LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mijn complimenten (woensdag 18 juni 2003)!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Ralph

Mijn complimenten (woensdag 18 juni 2003)!

Ongelezen bericht door Ralph »

Toch maar ff een apart topic aangemaakt.

Ik wil hiermee iedereen complimenteren die gisteren aanwezig was/waren of zich anderszins hiermee bezig hebben gehouden. Het was zeer nuttig, zo niet noodzakelijk.

Met name ook een woord van dank aan Piet, die toch maar ff in zijn eentje de PR machine op gang heeft gezet en running houdt.

Persoonlijk vond ik het een positieve ervaring om mijn lotgenoten IRL te ontmoeten.

Last but not least, laat je niet beinvloeden door opmerkingen m.b.t. de, in de ogen van sommige, beperkte opkomst. Zoals gisteren en vandaag al gezegd ligt dit voornamelijk aan het taboe en aanverwante zaken.

Een volgende keer hoop ik weer van de partij te zijn.

Mazzeltov;

Ralph*(Samen)Sterker door Strijd!*

joke

Re: Mijn complimenten (woensdag 18 juni 2003)!

Ongelezen bericht door joke »

sorry, sorry, sorry,
ik was er niet
durf het haast niet te vragen.....
hoeveel waren er, en hoe was het gesprek met de sp?

Ragrin

Re: Mijn complimenten (woensdag 18 juni 2003)!

Ongelezen bericht door Ragrin »

Ik schat het op helaas maar ongeveer 150 personen.
Ik was er, en vond alles prima en volgens schema verlopen.
De koffer met petities werd aangeboden aan mevr. Kant van de SP, die overigens een prima speech hield die niets voor ons te wensen overliet. Ze was erg duidelijk in haar uitspraken omtrent het feit dat we enorm bedonderd zijnmet die contracten. E.e.a. had als gevolg dat er 'savonds een 2e kamer vergadering was waarin de SP dit aan de orde stelde. Helaas kon ik daar niet bij zijn. Ik vernam dat ook dit enige positieve punten bijdraagt in de zin van dat de politiek druk uit zal oefenen op Dexia in elk geval de incasso's op te schorten tot er duidelijkheid is via de rechtbank.
Dit is tevens een oproep van mij en vele anderen vermoed ik om iemand die er wel bij was meer details te verstrekken via dit forum over deze vergadering van gisteren, bedankt alvast.
Pay-back, bedankt voor jullie inzet, alsmede Agnes Kant...Ragrin

Gesloten