LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Iedereen: blijf doorvechten, geef nooit op!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Kees-Jan

Iedereen: blijf doorvechten, geef nooit op!

Ongelezen bericht door Kees-Jan »

Ik hoop dat je je niet laat intimideren door de werkwijze van Dexia Bank. Ze dreigen met incassobureaus en deurwaarders omdat ze weten dat dit dreigen hun laatste "redmiddel" zou kunnen zijn. Dexia probeert nu snel nog mensen over de streep te trekken zodat ze toch nog wat geld binnenkrijgen. Gedupeerden die een rechtszaak willen is een nachtmerrie voor Dexia Bank. Dexia weet dat ze, om het even soepel te zeggen "fout" zijn geweest.

Het geld dat ik nu nog bijelkaar gesprokkeld heb, zal ik nooit zonder een rechtszaak aan Dexia geven. Zo makkelijk komen ze niet van mij af.
Via de site van ADVOCATENORDE kun je een advocaat krijgen die zijn uurtarief aanpast op jouw inkomsten.
Het is en blijft veel geld (voor advocaat) maar zonder een "gevecht" geef ik mij niet over aan Dexia.

Sandra

Re: Iedereen: blijf doorvechten, geef nooit op!

Ongelezen bericht door Sandra »

That's the spirit!

john

Re: Iedereen: blijf doorvechten, geef nooit op!

Ongelezen bericht door john »

Dexia heeft momenteel zijn regeltjes zo aangepast, dat ook al zou je je restschuld betalen dit niet meer mogelijk is onder protest. Dus ik raad iedereen aan om zijn restschuld niet te betalen. Dexia, dat is de afgelopen dagen maar weer gebleken, zit aan alle kanten fout en het recht zal zegevieren.

Dus medegedupeerden betaal nooit je restschuld, je geeft dan dat laatste beetje macht dat je nog hebt weg.

Sterkte allemaal,

John

t

Re: Iedereen: blijf doorvechten, geef nooit op!

Ongelezen bericht door t »

Ik ook ik vecht tot de rechtbank toe.Ik heb al een incasso van GGN vanwege de restschuld.
Heb gnn al meegedeeld dat we eerst de div. rechtszaken af moeten wachten voor we kunnen gaan betalen.

Andrew

Re: Iedereen: blijf doorvechten, geef nooit op!

Ongelezen bericht door Andrew »

Hi there everyone!
M'n winstvergeenreet contract is bijna a jaar geleden afgelopen...ik had ook 'n 'nasty letter' gehad van die vuile oplichters...ze hebben gezegd dat ik moet beginnen met 'n automatische betaling en 'n verklaring van m'n bank aan hun sturen (???)otherwise they were going to send the bailliffs(deurwaarders) Ik heb gewoon gezegd dat ik ga helemaal niks meer tekenen bij hun want ik vertrouwen hun niet meer dus ik zal die terug betaling van die restschuld zelf regelen...dat heb ik gedaan en niks meer gehoord van hun...and now after reading this forum it seems that these are just more cheap scare tactics from the f*****s....dus ik ga niks meer betalen...the bastards can whistle for the money! So what will they do? Send the deurwaarders naar 10,000 of meer mensen?
THANKS EVERYONE!
Samen zijn wij inderdaad sterk!
Best wishes & good luck!
Andrew.

Brammetje

Re: Iedereen: blijf doorvechten, geef nooit op!

Ongelezen bericht door Brammetje »

Ik kreeg vanmorgen ook zo ene brief en ga mooie niet betalen.

Brammetje.

Luc

Re: Iedereen: blijf doorvechten, geef nooit op!

Ongelezen bericht door Luc »

John schrijft: "Dexia heeft momenteel zijn regeltjes zo aangepast, dat ook al zou je je restschuld betalen dit niet meer mogelijk is onder protest."

Het moet niet veel gekker worden daar bij Dexia.

Zet het er anders zelf bij in koeieletters: "ONDER PROTEST".

Gast

Re: Iedereen: blijf doorvechten, geef nooit op!

Ongelezen bericht door Gast »

Dexia rotzooit maar wat aan.

Karin1

Re: Iedereen: blijf doorvechten, geef nooit op!

