LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dhr.Kantelberg

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Monique

Dhr.Kantelberg

Ongelezen bericht door Monique »

Met verbazing hoorde ik tijdens het zappen (sorry, ik ben geen vaste kijker van Radar!)de naam Jack Kantelberg vallen mbt een opleidingsinstituut Best Alert....Aangezien ik zelf zeer slechte zakelijke ervaringen heb met dhr. Kantelberg was mijn interesse gewekt.Ik heb net de web-site van Best Alert bezocht en moest lachen om de toon die dhr. kantelberg daar voert, wat dat aangaat is hij de afgelopen 10 jaar weinig veranderd...Maar goed, de reden voor mijn bericht is de vraag of er meer mensen zijn die zo'n tien jaar geleden ook zakelijk en prive schade hebben geleden door de opleiding voor rij-instructeur te volgen en daarna op franchise basis onder de naam Kantelberg een rijschool zijn begonnen.......dit alles onder leiding van Dhr. Kantelberg.
Ik ben benieuwd!

groet, Monique

Eduardo

Re: Dhr.Kantelberg

Ongelezen bericht door Eduardo »

Hallo Monique,

ik ben 10 jaar geleden niet in aanraking geweest met Dhr.Kantelberg en zijn rij-instructeursopleiding(was toen 11! hahaha...), maar ik wilde toch reageren op je mail aangezien ik voornemens was de Bodyguard opleiding van Best Alert te volgen.
Ik ben blij dat ik toevalligerwijs de uitzending van Radar gisterenavond heb gezien. Ik heb namelijk een week voor die uitzending mijn inschrijfformulier voor de opleiding gefaxt.Vanochtend kreeg ik de bevestiging dat ik ingeschreven stond en 24 nov. a.s. met de opleiding kon beginnen. Bij nader inzien(kennis is macht) zie ik toch maar van die opleiding af en ik hoop dat ik onder de te betalen cursuskosten uit kan komen gezien de misleidende reclame op hun internetsite.

mvg,

Windmolen

Re: Dhr.Kantelberg

Ongelezen bericht door Windmolen »

Haha, RADAR weet werkelijk niet meer wat voor onderwerpen ze moeten maken. Best Alert was alweer zo'n 4 of 5 jaar geleden al Bij Ook Dat Nog! te zien.....

Tineke

Re: Dhr.Kantelberg

Ongelezen bericht door Tineke »

Hallo,

mijn naam is Tineke en ben nu een beetje rond aan het kijken voor een toeristische opleiding. Op internet kwam ik de best business school tegen. Graag zou ik graag willen weten of deze school ook met dhr Kantelberg te maken heeft.

Groetjes
Tineke

jan

Re: Dhr.Kantelberg

Ongelezen bericht door jan »

kantelberg heeft heel veel mensen opgelicht bij de rij opleiding ook de examinatoren zijn voor de gek gehouden de rechtzaken heeft hij verloren bij de rij opleidingen kan hij nooit meer een voet op vaste grond zetten vandaar dat hij het nu probeert met best alert een vos veliest wel zijn haar maar niet zijn streken

anoniem

Re: Dhr.Kantelberg

Ongelezen bericht door anoniem »

Kijk uit Tineke,

Best Business School is ook van Kantelberg. Alles op adres de Waal 5 te Best is van hem.

Gesloten