LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SERVIëRS BEDREIGEN AANBIEDERS AANDELENLEASE PRODUCTEN

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
el

SERVIëRS BEDREIGEN AANBIEDERS AANDELENLEASE PRODUCTEN

Ongelezen bericht door el »

SERVIëRS BEDREIGEN AANBIEDERS AANDELENLEASE PRODUCTEN


Het Verbond van Verzekeraars adviseert in een waarschuwingsbrief bankverzekeraars niet in te gaan op de eisen van een groep gedupeerde aandelenlease beleggers. Diverse financiële instellingen worden al enige maanden afgeperst door een groep Serviërs. Bestuurders worden schriftelijk en telefonisch bedreigd. Als gevolg van de ingezakte beurskoersen zijn de bezitters van deze aandelenlease producten hun inleg kwijt en in veel gevallen is er sprake van een grote restschuld. Deze groep gedupeerden wil gecompenseerd worden voor de verliezen die ze op deze producten hebben geleden. Het Verbond van Verzekeraars roept een ieder op zich te melden zodra zij worden benaderd door deze groep.

De Stichting AdviesVerlies (SAV) werd afgelopen mei al getipt dat deze groep actief was. Vooral het bedrijf S. te B. was doelwit van deze groep. Ook werd ons gemeld dat de directeur D. op de lijst stond van deze Serviërs.

Een speciaal recherche team voor fraudezaken onderzoekt deze zaak.

Commentaar SAV: al vele malen hebben wij gewaarschuwd dat het niet, of niet tijdig of niet adequaat reageren van de branche (en haar toezichthouders) en de overheid op de noodkreet van vele honderdduizenden gedupeerden, zeer grote risico’s met zich mee brengt. De branche hoeft van de meeste gedupeerden geen weerstand te verwachten. ‘Schapen ter …’. Men heeft niet voldoende middelen, kennis en moed om de eigen zaak aanhangig te maken.
Maar des te groter is het gevaar dat uit de hoek komt van een willekeurig individu of een groep, zoals nu deze Serviërs. Misschien dat het verstandig is om de geschiedenis er nog eens op na te lezen. Een volk van weinig woorden, maar veel daden. Dit soort mensen komt gewoon zijn recht halen. Alhoewel het tot nu toe bij woorden is gebleven, hebben een aantal gedupeerden mij gemeld niet voor zichzelf in te staan, wanneer een deurwaarder hen en hun gezin op straat komt zetten! De overheid, toezichthouders en financiële branche heeft het zelf zover laten komen. Door het wederom niet snel en adequaat ingrijpen speelt zij met vuur. Vuur wat ze zelf hebben aangestoken. Volgens SAV is het daarom nu echt tijd voor actie. Voorkom dat er slachtoffers vallen en stop met verstoppertje spelen.

el

Re: SERVIëRS BEDREIGEN AANBIEDERS AANDELENLEASE PRODUCTEN

Ongelezen bericht door el »

Ik vind dit eigenlijk wel goed nieuws, ik kan mij dan ook heel goed voorstellen dat mensen het op een gegeven moment niet meer pikken en zelf in actie komen.
Het is nu toch inmiddels wel duidelijk dacht ik dat we gewoon zijn opgelicht door een stelletje criminelen.
Er is nu al zo vaak geconstateerd dat er heel veel mis was met het aan de man brengen van deze produkten, dat het nu inmiddels wel eens tijd word dat er echt ingegrepen gaat worden en niet weer het zoveelste clubje van 'wijze' mannen die gaan kijken naar deze produkten want dit gaat weer maanden duren en die tijd is er gewoon niet meer.
Het lijkt wel of iedereen (politiek) bang is voor dat Dexia tuig en andere aanbieders.
Een heel begrijpelijke actie van deze Serviers vind ik al moet je je afvragen of dit de juiste weg is.
Maar ja wanneer je het gevoel hebt dat oplichting kennerlijk getolereerd wordt in dit land dan krijg je dit soort acties.

toet

Re: SERVIëRS BEDREIGEN AANBIEDERS AANDELENLEASE PRODUCTEN

Ongelezen bericht door toet »

Dat gebeurd als bankverzekeraars alleen aan hun eigen denken en maar geld innen.Achter deze mensen gaan vaders en moeders schuil met gezinnen die door hun in de problemen zijn geraakt vaak geen kant op kunnen en zelf bedreigd worden met incasso en deurwaarders.Misschien dat ze nu eens wakker worden daar in Den Haag.

toet

Re: SERVIëRS BEDREIGEN AANBIEDERS AANDELENLEASE PRODUCTEN

Ongelezen bericht door toet »

Dag el je was me net voor.Wij nederlanders zijn veel te tolerant en veel te afwachtend.Dit gaat fout als hier niet ingegrepen wordt.Verder wel goed dat er iets gebeurd.toet

PLUKKER

Re: SERVIëRS BEDREIGEN AANBIEDERS AANDELENLEASE PRODUCTEN

Ongelezen bericht door PLUKKER »

Hai El,

Waar komt dit stuk vandaan? Het is niet echt op een 'krantse' manier geschreven. Vooral het commentaar van de SAV lijkt PLUKKER te zijn opgetekend door een willekeurig persoon, maar niet een journalist. Maar goed, PLUKKER vindt het hoe dan ook een kwalijke zaak als dit de manier is waarop zaken geregeld gaan worden. Als jij denkt dat Dexia het kwaad is en het dan met kwaad vergelden: heeeel onverstandig.

