LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] geen kassa-bon bij benzine pomp, dan te veel betalen.

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
M. Peters

geen kassa-bon bij benzine pomp, dan te veel betalen.

Ongelezen bericht door M. Peters »

Bij het benzine tanken krijg je tegenwoordig niet meer automatisch een kassa-bon uitgereikt na het pinnen. (vaak moet je er zelfs om vragen). Nu vlak na introductie van de euro is het mij overkomen dat ik ik dus meer dan benzine afgerekend heb. Ik vroeg nog naar de bon, maar natuurlijk ontdekte ik pas toen ik allang weer onderweg was dat ik 5 euro teveel betaald had. Normaal heb je wel door dat je bedonderd wordt. Maar nu is het besef van de prijs voor een volle tank benzine even weg. Natuurlijk is het mijn fout maar toch... 'S morgens vroeg dan wel 's avonds laat, het zal mij niet de enige zijn die dat gebeurt is nu of in het verleden.
In een ver verleden vertelde de concurrent aan de overkant al een gelijk soortig verhaal over pinnen bij deze pomp, maar toen hechtte ik daar niet veel waarde aan (benzine oorlog)

Theo van Veen

Re: geen kassa-bon bij benzine pomp, dan te veel betalen.

Ongelezen bericht door Theo van Veen »

Even een reactie op het berichtje:

Normaal is dat er gewoon standaard een bon wordt gegeven aan de betalende klant..

Belangrijk is dat de klant het pompnummer onthoudt waar getankt is...... staat ook bij de pompen aangegeven.

Daardoor kunnen problemen en vragen achteraf voorkomen worden.. en dus ook onnodige verwijten..

Het eerste berichtje klinkt in mijn oren als een behoorlijk verwijt naar de benzine houder toe..

Zou zelf daar voorzichtig mee zijn...

EN anders is er ook nog Radar om op onderzoek uit te gaan toch ??

Gesloten