LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] beeindigging contract telfort

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
heidi

beeindigging contract telfort

Ongelezen bericht door heidi »

Telfort heeft geen landelijke dekking. Dat lijkt mij een reden om het contract op te zeggen. In juli heb ik het contract schriftelijk (helaas niet aangetekend) opgezegd. Helaas beweerd de firma dat zij deze brief nooit heeft gehad. Daarom werderom een brief gestuurd deze keer wel aangetekend maar ook hier heb ik na 3 maanden nog geen reactie gehad terwijl ze wel rekeningen blijven sturen.
Dit is toch te gek voor woorden. Zeggen dat je landelijke dekking terwijl dat niet is, maar ook de mensen die om die reden hun abbonement zeggen gewoon klant laten blijven omdat ze het abbonement niet op heffen. Zijn er nog meer mensen met deze ervaring misschien moeten we er iets seriuzer mee doen.

chantal

Re: beeindigging contract telfort

Ongelezen bericht door chantal »

Ik ben al ruim 3 jaar bezig om van mn abonnement van Telfort af te komen. Heb meerdere malen brieven gestuurd en gebeld. Elke keer als ik een brief had gestuurd heb ik ook gebeld of het nou eens eindelijk geregeld was. De dame die ik kreeg zei elke keer : Uw abonnement IS AFGESLOTEN!! Nou niks is minder waar. Ik blijf bellen en nu ben ik het spuugzat en heb het bedrag van vorige maand gestoneerd. Daarop kreeg ik een betalingsherinnering of ik voor 2 maanden nog even wilde betalen. Ik betaal niks vind dat ik allang genoeg bezig ben terwijl ik het abonnement al 3 jaar niet meer gebruik

robert

Re: beeindigging contract telfort

Ongelezen bericht door robert »

nog eentje....
ik wilde mijn abonnement per 10 augustus opzeggen, dus netjes een brief gestuurd.. op 10 augustus nog steeds niet afgesloten en dus heb ik gebeld.. er was een type fout gemaakt, ze hadden niet 10-08-2002 aangehouden, maar 08-10-2002.. een leuk typefoutje wat in elk geval weer 2 maand extra abonnementsgeld opleverd

sjaak

Re: beeindigging contract telfort

Ongelezen bericht door sjaak »

hahaha geen enkele provider heeft landelijke dekking, en geen enkele provider beweert van wel.

ex o twee

Re: beeindigging contract telfort

Ongelezen bericht door ex o twee »

Robert in jouw geval is er geen sprake van een typfout maar een verwarring, omdat o2 twee verschillende data hanteert.
maand-dag-jaar en dag-maand-jaar en nog wel in hetzelfde systeem. Een typisch voorbeeld dat de bollebozen van o2 niet consequent zijn en geen uniform beleid hebben. Niet eens de moeite hebben genomen om na te denken over iets simpels, wat enkel verwarring te weeg brengt. Wat dat betreft heeft o2 een lange weg te gaan voordat alle problemen zijn opgelost.

Roderick Smeets

Re: beeindigging contract telfort

Ongelezen bericht door Roderick Smeets »

Jullie zijn ook wel een stelletje domme lui zeg. Het idee van een brief moet zijn dat er geen onduidelijkheid mag bestaan over WAT er in de brief staat. Als je nou gewoon in plaats van 10-08 10 augustus in je brief had gezegd was er dus niks aan de hand geweest. Niet geheel slim van o2 maar zo geef je ze wel heel makkelijk de kans. Eigen stomme schuld, helaas. Volgende keer toch wat duidelijker zijn?

reactie op smeets

Re: beeindigging contract telfort

Ongelezen bericht door reactie op smeets »

Meneer smeets heeft wel de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt. Het gaat er niet om wat de klant noteert in zijn brief de verwarring ontstaat bij o2 helpdesk. Een ieder weet dat eerst dag/maand/jaartal komt bij o2 van origine een engels/ierse maatschappij hanteert men eerst maand/dag/jaartal daar onstaat de verwarring om dat o2 zo slim is beiden te gebruiken in het zelfde syteem maw in het systeem cdv.

Kim

Re: beeindigging contract telfort

Ongelezen bericht door Kim »

Ik heb al twee maal moeiteloos het abbonnement van o2/Telfort opgezegd PER TELEFOON. De opzegging was wel na het verlopen van de contacttermijn van 12 maanden. Dus dat hele opzegprobleem begrijp ik niet!!!!
Het enige probleem dat ik heb, is dat ik abonnementsgelden die ik nog tegoed heb niet terugkrijg.De creditnota van o2 heb ik netjes ontvangen, maar ik moet zelf bellen om een klachtnota te laten aanmaken om het geld te krijgen. o2 komt zelf niet op het idee om het terug te storten....

Gesloten