LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goedkoop financieel onderzoek

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Edwin de Gaai

Goedkoop financieel onderzoek

Ongelezen bericht door Edwin de Gaai »

Ik heb naar aanleiding van een aantal berichten op dit forum contact opgenomen met masters financial investigation.
(email: info@***.nl)
Zij hebben mij veel duidelijkheid gegeven.
Persoonlijke benadering en professioneel advies.
Beter bevallen dan Leaseverlies en Eegalease.

Basis beoordeling kostte 90 euro.
Uitgebreid juridisch consult kost meer.
Van een paar honderd tot enkele duizenden euro's.

Ik weet nu uiteindelijk hoe ik ervoor sta.
Heb hierdoor veel tijd en heel veel geld bespaart.

Dubio

Re: Goedkoop financieel onderzoek

Ongelezen bericht door Dubio »

Hoe sta je er voor dan?

Geven ze je een kans. Of zeggen ze: contract is contract.

Michel

Re: Goedkoop financieel onderzoek

Ongelezen bericht door Michel »

dag edwin
je werkt zeker bij masterfinancial. zo wervend als je schrijft. je lijkt legio wel!!!
je kan beter net als wij een eigen advocaat nemen.

Jessica de Gaai

Re: Goedkoop financieel onderzoek

Ongelezen bericht door Jessica de Gaai »

Dit heeft voor ons echt gewerkt.
Zeker als je op dat punt staat.
Wij zijn in iedre geval blij ,dat we het gedaan hebben.

Sara Etty

Re: Goedkoop financieel onderzoek

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Ach Jessica,

Dat hangt af van de omstandigheden. Indien jouw 'gedupeerdheid' enkel bestaat uit een negatief resultaat na een bewuste en weloverwogen, goed geinformeerde keuze, ja dan is dit mogelijk een oplossing. Maar dan ben je natuurlijk in juridische zin ook nooit gedupeerd geweest. Dan heb je niets aan procedures en juristen, want dan heb je ook geen zaak.

Groet, Sara

Willem

Re: Goedkoop financieel onderzoek

Ongelezen bericht door Willem »

Ik mis meneer de Croos.

Willem.

Jean

Re: Goedkoop financieel onderzoek

Ongelezen bericht door Jean »

Deze topic bewijst maar weer mijn stellingen dat je al heel snel geschoffeerd wordt als je een andere mening hebt dan de reguliere forumleden hier op het forum. Respect kent men hier totaal niet.

Als de fam. de Gaai nou voor die oplossing en of informatie kiest....wat is er dan in godsnaam mis mee.....

We leven toch zeker niet ergens in het oosten waar de grote moellah bepaalt wat we met zijn allen moeten doen....

Laat die mensen toch.

el

Re: Goedkoop financieel onderzoek

Ongelezen bericht door el »

jean, ik heb ook al eens contakt gehad met dit duistere bedrijfje, je komt helemaal niets over ze te weten.
Hun website is al een half jaar 'under construction', dus voor mij is het gewoon het zoveelste clubje dat wil mee profiteren van de ellende van anderen.
Ik ga niet eerst (heel veel) geld betalen zonder ook maar iets aan informatie te krijgen van die lui.

Jean

Re: Goedkoop financieel onderzoek

Ongelezen bericht door Jean »

Hai El,
Jouw reactie is de reactie zoals het op het forum zou horen. Een andere mening hebben, maar het op een normale manier uiten. Dat waardeer ik in jou.

Ik ken die organisatie niet...dus heb ook geen mening of het wel of niet te goedertrouw is.

Maar waar mijn reactie om ging is het feit dat geaccepteert kan worden dat deze mensen, fam de Gaai dus, voor deze club kiezen zonder daarvoor veroordeelt te worden.

Helaas blijkt dat ze daar dus wel voor veroordeelt worden door Edwin, Michel en nog iemand op dit forum.....bijvoorbeeld.

