LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het nut van blokkeren prepaidkaart na verlies e/o diefstal.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
RVH

Het nut van blokkeren prepaidkaart na verlies e/o diefstal.

Ongelezen bericht door RVH »

Ruim een maand geleden ben ik mijn gsm-etje verloren. Direct laten blokkeren om het beltegoed veilig te stellen. Bel ik vervolgens naar Dutchtone om het beltegoed over te laten schrijven naar een ander nummer (ook Dutchtone prepaid) kan dit dus niet.

Nu vraag ik mij dus af of dit zomaar kan, en wat de bedoeling hiervan is. Ik heb immers niet voor niets het toestel laten blokkeren! Als ik dat geld toch kwijt ben dan heb ik liever gehad dat de eerlijke vinder het had kunnen verbruiken. Nu steekt Dutchtone het geld gewoon in de zak, waar ik het dus niet mee eens ben.

Hebben meerdere personen hier last mee? Hoe is dit geregeld bij andere providers.

Cliff Nijssen

Re: Het nut van blokkeren prepaidkaart na verlies e/o diefstal.

Ongelezen bericht door Cliff Nijssen »

Alleen bij Libertel is je simkaart verzekerd voor 1 keer hij wordt dus gratis vervangen en is je beltegeod mee te nemen bij de rest dus niet en dit na het opsturen van de antwoordkaart naar Libertel

Gesloten