PLUKKER - vindt dit enge ontwikkelingen

el

Re: SERVIëRS BEDREIGEN AANBIEDERS AANDELENLEASE PRODUCTEN

Ongelezen bericht door el »

Plukker geef nu eens zelf je mening over de topics op dit forum in plaats van ze alleen maar te analyseren en van commentaar te voorzien.
Waar sta jij nu eigenlijk, maak me dat eens duidelijk.

PLUKKER

Re: SERVIëRS BEDREIGEN AANBIEDERS AANDELENLEASE PRODUCTEN

Ongelezen bericht door PLUKKER »

Dat is geen antwoord op PLUKKERs vraag, El.

PLUKKERs antwoord op jouw (onnodige) vragen:

Mening: 'heeeel onverstandig' (8:59 uur)

Waar staat PLUKKER: achter de enige echte serieus misleide klanten van aandelenleaseaanbieders (dit blijkt te allen tijde uit al PLUKKERs postings)

PLUKKER - is altijd bereid alles tot in den treure toe te lichten

el

Re: SERVIëRS BEDREIGEN AANBIEDERS AANDELENLEASE PRODUCTEN

Ongelezen bericht door el »

Plukker, dit artikel staat op de site van Adviesverlies.

PLUKKER

Re: SERVIëRS BEDREIGEN AANBIEDERS AANDELENLEASE PRODUCTEN

Ongelezen bericht door PLUKKER »

Dankje, El.

PLUKKER - wil nog wel een kopje koffie

rob v.d.

Re: SERVIëRS BEDREIGEN AANBIEDERS AANDELENLEASE PRODUCTEN

Ongelezen bericht door rob v.d. »

Afpersing en bedreiging. Dat wil ik niet goedpraten en ik wil er ook niks mee te maken hebben. Dat Dexia probeert te intimideren is al erg genoeg ... Ik heb er geen begrip voor dat iemand dit goed nieuws vind.

Ralph

Re: SERVIëRS BEDREIGEN AANBIEDERS AANDELENLEASE PRODUCTEN

Ongelezen bericht door Ralph »

*Onderwijl Plukker een tas koffie inschenkend*

FF mijn reactie op dit bericht.
Persoonlijk keur ik elke actie van geweld af, al kan ik mij een dergelijke reactie in ons tever doorgeschoten, softe, land wel voorstellen. Klassejustitie e.d. maakt meer kapot dan ons allen lief is.

Willen wij een oplossing bereiken in dit debacle dan zullen wij met zijn allen in contact moeten komen en blijven. Blijven praten. Probleem is echter dat Dexia zich niet echter als gesprekspartner op wenst te stellen.
Wie weet veranderd met name dit laatste.

Mazzeltov;

Ralph*Believer in Justice for all!*

PLUKKER

Re: SERVIëRS BEDREIGEN AANBIEDERS AANDELENLEASE PRODUCTEN

Ongelezen bericht door PLUKKER »

Die koffie smaakt goed Ralph!

PLUKKER denkt dat Dexia en de SLV beiden een beetje stramme houding hebben gehad in de eerste ronde en daardoor elkaar niet hebben ontmoet in het midden. Wellicht dat de kaarten nu wat anders liggen en er een betere dialoog mogelijk is. Laten we het hopen.

PLUKKER - kan sowieso geen begrip opbrengen voor geweld

el

Re: SERVIëRS BEDREIGEN AANBIEDERS AANDELENLEASE PRODUCTEN

Ongelezen bericht door el »

Plukker, Dexia wil pas onderhandelen als SLV de dagvaarding intrekt.

PLUKKER

Re: SERVIëRS BEDREIGEN AANBIEDERS AANDELENLEASE PRODUCTEN

Ongelezen bericht door PLUKKER »

Misschien moeten ze dat maar doen, komt er misschien een snellere en waarschijnlijk betere oplossing. Zeker voor diegenen die willen meeliften op een schikking voor de werkelijk gedupeerden. Mochten die het liedje uit moeten zitten, zullen ze individueel moeten procederen en dus verliezen, toch?

PLUKKER -

PLUKKER

Re: SERVIëRS BEDREIGEN AANBIEDERS AANDELENLEASE PRODUCTEN

Ongelezen bericht door PLUKKER »

Hè verdorie:

PLUKKER - scheidt liever het kaf van het koren

Anke

Re: SERVIëRS BEDREIGEN AANBIEDERS AANDELENLEASE PRODUCTEN

Ongelezen bericht door Anke »

Dag Plukker, ik betwijfel of het er dan beter op wordt als SLV de dagvaarding gaat intrekken. Dan lijkt mij dat de "druk van de ketel" voor Dexia er een beetje af.

En wat betreft de Serviers, daar kan ik me niet druk overmaken. Dat is een probleem tussen Dexia en de Serviers. Laten zij het maar mooi met elkaar uitzoeken.


M4rty
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jul 2003 12:45

Re: SERVIëRS BEDREIGEN AANBIEDERS AANDELENLEASE PRODUCTEN

Ongelezen bericht door M4rty »

ja we zijn er weer :D
Laatst gewijzigd door M4rty op 02 jul 2003 18:47, 1 keer totaal gewijzigd.

tester
Berichten: 253
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:27

Re: SERVIëRS BEDREIGEN AANBIEDERS AANDELENLEASE PRODUCTEN

Ongelezen bericht door tester »

ja :lol:

tester
Berichten: 253
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:27

Re: SERVIëRS BEDREIGEN AANBIEDERS AANDELENLEASE PRODUCTEN

Ongelezen bericht door tester »

jaja
Laatst gewijzigd door tester op 02 jul 2003 18:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten