LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nics Container Cleaning Service

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
J vd Horst

Nics Container Cleaning Service

Ongelezen bericht door J vd Horst »

Nics Container Cleaning Service verkopen huis aan huis schoonmaakcontrakten voor een jaar ,maken voor de helft van de tijd de vuil container niet schoon,sturen na een jaar een faktuur als je niet reageert krijg je direkt een incassso buro op je dak terwijl ze zelf niet incasseren als je ze belt zijn ze zeer onbeschoft en agresief en zeggen vrolijk we hebben u een brief gestuurd daar had u maar op moeten reageren. Dit is gewoon pure chantage

J.van DIjk

Re: Nics Container Cleaning Service

Ongelezen bericht door J.van DIjk »

Kunt u mij het adres geven van NICS daar wij net zo iets ondervinden maar dan bij Leo's

g.van.dijk

Re: Nics Container Cleaning Service

Ongelezen bericht door g.van.dijk »

het adres van de oplichtfirma :

Nick's Container Cleaning Service b.v.
Generatorstraat 1
3903 LH Veenendaal

tel.318-510020
fax.318-694494

k.v.k 30.17.26.91 te Utrecht (Blijkt een bedrijf te zijn wat doet aan administratieve werving aan de deur en levering van schoolartikelen !!! bij kvk)PURE OPLICHTING

fleur

Re: Nics Container Cleaning Service

Ongelezen bericht door fleur »

Dit Bedrijf zit in Oud-Beijerland en die verkoopt ook aan de deur een onderhoudscontract. Het geld wordt gelijk voor een jaar van je rekening afgeschreven en daarna krijg je de stickers voor op de bakken en een reinigingsschema. Ik heb dit in november 2003 afgesloten en tot op heden zijn ze nog niet schoongemaakt. En het mooie van het verhaal is dat ze zeker 5 maanden van het jaar niet komen. Als je belt naar dit bedrijf krijg je aan het klikken te horen een bandje dat alle medewerkers in gesprek zijn en daarna iemand aan de lijn die in de computer gaat kijken en iedere keer wordt er gezet ik zal hem morgen langs sturen. Of u kunt de beurt inhalen. Ik hoop dat er meerdere mensen zich aanmelden zodat het ook door radar wordt uitgezonden.

Ik heb al contact gezocht met de Kvk in Rotterdam en daar wordt verteld dat er meerdere klachten over dit bedrijf zijn en dat ze niks verder mogen mededelen.

fleur

Re: Nics Container Cleaning Service

Ongelezen bericht door fleur »

Ik heb op deze site van radar verschillende gedupeerde gezien van reinigen van containers. Bij de rubriek oproep/mededelingen telefoonteam onder de namen SOB, Vincents container Cleaning en CNN. Bij Radar uitzendingen onder de rubriek Container Cleaning. U moet deze reacties is lezen.

Albert Vriend

Re: Nics Container Cleaning Service

Ongelezen bericht door Albert Vriend »

Ook ik ben in September 2000 aan de deur benaderd door Container Cleaninig Nederland. Ziuj beloofde om voor 120 gulden 1 x per periode mijn containers schoon te maken. Uiteraard naar vooruitbetaling van het genoemde bedraag. Toen na een antal periodes er nog geen enkele keer mijn container was schoongemaakt. ben ik gaan bellen met het al door andere genoemde resultaat. Onbeschofte mensen aan de lijn en mijn contract werd verschoven of ze zijn naar u onderweg hoor en al dat soort smoesjes.
Na een klein jaar heen en weer bakelijenhad ik zo iets van laat ze maar barsten dit is duur lesgeld geweest. En ik heb ze medegedeeld geen gebruik te willen maken van hun diensten. Toen begon de elende pas echt. Plotesing wer er automatisch geld van mijn rekening afgeschreven. Dus dat heb ik meteen laten terug boeken. Vervolgens een maand of 2 later gebeurde dat weer opnieuw. Toen ben ik naar de bank gegaan en heb vanuit de bank de rekening voor hen secifiek laten blokeren.
nu zit ik in 2004 en Wordt ik nu bestookt met dreigbrieven van een incaso bureau. Waarvan de consumenten bond mij wist te vertellen dat het een onderdeel van het zelfde bedrijf is. Nu ben ik zo ver dat ik ze heb aangeraden om het maar voor de rechter te laten komen .
Radar kunnen jullie me helpen want ik ben hier doodziek van.
Vooral van de chantage
ik kan niet beschrijven hoeveel ik al met die mensen gebeld heb hoe veel keren ik al dreig brieven van ze gehad heb. Ik zie ze als een grote criminele bende.
En ja ik hoop dat jullie met je programma hier aandacht aan willen schenken

Met vriendelijke groet Albert

medegedupeerde

Re: Nics Container Cleaning Service

Ongelezen bericht door medegedupeerde »

Als je bij het onderwerp Container Cleaning Nederland kijkt dan zie je dat er heel veel gedupeerde zijn. Ik heb daar op 25 november 2003 mijn verhaal gedaan, wellicht heeft iemand hier iets aan. Zoals in mijn verhaal staat, ben ik van het contract af. Onlangs belde ze nog van CCN met de mededeling dat zij in de administratie hebben staan dat wij ooit eens klant zijn geweest en het contract hebben opgezegd en de vraag was: "Heeft u interesse om weer klant te worden." Ze hebben echt een bord voor hun k..

