LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verhoging prijzen door de euro

Je hebt geen vertrouwen in de euro of juist wel? Geef hier jouw mening.
C.Kortekaas

Verhoging prijzen door de euro

Ongelezen bericht door C.Kortekaas »

Ik vergelijk de prijzen met de prijzen van 1 juli 2001.
Toen zijn de prijzen al verhoogd i.v.m de komst van de euro.
Laat de consumentenbond nou niet zeggen dat de prijzen bijna niet zijn verhoogd.
Als die mooi praters nou eens de winkel in gaan dan zullen ze het zelf zien.
Groetjes.

Wil Evers

Re: Verhoging prijzen door de euro

Ongelezen bericht door Wil Evers »

prijzen, wat mijn opvalt dat de prijzen van bloemen zo verschrikkelijk zijn gestegen,(zal ook wel een beetje door de winter komen) maar boeketten die vroeger f 19,95 kosten zijn nu ineens Euro 12,50 en met kleine boeketjes is dit ook het geval voor een gewone bus tulpen vragen ze zonder blikken of blozen Euro 6,=

M.J. Huilmand

Re: Verhoging prijzen door de euro

Ongelezen bericht door M.J. Huilmand »

Prijsverhoging van ruim 7% per 1-1-02 door Casema

Zonder enige mededeling heeft Casema de komst van de Euro benut om het abonnement op de kabel tv met ruim 7% te verhogen. Vorig jaar was de prijs van het abonnement nog Fl. 20,58 per maand. Casema heeft 'voor het gemak' de prijs per ! januari 02 verhoogd tot E 10. Een mooi rond getal, maar tersluiks wel een fikse verhoging, zonder de abonnes te informeren.

dhr.A.v.Oosten

Re: Verhoging prijzen door de euro

Ongelezen bericht door dhr.A.v.Oosten »

het wordt steeds gekker met de euro, want in Klazienaveen kunnen ze er ook wel wat van bij een bloemen centrum bijv. zijn de oude fl gulden prijzen in het zelfde bedrag om gezet in euro. bijv. een simpel bosje bloemen koste eerst fl.12,79(aanbieding) nu de zelfde aanbieding 12,79€
ja voor een bosje bloemen zou ik maar niet naar bloemen cees gaan, want die heeft zo zijn eigen idee om snel te verdienen.
------------------------------------------------------------
en als je een lekker kopje koffie wilt drinken raad ik iedereen aan om dat ook maar niet in Klazienaveen te doen en vooral niets te gaan eten want je beurs houd het niet lang meer, ik kochte bijv: een broodje gezond, en moest er 4,90 € voor een broodje betalen en voor een kopje koffie 2,60 € nou ik weet wel er zit weinig gezonds aan dat broodje.tenminste volgens mijn beurs.

R

Re: Verhoging prijzen door de euro

Ongelezen bericht door R »

Ik weet zeker dat de prijzen met de komst van de euro wel zijn verhoogd ;ik heb er zelf aan meegewerkt in oktober 2001 een eerste verhoging om alvast de kodten er uit tehalen voor het omprijzen naar een sticker met gulden en euro erop vervolgens in februari naar een sticker met alleen de euro erop. Met name bij deze laatste omprijzing kwam ik verhogingen tegen van 3 à 4 gulden op een bedrag van 26 - 30 gulden. inderdaad in januari zijn de prijzen niet omhoog gegaan.

M. Willemze

Re: Verhoging prijzen door de euro

Ongelezen bericht door M. Willemze »

Inderdaad is alles duurder geworden, in de supermarkt maar ook in restaurants heb ik forse prijsverhogingen geconstateerd en het bericht dat mensen steeds vaker in het rood staan door de Euro zegt al genoeg.

Raymond

Re: Verhoging prijzen door de euro

Ongelezen bericht door Raymond »

Voorbeeld 192395:
Bij FEBO was een kroketje 2,00 gulden.
Nu na de invoering van de euro 1,00 euro.
Dit is een verhoging van ruim 10% !!
Maar ja, het past zo makkelijk in de automaat....

Sandra

Re: Verhoging prijzen door de euro

Ongelezen bericht door Sandra »

Vorig jaar kocht je nog een hi prepay pakket voor f 399,- nu betaald je 199,- euro. Dus een prijsstijging van meer dan 10%. Nederland waar zijn we in vredesnaam mee bezig.

Dawn

Re: Verhoging prijzen door de euro

Ongelezen bericht door Dawn »

bij het kwartaal overzicht in het journaal is duidelijk aangegeven dat de consument beduidend minder gekocht heeft maar de omzet was gelijk. Dit zegt toch genoeg.

mo

Re: Verhoging prijzen door de euro

Ongelezen bericht door mo »

ik kocht mijn lingerie altijd in dezelfde winkel.Voor een BH betaalde ik altijd FL 34,95 en voor een slipje altijd FL14,95, nu dat de EURO eris betaal ik precies hetzelfde alleen voor de FL teken is een Euro teken gezet. DE AFZETTERS.

Klootjesvolk

Re: Verhoging prijzen door de euro

Ongelezen bericht door Klootjesvolk »

Ik wordt steeds bozer als ik dit lees.
Mijn eerste reactie is het loon van guldens nu in EURO'S.
Maar volgens mij wisten die gasten in Den Haag precies wat ze deden.
Ze zijn maar wat blij(opgelucht) dat Pim Fortuyn dood is,nu kunnen ze verder gaan met wat ze deden,namelijk ons(het volk) dom houden.
Het zit tussen de oren dat alles duurder is(Kok PVDA) en mensen loonmatigen(VVD,VNONCWde LPF maakt alleen ruzie(tuurlijk,maar stem het niet,want anders missen wij inkomsten,wij zijn de gevestigde partijen.

Klootjesvolk

Re: Verhoging prijzen door de euro

Ongelezen bericht door Klootjesvolk »

Ik wordt steeds bozer als ik dit lees.
Mijn eerste reactie is het loon van guldens nu in EURO'S.
Maar volgens mij wisten die gasten in Den Haag precies wat ze deden.
Ze zijn maar wat blij(opgelucht) dat Pim Fortuyn dood is,nu kunnen ze verder gaan met wat ze deden,namelijk ons(het volk) dom houden.
Het zit tussen de oren dat alles duurder is(Kok PVDA) en mensen loonmatigen(VVD,VNONCW)de LPF maakt alleen ruzie(tuurlijk,maar stem het niet,want anders missen wij inkomsten,wij zijn de gevestigde partijen)
We worden genaait door mensen die wij(het volk) betalen.

Gast

Re: Verhoging prijzen door de euro

Ongelezen bericht door Gast »

Ga naar de kroeg zeikerd.

Gast

Re: Verhoging prijzen door de euro

Ongelezen bericht door Gast »

z eikerd

Gesloten