LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Boze beleggers maken mars naar parlement

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Piet

Boze beleggers maken mars naar parlement

Ongelezen bericht door Piet »

Uit het Financieel Dagblad van 16/6.

De Tweede kamer krijgt woensdag bezoek van boze beleggers.
Het gaat om gedupeerden van aandelenleasecontracten.
Zij beschuldigen de grootste aanbieder daarvan, dexia, van misleiding. De gedupeerden trekken woensdagmiddag onder leiding van de vereniging PAYBACK van het Haagse Malieveld naar de Tweede Kamer om een petitie aan te bieden. In de Kamer overlegt 's avonds de vaste kamercommissie voor Financien met minister Zalm over aandelenleaseconstructies.
De beleggers willen dit overleg massaal bijwonen.
Bron FD.

Groeten,
Piet

toet

Re: Boze beleggers maken mars naar parlement

Ongelezen bericht door toet »

Goed bericht.Ik zou willen dat ik mee kon doen maar mijn man is terug houdend wat dat betreft.toet

K Hoestyra

Re: Boze beleggers maken mars naar parlement

Ongelezen bericht door K Hoestyra »

Niet echt verstandig Toet, als we allemaal behoudend zijn lacht Dexia zich gek.
Je moet de baricade op en je laten zien, dan kunnen we iets bereiken.
Geen geluid is stilte en dat wil Dexia ons opleggen "het zwijgen" maar dat moeten we t.a.t.vermijden.
Dus Woensdag ben je van de partij en je man ook, we gedragen ons als nette burgers maar we zeggen wel waar het op staat.

Zie je Woensdag Toet.

angeline

Re: Boze beleggers maken mars naar parlement

Ongelezen bericht door angeline »

toet, je zeg toch gewoon tegen je man dat als hij niet meegaat hij de hele week niet ........
Werkt altijd.
Zie jullie morgen.


Sjaak

Re: Boze beleggers maken mars naar parlement

Ongelezen bericht door Sjaak »

Beste Toet,

Het is echt belangrijk om morgen te komen want 's-avonds is er een debat in de kamer en Rotterdam is niet zo ver weg. Nel wil er persé naar toe. Zelf voel ik het probleem van je man goed aan.

Bij ons is het zo'n beetje van wat Nel wilt, gebeurt wel. Wij hebben ook een flinke restschuld. Maar wij gaan wel.

Mensen tot morgen.

Sjaak en Nel

jaap

Re: Boze beleggers maken mars naar parlement

Ongelezen bericht door jaap »

Wij hebben thuis de volgend afspraak sinds we getrouwd zijn :

Ik beslis over belangrijke zaken en mijn vrouw de minder belangrijke, verder beslis zij wat belangrijk is.....

toet

Re: Boze beleggers maken mars naar parlement

Ongelezen bericht door toet »

Mijn man heeft juist niets met die aandelen te maken Dat is het hem juist hij zeg betaal die idioten en laat ze het plezier dat je in het leven hebt niet afpakken.Soms ben ik het met hem eens want het is echt een eigen leven gaan leiden.Neem mijn eigen steeds voor vandaag geen dexia geen computer en toch doe je het weer.toet

toet

Re: Boze beleggers maken mars naar parlement

Ongelezen bericht door toet »

Angeline daar straf ik me eigen mee.Hij is leuk

Ragrin

Re: Boze beleggers maken mars naar parlement

Ongelezen bericht door Ragrin »

Beste Toet en al die anderen die ook niet van die demonstratie typen zijn....Zelf ben ik niet echt een man voor baricaden, spandoeken en al die zaken die je doen opvallen tijdens demonstraties e.d. Maar nu is cht het hek van de Dam zogezegd. Dit soort banken, of ze nu Aegon, Legiolease, Labouchere of Dexia heten maakt niet uit, maakt zwaar misbruik van het moeizaam bijeen verkrijgen van spaargeld via salarissen e.d. Ze zijn zelfs zo hondsbrutaal door te gaan met hun incasso's zelfs na onzerzijds wettelijk toegestane vernietiging. Ze wachten niet eens een rechtelijke uitspraak af....Alle reden om zeker te komen, maar dan als rustig maar strijdbaar burger, om zeker de politiek te laten horen dat het zo niet langer kan. Hoeveel mensen in gezinnen raken nu niet ontwricht door deze puinhoop die enkele zakkenvullers aanrichtten met hun "fastwin" methode. Ik ben er zeker morgen, kost me wel een snipperdag. Laten we dat er minimaal voor over hebben. Kom ook alsjeblief en hopelijk ook al die duizenden toekomstige medegedupeerden!!!!!!!

Jean

Re: Boze beleggers maken mars naar parlement

Ongelezen bericht door Jean »

He lieve toet,
Ga jij lekker demonstreren...en laat je man hier een koppie koffie komen drinken....praat ik met hem over (goed) Leven en financieen. Hebben jullie alletwee lol, ik breng hem wel thuis. ;=))

Margriet

Re: Boze beleggers maken mars naar parlement

Ongelezen bericht door Margriet »

Piet Ragrin en hopelijk ook Toet,ik kom morgen ook deze keer gaat mijn man ook mee maar als dat niet zo was GING IK TOCH WEL.Ik vind het TE BELANGRIJK om nu thuis te blijven.KOMT AUB ALLEMAAL INDIEN MOGELIJK EN LAAT VAN JE HOREN!!!!!!Groeten Margriet.

marjo

Re: Boze beleggers maken mars naar parlement

Ongelezen bericht door marjo »

Hoi wij komen morgen naar Den Haag.Mijn man heeft een snipperdag genomen en dat is deze actie zeker wel waard.
DUS IK WIL IEDEREEN OPROEPEN OM MORGEN TE KOMEN WANT WAT
DEXIA EN SPAARBELEG DOEN IS OPLICHTING.

DUS ALLEMAAL KOMEN

MET ZN ALLE ZIJN STAAN WIJ STERK

Hans2

Re: Boze beleggers maken mars naar parlement

Ongelezen bericht door Hans2 »

Toet
Mijn vrouw gaat ook niet mee.
Ik vind het belangrijk om Den Haag te laten zien dat deze
ellende niet een paar mensen betreft.
Ben helemaal niet zo'n demonstratietype. Ik loop mee uit solidariteit!!!

marjo

Re: Boze beleggers maken mars naar parlement

Ongelezen bericht door marjo »

Jaap over de afspraken en belangrijke beslissingen met jouw
vrouw heb jij helemaal gelijk. Wij vonden het wel leuk neergezet.


Piet

Re: Boze beleggers maken mars naar parlement

Ongelezen bericht door Piet »

EN WE ZULLEN LATEN MERKEN DAT WE BOOS ZIJN !!

Groeten,
Piet

George

Re: Boze beleggers maken mars naar parlement

Ongelezen bericht door George »

voor luc even uppen.

Dubio

Re: Boze beleggers maken mars naar parlement

Ongelezen bericht door Dubio »

Eega's mogen alleen mee als ze getekend hebben!

jan

Re: Boze beleggers maken mars naar parlement

Ongelezen bericht door jan »

vrouwen?
je kunt beter kippen houwen.

Gesloten