LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] email van Minister Zalm

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Willem S.

email van Minister Zalm

Ongelezen bericht door Willem S. »

Wie heeft het emailadres van Minister Zalm???
Ik heb nog een berichtje voor hem!
Groet

Hans2

Re: email van Minister Zalm

Ongelezen bericht door Hans2 »

Wel het E-mail adres van de VVD-fractie van de tweede kamer
[email protected] <[email protected]>

Willem S

Re: email van Minister Zalm

Ongelezen bericht door Willem S »

Hans,
bedankt, ik heb ze een email gestuurd.... ff afwachten wat de reactie wordt.

Hans2

Re: email van Minister Zalm

Ongelezen bericht door Hans2 »

Het dagboek van Zalm
Te lezen op www.gerritzalm.nl
E.mailadres [email protected]

Hans2

Re: email van Minister Zalm

Ongelezen bericht door Hans2 »

Even verder gezocht

Ragrin

Re: email van Minister Zalm

Ongelezen bericht door Ragrin »

Geachte Heer Zalm, Amsterdam, 26 juni 2003.

Met belangstelling volg ik momenteel de stappen die u zet in de richting van de aanbieders van aandelenlease producten.
Tevens waardeer ik enorm dat u deze in Nederland uit de hand gelopen zaken serieus neemt en er op politiek
niveau mee aan de slag bent gegaan en nog verder zult gaan hoop ik.

Zelf reeds gedupeerd aangaande één zo'n z.g. winstdriedubbelaar contract, en een tweede boven mijn hoofd hangende,
deze komt vrij per juli 2004, maak ik mij toch wel enige zorgen dat u niet voor elkaar kunt krijgen, of daarvoor de bevoegde
personen kunt vinden, om de incasso's tijdelijk stop te zetten die Dexia bank Nederland massaal aan ons opstuurt.

Zelf heb ik vernietigd, althans mijn vrouw, daar deze contracten niet rechtsgeldig zijn, daar haar handtekening ontbreekt op de z.g. contracten.
De incassoprocedure, die deze absoluut niet sociale bank nu verder voert, maakt ons lopende de op handen zijnde onderzoeken en procedures,
o.a. aangespannen door de stichtingen Leaseverlies en Eegalease op zijn zachtsgezegd bloednerveus, dit nog los van de belachelijke verhoging
van kosten, voor wie deze netelige zaak zal verliezen in de toekomst. Daar is toch niemand, buiten de incassobureaus en deurwaarders om,
bij gebaat dunkt mij.

Is er een mogelijkheid om dit nog eens goed te herzien? De financiële consequenties lijken me reeds hoog genoeg, voor wie het ook maar
verliezen zal, wij als gedupeerden of zij als o.a. Dexia Bank Nederland zoals zij zich zo fraai noemen,

Met de meeste hoogachting,

Deze brief spreekt voor zich lijkt me, misschien wat simpel, maar geeft volgens mij wel kort en duidelijk weer, waar we toch allemaal mee blijven zitten.
Hans twee, bedankt voor het E-mail adres van onze minister. Ik hoop dat het echt is en hem hem bereikt..Ragrin,.

Gesloten