Forum

allergie

Hier kun je terecht met algemene vragen en tips.

allergie

Berichtdoor jen » 22 jan 2019 23:52

ben 63 jaar en sinds 3 jaar ineens allerlei voedsel allergie
na allerlei testen blijkt het een kruisallergie te zijn van grassen bomen etc

Ook heb ik veel last van artrose.

die voedsel allergie is heel moeilijk ik heb een hele reeks dingen dat ik niet meer mag eten
al paar x op spoed beland na t eten van hazelnoten-spinazie en tomaat.

mijn moeder is gestorven aan non hodgkin en was ook heel erg allergisch aan vanalles
nu ineens heeft mijn broer gluten allergie aangetoond door darmonderzoek andere testen moeten nog volgen.

Ook reageer ik heel heftig op verdovingen -fentanyl -opiaten morfine.
Een operatie van een nieuwe knie in de toekomst is een probleem.
Hoe leef ik met deze allergie en hoe komt het dat dit nu naar boven komt en niet 10 -20 jaar eerder.
Dokters geven daar geen antwoord op.
Mijn immuunsysteem werkt blijkbaar te heftig op giftige stoffen.
wie heeft ervaring met deze problemen
jen

Re: allergie

Berichtdoor Kate » 06 feb 2019 00:33

Een jaar of zeven geleden kreeg ik plotseling last van allerlei allergieën. Dik gezicht, grote galbulten op mijn romp, dikke tong etc. Het duurde 4 maanden voordat ik bij een allergoloog terecht kon. Ik wist niet waardoor ik deze reacties kreeg.
Ik ben nooit bij de allergoloog terecht gekomen, omdat ik door toeval na een paar weken bij een goede bioresonantie therapeute terecht kon. Ze constateerde dat mijn organen de afvalstoffen niet goed afvoerden. De emmer liep als het ware over.
Na een stuk of zes behandelingen in een half jaar tijd was ik van mijn allergieën af. Ze gaf in de eerste behandeling precies aan waar ik verkeerd op reageerde en welke voedingsmiddelen ik uit mijn voeding moest laten. Na een maand of 5 kon ik alles weer eten en was een stuk fitter.
Als ik nu iets merk (toevallig een maand of wat geleden kreeg ik een soort jichtaanval in een middelvinger) ga ik naar haar toe voor een behandeling. Ze behandelt me en kijkt wat ik tijdelijk uit mijn voeding moet laten. In dit geval regeerde ik op aardappelen en kruiden bij chinees eten.
U kunt op de website van Fitronics een goede therapeut bij U in de omgeving zoeken. De oorzaak wordt opgelost en dat is altijd beter dan de symptoom bestrijding van de reguliere geneeskunst.
Kate

Keer terug naar Vragen, hulp & tips