LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Philips Turbostofzuigervoet

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Martine Vogt

Philips Turbostofzuigervoet

Ongelezen bericht door Martine Vogt »

Bij EP Vernon Technico te Apeldoorn werd mij geadviseerd om een Philips HR 6988 turbostofzuigervoet aan te schaffen om de haren van de kat op te zuigen van de vloerbedekking. Ik heb al allerlei "hulpstukken" geprobeerd, maar volgens de verkoper was dit een ideaal ding en zou er absoluut geen vuil of kattenharen in mijn vloerbedekking achterblijven. Ik ben natuurlijk zo dom geweest om het ding voor € 28,50 aan te schaffen. Thuis bleek dat ie absoluut niet werkt; hij neemt nauwelijks haar op, hij verspreidt het alleen over de vloerbedekking. Het was dus een echte miskoop. Ik ben terug gegaan naar de leverancier en heb hem verzocht het ding terug te nemen omdat het niet doet wat er beloofd is, helaas ziet hij geen enkele reden om aan mijn verzoek te voldoen omdat het ding volgens hem mechanisch niet defect is.
Graag zou ik willen weten of er meer mensen zijn met zo'n slechte ervaring met deze stofzuigervoet (Philips turbo HR 6988).

lisette v.d Akker

Re: Philips Turbostofzuigervoet

Ongelezen bericht door lisette v.d Akker »

heb zelf er ook een en heb gemerkt dat het geheel er aan ligt wat voor stofzuiger je hem aan sluit, het moet een ontzettend hoog voltage hebben minimaal 1200 watt, maar dan werkt het ook heel erg goed. Ik heb eeen (rot) donkerblauw tapijt en een witte kat...maar het is te doen, je moet het apparaat het werk laten doen. Ik heb de mijne gekocht via het internet, de website ebay...Misschien kan je hem goed schoonmaken en hem dan zo te koop aanbieden, er zijn vast wel mensen die hem wel willen kopen, dan ben je in ieder geval niet het hele bedrag kwijt.
Groetjes
Lisette

Gesloten