wikuka

Re: Nics Container Cleaning Service

Ongelezen bericht door wikuka »

Ook ik ben een slachoffer van de praktijken van container cleaning nederland. Het verhaal van mij komt ( uiteraard) overeen met alle anderen in deze.
Ik heb begrepen dat Tros radar al eens aandacht heeft gegeven aan de praktijken van deze firma. Maaaaaaaar....... ze gaan nog altijd op de oude voet verder.
Kunnen tegen deze soort firma's nu niet eens definitieve stappen ondernomen worden om ze te laten stoppen?
Altijd bereid om mijn verhaal verder toe te lichten.
Met vriendelijke groeten,
Wim.[/b]

lanwit

Re: Nics Container Cleaning Service

Ongelezen bericht door lanwit »

ik heb bericht gekregen van cleaning service dat zij de Wasbeer uit
Staphorst hadden overgenomen en daarmee ook alle verplchtingen.
Hetgeen wat ik nu echter lees zijn alle Wasbeer gedupeerden van de regen in de drup gekomen.
Is er nu niets tegen dergelijke oplichters praktijken te doen.??

charlesk

Re: Nics Container Cleaning Service

Ongelezen bericht door charlesk »

Kijk, dat mijn container niet schoongemaakt werd omdat Wasbeer (WCR) falliet is, vind ik heel vervelend. Ik heb in maart 2003 voor een heel jaar betaald; jammer dus van die paar maanden tot maart 2004. Maar wat ik ronduit misselijk vind is dat ik op 5/12/2003 een brief van Wasbeer kreeg waarmee mij verteld wordt dat het abonnement verlengd moet worden en er binnenkort Euro 49,00 van mijn rekening afgeschreven wordt, en dat dit bedrag ook op 5 december afgeschreven is. Ik heb de curator een mailtje gestuurd en gevraagd of dit een legale actie was. Immers, ik ga ervan uit dat er op 5 december al problemen waren, zeker als je veel later (31-1-2004) te horen krijgt dat WCR al op 19-12-2003 failliet werd verklaard; te laat dus om de automatische afschrijving terug te laten draaien. Ik heb nu (een week nadat ik de curator mijn bericht stuurde) nog geen antwoord, maar vrees dat ik naar mijn geld kan fluiten. Ik kan jullie wel verzekeren dat ik de curator achter zijn vodden blijf zitten totdat hij mij een (bevredigend?)antwoord heeft gegeven.

Rvd Bos

Re: Nics Container Cleaning Service

Ongelezen bericht door Rvd Bos »

Het kan best zo wezen dat het hier om maar 0,002% van de anderhalf miljoen buizen gaat die Philips maak, maar hier gaat het om een productiefout in een serie van de beeldbuizen die in één van hun fabrieken is gemaakt, kan gebeuren, maar dat gebeurt bij andere producten ook zoals bij auto's, en dan worden zij op kosten van de fabrikant weer in orden gemaakt.
Maar Philips denkt aan zijn NAAM, en onkent dat foutje gewoon dus laat hij die paar consumenten zelf opdraaien voor de kosten, en dat is :o ASOCIAAL :o Op de homesite van Philips.nl "link" Philips in Nederland aan kop met maatschappelijk verantwoord ondernemen.
Daarin prijzen zij zich zelf over hun sociale en ethische rol van de onderneming in de samenleveing. Die 0,002% is zo mooi opgelost, en de aandeelhouders zullen zo ook wel tevreden zijn.

Rvd Bos

Re: Nics Container Cleaning Service

Ongelezen bericht door Rvd Bos »

Sorry , Philips is op de verkeerde forum gekomen , mijn foutje

m.vd.horst
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 okt 2007 18:01

Re: Nics Container Cleaning Service

Ongelezen bericht door m.vd.horst »

ik ben blijkbaar niet de enige die is opgelicht.
ik heb in september ook iemand aan de deur gehad.
en later merkte ik dat er iets niet klopte.ik bellen en het was geen probleem om het op te zeggen.nu blijkt het tegen deel ik krijg de post gewoon terug.
en nu lees ik ook nog dat het volgens iemand schoolartikelen verkoopt en geen officieel schoonmaak bedrijf is heel vreemd allemaal.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Nics Container Cleaning Service

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Oplichter van de "containercleaning"

In dit verband zou ik u allen eens willen verwijzen naar het topic "berovingen".

Ook dit soort oplichtingspraktijken valt onde mijn begrip schade aan maatschappij en/of burgers.
Dus altijd die oplichters maatschappelijk blijven volgen en alle schulden blijven optellen die dit soort gasten maakt en natuurlijk zorgen dat die schulden ook worden betaald! Desnoods tot aan hun dood en uitgaande van leven van 90% van het bijstandsniveau.

Grootvader

matthe
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jul 2009 23:04

Re: Nics Container Cleaning Service

Ongelezen bericht door matthe »

Vanaf ongeveer eind 2009 werd er altijd netjes schoongemaakt. Hierna heb ik echter nooit meer een overzicht gehad op welke dagen ze komen. Verder is het bedrag sinds die tijd ongeveer verdubbeld, zonder enig bericht.

Gesloten