LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ik ga terug naar dexia

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
j.moret

ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door j.moret »

mijn zaak wordt door ggn terug gegeven aan dexia ze hebben geen geld kunen innen van me en omdat ik geen goede betalings voor stel heb gedaan voor een evt betalingsregeling ga ik weer terug naar dexia en nu is het aan dexia of zij mij gaan dagvaardigen op zeer let wel zeer korte termijn volgens ggn(lol) we wachten het maar weer af zijn er al meer mensen die deze brieven ook hebben gehad groetjes j

Piet

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo J.Moret,

dexia dreigt en dreigt, het incasso bureau dreigt en dreigt en .....
als een hond met de staart tussen de benen, einde verhaal incasso bureau !!
J.Moret, ik heb respect voor je doorzettingsvermogen.
je bent een voorbeeld van vastberadenheid.

Ik volg jouw vastberadenheid.
Samen staan we sterk.

Sterkte voor de komende tijd.

En wat zei minister Zalm tegen mij...
we laten je niet verdrinken !

Groeten,
Piet

EE

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door EE »

BESTE PIET EN J.MORET

WIJ ZITTEN NU IN DE ZELFDE FASE EN BETALEN OOK NIET, DENK DAT WE DAT MET ZEN ALLEN NIET MOETEN DOEN.
hOOP DUS OOK DAT DE MENSEN STERK ZIJN EN ACHTER MEKAAR BLIJVEN STAAN.

MVG

Sandra

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door Sandra »

Beste J. Moret,

Ik bewonder jouw doorzettingsvermogen. Een voorbeeld voor mij en ik hoop vele andere medegedupeerden!
Ik hoop dat je ons op de hoogte houdt van de stand van zaken. We kunnen heel veel aan elkaar hebben. Ik betaal ook niet (laatste aanmaning gehad, binnen 8 dagen betalen, anders incassobureau).

Veel sterkte, moed en levenslust voor iedereen!
Met z'n allen staan we sterk!

Hans2

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door Hans2 »

J.Moret
Respect dat je onder zulke grote druk het hoofd boven water hebt weten te houden.
Ook aan Pay-Back helpen juliie zorgen dat deze mijnheer alsnog niet verdrinkt.
Hij verdient eventuele juridische bijstand, als hij dat nodig heeft, wat kan Pay-Back hierin betekenen?
Van de Stichtingen van Schonnewille verwacht ik niets, ook al hebben zij geloof ik iets toegezegd in de laatste Radar
uitzending.

Pieter

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door Pieter »

PAYBACK probeert haar leden zo goed mogelijk bij te staan met raad en daad zodat ze niet verdrinken.

Inmiddels is PAYBACK bezig om een grootschalige e-mail actie op touw te zetten die heel wat stof gaat doen opwaaien in Europa.

Mvg Pieter

Anke

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door Anke »

Dag Meneer Moret, nou ik denk niet dat Dexia u voor de rechter gaat slepen, dan moet de rest ook voor de rechter komen en dan moet ieder zijn of haar verhaal voorleggen. Lijkt me een te kostbare en tijdrovende klus voor Dexia.

abo

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door abo »

Ik zat zo te denken. Als,ja als, dexia Dhr J. Moret gaat dagen. Dan zal dat centjes gaan kosten, als nu ieder van ons zijn of haar maandtermijn niet naar Dexia overmaakt maar aan Dhr J. Moret.
Ik voor mij wil dat best doen hoor.
Ook in kostten kunnen we elkaar best bijstaan.
Meneer Moret gewoon volhouden, de oplossingkomt er aan.
Abo

toet

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door toet »

Voor J.Moret.Ik begrijp niet waarom ik niets maar dan ook niets van GGN hoor en andere wel.Waar zit het verschil .Volgens je eerdere berichten heb je al vijf brieven gehad van ggn en ben je ook per telefoon lastig gevallen.Zijn ze bij je aan de deur geweest?Wanneer was je contract verlopen kun je iets meer vertellen?groetjes toet

abo

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door abo »

Ik krijg steeds berichten onder aan mijn computer dat ies of iemand steeds mijn privacy probeert te schenden.
Diegen die dat doet, je kunt mij gewoon mailen hoor, ik heb niets te verbergen, voor niemand.
Als je me gewoon mailt krijg je gewoon antwoord op al je vragen .

