LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] betalen voor sms

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
miranda

betalen voor sms

Ongelezen bericht door miranda »

wie weet hoe ik afkom van de sms van Albert van Linde!!!
Help alsjeblief wie weet wat ik er aan kan doen.

redactie

Re: betalen voor sms

Ongelezen bericht door redactie »

Een overzicht van afmeldcodes is terug te vinden op onze website: ga naar zoeken en typ als trefwoord: "sms". De rest wijst zich vanzelf. Succes! Redactie Radar

Reinier van Henten

Re: betalen voor sms

Ongelezen bericht door Reinier van Henten »

Meedoen aan het sms-weekspel: nooit meer. 1 euro 13 per opgestuurde vraag is veel te duur. Dus afmelden via de lijst van afmeldcodes. Nu al 2 keer afgemeld en hiervoor 2 keer een bevestiging gekregen per sms ('jammer dat u niet meer mee wil doen.....'). Maar helaas: de vragen blijven komen en er blijven kosten aan verbonden. Het klachten/vragen nummer lijkt onbereikbaar. Het lijkt bijna oplichting te worden. Wat kun je meer doen, of moet je echt gaan denken aan het weggooien van de telefoon?

appio

Re: betalen voor sms

Ongelezen bericht door appio »

Het antwoord staat op de volgende website:

http://212.104.203.68/radarsms.html

Ria

Re: betalen voor sms

Ongelezen bericht door Ria »

Ik ben ontzettend boos dat een bedrijf cq programmamaker zoals RTL 4, kinderen op deze manier doen misleiden en daarbij hun geld doen stelen. In hun onwetendheid doen ze iets wat vergaande konsekwenties heeft.Ze willen graag bv een mop horen ik praat over één mop maar geen abonnement zodoende krijgt men dan een telefoonrekening wat niet meer normaal is.
Toen ons kind erachter kwam waar die hoge telefoonrekening vandaan kwam waren we wel een paar weken verder tenslotte als je,je dan doet afmelden via het num:4141 blijven ze je toch nog berichten sturen Ik hoop dat ik met dit bericht mensen kan waarschuwen en hoop dat jullie via een tv uitzending er nogmaals aandacht aan doen schenken want het maakt kinderen hulpeloos en ouders machteloos want je moet betalen HELP DEZE KINDEREN die onwetend in een smerige val LOPEN zij hebben deze geld afzetterij niet verdiend PS ik zou u willen vragen besteed nog een keer aandacht hieraan in een TV programma
Vriendelijke Groet Ria

Anton

Re: betalen voor sms

Ongelezen bericht door Anton »

Hoe kom ik van kraak de kluis af?
Het nummer van de afzender is : 4141
Ze schrijven elke dag 0,70 euro cent van mijn beltegoed af.

Groeten van Anton

Gesloten