij aan. Het zou op zijn minst fatsoenlijk zijn van Dexia een gerechtelijke uitspraak van een rechter af te wachten. Iedereen wordt doodnerveus van dit gedram, waar niemand iets mee opschiet. Al dat geld wat erbij komt kan helemaal niemand meer betalen dunkt me.
Wanneer wij verliezen kost het al genoeg, en Dexia zit toch ook niet te wachten al die incassokosten te moeten betalen wanneer zij aan het korstew eind trekken toch??

Ed

Re: Automatische incasso

Ongelezen bericht door Ed »

Beste el,

Dat moet je gewoon lekker zelf regelen want dat is een onmogelijke opgave voor de stichtingen.
Bij de postbank kan je gewoon bellen en wordt het terug
gestort
Er zijn ook formulieren die de machting van automatische afschrijving opheven

Succes
Ed

Ps ik ben 13 maanden geleden al gestopt met betalen ze kunnen de ...........krijgen.

Ed

Re: Automatische incasso

Ongelezen bericht door Ed »

opheffen en niet opheven

Harrold

Re: Automatische incasso

Ongelezen bericht door Harrold »

Wat zullen de mensen balen die of het aanbod getekend hebben of hun restschuld al over gemaakt hebben!

Gesloten