Ongelezen bericht door Karin1 »

:twisted:

NOu beste mensen,

Ik zal nooit opgeven voor Dexia!! absoluut niet!!!!
Dat hadden ze gedacht dat wij moeten opgeven voor al die ellende
die wij moeten mee maken.
Advies is niks betalen aan Dexia laat het uitvechten via Stichting Lease Verlies of je advocaat.

Laten we elkaar vast houden door blijven vechten tegen Dexia Mafiosa.

groetjes Karin1

jantje

Re: Iedereen: blijf doorvechten, geef nooit op!

Ongelezen bericht door jantje »

Dat is pas sterke taal. Goed gedaan Karin 1

W.Klercken

Re: Iedereen: blijf doorvechten, geef nooit op!

Ongelezen bericht door W.Klercken »

Op het nieuwe antwoordformulier na beeindiging van je contract wordt je er ingeluist door Dexia.

Ze gebruiken dezelfde construktie al het Dexia- aanbod!!!

Je hebt drie keuzemogelijkheden!!

Daarnaast betekent ondertekening dat je afziet van verdere juridische stappen tegen de bank!!!!!!!!!!!!!!!!!.

Einde verhaal dus als je tekent!!

Degeen die hun rechten niet willen verliezen en toch willen betalen die kunnen niet meer onder protest en met voorbehoud van alle rechten op het formulier plaatsen.

Deze opmerking maakt het formulier ongeldig alle gevolgen zijn dan voor jou, want je hebt het formulier zelf ongeldig gemaakt met je opmerking.

Gewoon in een begeleidende aangetekende brief erbij, waarin we stellen dat deze brief onverbrekelijk is verbonden met de indiening van het genoemde formulier, en dat zonder de in de begeleidende brief met daarin genoemde argumenten( Bijv als de rechter een vernietigende uitspraak doet tegen Dexiabank ).het formulier en de brief niet los van elkaar gezien mogen worden en opgevat.
Dus het desbetreffende keuzeformulier niet meer naar het opgegeven antwoordnummer van Dexia zenden, maar gewoon aangetekend (met ontvangstbevestiging) met een brief waarin je alles schrijft wat je kwijt wilt.
Het verstandigst is deze begeleidende brief op te stellen met een advocaat die deze brief voor jouw als cliënt ook tekent.


anna

Re: Iedereen: blijf doorvechten, geef nooit op!

Ongelezen bericht door anna »

Dat is de spirit,
daar hou ik van. GEEF NOOIT OP!!!
Wij Aegon gedupeerden vechten ook door!!!!!!!

learner
Berichten: 343
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:59

Re: Iedereen: blijf doorvechten, geef nooit op!

Ongelezen bericht door learner »

Waar halen ze in vredesnaam de moed en de arrogantie vandaan, om je te laten tekenen om AF TE ZIEN VAN JE RECHTEN... :twisted:

Denk je nou heus dat ze je een GUNST doen om van je rechten af te zien...? :oops:

Natuurlijk niet. Hiermee proberen ze je te ontwapenen... :roll:

Er zijn al vele gedupeerden, die er NU PAS ACHTER KOMEN dat ze het heel gemakkelijk hadden kunnen winnen... Maar ja... Ze hadden getekend dat ze zouden AFZIEN van hun RECHTEN... :cry:

Hoe kan iemand nou in vredesnaam EEN PLEZIER GEDAAN WORDEN BIJ HET AFZIEN VAN ZIJN RECHTEN... :?: :?: :?:

Dit is toch KROM...? :shock:

rob v.d.
Berichten: 69
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:19

Re: Iedereen: blijf doorvechten, geef nooit op!

Ongelezen bericht door rob v.d. »

Ik heb het elders op dit forum ook al ezegd: het formulier niet terugsturen. Dexia verkoopt dan toch de aandelen en brengt de restschuld op de van hen bekende wijze in rekening. Einde verhaal .. althans, je behoudt op deze manier wel je rechten want je hebt niks getekend! Dit heb ik zelf ook zo gedaan.

EE

Re: Iedereen: blijf doorvechten, geef nooit op!

Ongelezen bericht door EE »

Blijf vechten en betaal met zen allen niet je restschuld.
Samen staan we sterk.

mvg

Gesloten