Abo

toet

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door toet »

Hallo moret wakker worden.In het verleden heb ik vragen gesteld maar je antwoord nooit.Nog een keer hoe komt het dat jij zoveel GGN achter je hebt en ik niet.Toet

toet

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door toet »

omhoog

Piet

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Toet,

Misschien heeft het iets te maken met Eega ?
J. Moret is geen Eegaleaser, jij misschien wel ?

Groeten,
Piet

toet

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door toet »

Dag piet dat klopt.Wat ik graag wil weten is of het incasso het inderdaad naar dexia heeft terug gestuurd dit is iets waar ik mijn twijfels over heb.Wat ik ook vreemd vindt is dat hij al een dag van tevoren wist dat er weer een brief van GGN zou komen(Kijk eerdere berichten van J.Moret)Groetjes toet

Luc

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door Luc »

Nou Moret, geef eens antwoord.

Jan-Willem

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door Jan-Willem »

Die Moret is een o.h. Toet heeft gelijk. Hij ontwijkt bepaalde vragen en antwoord nooit.

J-W

abo

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door abo »

Zeg J.Moret is dat zo ben jij een o.h..

j.moret

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door j.moret »

hallo mensen dar ben ik weer ik ben het weekend gewoon niethiergeweest mag ik aub heb lekker genietenvan hetweerenzo en ik werk ook nog en heb s avonds niet altyd zin om te kijken hebben het erg druk nu op de zaak vandaar het is voor mij nu afwachten van wiede volgende brief komt van ggn of dexia maar ik ga ggn nog een brief sturen dus zal va hun zijn waneer ik een brief stuurt naar ggn weet ik nu wel hoeveel dagen er tussen zit en ja noem het gevoel als ik aan werk ben bel ik naar huis met de vraag en is die er en ja dan is hij er noem het gedachten lezen weet ik veel zo is het ggn heeft mij aan de telefoon ook bedreigt hoor en goed maar dat weas toen ik hun belde hun hebben zelf mijn numme rniet en krijgen ook niet ook zo bij dexia ja kan aan piet na vragen en zeker bij jurgen van pay-back dat ik van die bedreigingen erg onderste boven was hoor deed me echt veel moest uitkijken ik er geen art kloppingen weer van kreeg en voor de rest voor de geen die wat willen weten kunne me mailen kan je beter naar mijn hotmail adres doen die lees ik zeker eerder dan dit adres waar ik hier mee zit mail adres is [email protected] groetjes j

j.moret

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door j.moret »

hallo mensen dar ben ik weer ik ben het weekend gewoon niethiergeweest mag ik aub heb lekker genietenvan hetweerenzo en ik werk ook nog en heb s avonds niet altyd zin om te kijken hebben het erg druk nu op de zaak vandaar het is voor mij nu afwachten van wiede volgende brief komt van ggn of dexia maar ik ga ggn nog een brief sturen dus zal va hun zijn waneer ik een brief stuurt naar ggn weet ik nu wel hoeveel dagen er tussen zit en ja noem het gevoel als ik aan werk ben bel ik naar huis met de vraag en is die er en ja dan is hij er noem het gedachten lezen weet ik veel zo is het ggn heeft mij aan de telefoon ook bedreigt hoor en goed maar dat weas toen ik hun belde hun hebben zelf mijn numme rniet en krijgen ook niet ook zo bij dexia ja kan aan piet na vragen en zeker bij jurgen van pay-back dat ik van die bedreigingen erg onderste boven was hoor deed me echt veel moest uitkijken ik er geen art kloppingen weer van kreeg en voor de rest voor de geen die wat willen weten kunne me mailen kan je beter naar mijn hotmail adres doen die lees ik zeker eerder dan dit adres waar ik hier mee zit mail adres is [email protected] groetjes j

Jan-Willem

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door Jan-Willem »

De hartelijke groeten blijft een waanzinnig verhaal.

J-W

Gesloten