LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik vraag mij af

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Abo

Ik vraag mij af

Ongelezen bericht door Abo »

Ik vraag me af:

Eigenlijk als je het bekijkt is Dexia ook misleid,zouden zij wel goed ingelicht zijn toen zij Legio-Lease overnamen.
Dat vraag ik mij zo af.
Of zou mevrouw Dexia wel weten wat haar man allemaal deed, of meneer Dexia van mevrouw Dexia?
Is er van hun wel een goed risicoprofiel gemaakt?
Kunnen zij,nu alles in het honderd loopt wel aan hun finaciele verplichtingen voldoen?
Is het niet beter voor hun om lid te worden van stichting leaseverlies of beter nog eegalease?
Wie heeft er voor hun een goed advies?
Ik kan er niets aan doen hoor, maar ik vraag mij dat toch af.
Wij zitten ook tot over onze oren in de str..., wij kunnen het ook niet meer ophoesten, maar zijn zij ook geen slachtoffer.
Ik vraag me dat zomaar af, zouden er nog meer zijn die zo door Aegon gepakt zijn?
Misschien kunnen ze dan samen een clubje schreeuwers bij elkaar krijgen. (niet beledigend bedoelt hoor)
Ik vraag me zomaar wat dingen af. Zouden ze Aegon al helemaal betaald hebben voor Legio-lease?? Anders is mijn advies onmiddellijk stoppen, niet betalen hoor, laat ze maar barstten.
Was het product al niet een beetje rot toen jullie het kochten?
Laat het eens weten, misschien kan Sara of dhr Blok iets voor jullie betekenen, en zou Jean niets over kunnen sluiten zodat jullie toch kunnen blijven leven?
Goed het zal géén vetpot zijn maar, als je het worstje wegtrekt elke keer als je een hap van het broodje neemt dan kun je met één worstje toch heel wat broodjes eten.

Sterkte, en vraag gerust het forum om hulp.
Wij hebben allemaal stom gedaan

Abo

Rob

Re: Ik vraag mij af

Ongelezen bericht door Rob »

Abo,

Dexia had beter haar zaakjes moeten regelen en het bedrijf Legio Lease beter moeten checken!!! Op die manier hadden ze kunnen zien dat ze de boel opgelicht hebben...dus aub geen sympathie met Dexia!

Rob

Abo

Re: Ik vraag mij af

Ongelezen bericht door Abo »

Jongens en meisjes!
Weten papa & mama wel dat jullie niet op een sexsite zitten!
Abo

Abo

Re: Ik vraag mij af

Ongelezen bericht door Abo »

Ja, Ja Rob en dat telt natuurlijk niet voor ons?

Gesloten