Dat zint me niet, al tijden niet, jij bent een goeie uitzondering maar er zitten hier horken die denken dat ze maar kunnen schelden en tieren en mensen echt kunnen schofferen tot en met, gewoon omdat ze een andere mening hebben.

Kijk dat was misschien gewoon in 1933/1945 om iemand anders zijn wil op te leggen en dat is misschien gewoon in Oosterse landen waar Ali Baba de baas is maar hier in Nederland niet. Nog niet tenminste.....

el

Re: Goedkoop financieel onderzoek

Ongelezen bericht door el »

Edwin, hoe sta je er dan precies voor,gaat dat bedrijfje nu ook een rechtzaak tegen Dexia aanspannen namens jou of komt Dexia nu met een schikking.
Laat eens horen wat ze nu precies voor je hebben gedaan of gaan doen, ik ben daar zeer benieuwd naar.
Kijk maar even op die geweldige website van ze.

http://www.***.nl/

Edwin

Re: Goedkoop financieel onderzoek

Ongelezen bericht door Edwin »

Jean,

Ik mag toch hopen dat jij niet mij bedoelt in je laatste posting..??

Edwin ( de eigenwijze)

Jean

Re: Goedkoop financieel onderzoek

Ongelezen bericht door Jean »

Neen Edwin, jij bent toch de Gaai? Ik bedoel dus dat jouw mening niet geaccepteert wordt.........

Edwin

Re: Goedkoop financieel onderzoek

Ongelezen bericht door Edwin »

Jean

Nee tuurlijkt ben ik de gaai niet, ik ben Edwin de "Eigenwijze", je denkt toch niet dat ik €90 betaal voor een financieel onderzoek, denk je dat ik gek ben of zo.

Ik refereer aan deze quote van jouw
"Helaas blijkt dat ze daar dus wel voor veroordeelt worden door Edwin, Michel en nog iemand op dit forum "


Dus bedoel jij hier mij mee of niet....

GRT EDWIN

want ik sta altijd openen voor afwijkende meningen, dat ik hier weer kritische op ben is een nader verhaal..

en nog ff wat anders Jean, dat er drie topics van jouw zijn afgesloten met een slotje de laatse week moet je toch wel aan het denken zetten bij the way...en ik dacht je jonger was..ff die site gelezen van jouw contackt advertentie..en inderdaad kinderachtig om dat hier neer te zetten doet niet ter zake..wat jij in je vrijetijd uitspookt...

GRT EDWIN

Jean

Re: Goedkoop financieel onderzoek

Ongelezen bericht door Jean »

Het leek me al sterk dat jij het was.....en ik bedoelde jou dan ook niet....

Wat betreft de slotjes....daar heb ik alweer mijn mening over laten weten maar de Tros heeft nu die hele topic weggehaald. Ik beschuldig namelijk de Tros van selectievitiet door aantijgingen van anderen aan mij te accepteren maar kritische opmerkingen van mij, ook richting hun kant snel weg te halen.

Kijk Edwin, jij hebt een mening en ik ook. Maar anderen ook en ik vind gewoon dat die geaccepteerd mogen worden. Hoe moeilijk soms ook. Hier op het forum echter mag je je mening niet hebben en wordt je geschoffeerd om het minste of geringste.

Ik ben iemand die zich niet snel de mond laat snoeren. En vind ik het te grof worden dan weet ik dat ik er maar overheen hoef te gaan met grof geweld (wat door uitlokking verkregen wordt)om er een eind te maken, ofwel een slotje te verkrijgen.

Vind het ook wel wat hebben, slotjes verzamelen, zou dat al in het guinessboek of records staan?

Edwin, fijne dag toegewenst,

vriendelijke groet,

Jean.

Willem

Re: Goedkoop financieel onderzoek

Ongelezen bericht door Willem »

Daar is ie weer.

Willem

Brammetje

Re: Goedkoop financieel onderzoek

Ongelezen bericht door Brammetje »

up

Gesloten