LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Centerparcs

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
S.Stolp

Centerparcs

Ongelezen bericht door S.Stolp »

Het is ons ook opgevallen dat de prijzen daar de pan uit reizen voorbeeld een kopje koffie kost daar 4,10 en een kinderijsje 3,10 ook is de vijftigplus korting gewijzigd van 20 naar 15 procent en ook is het gratis inbelnummer vervallen en zo zijn er nog wel meer.

groet Simon

Johan Jolink

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door Johan Jolink »

Ik ben via een erkendreis buro in Tsjechië geweest en heb ontdekt dat het daar heel goed toeven is en dat je er heerlijk in een prive woning die meestal in de natuur staat prima vakantie kunt vieren voor minder dan de helft van de kosten bij centerparcs.
Ook het levens onderhoud is er onzettend goedkoop, het enige nadeel is dat je niet in een park zit en alle vertier zelf moet regeln.

Modaal

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door Modaal »

Ook als gezin niet meer te betalen zo duur

Nu even niet

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door Nu even niet »

Wat dacht je van een weekje Spanje.Garantie op mooi weer en zeker
niet duurder dan Center Parcs.
Tsjechie is ook een goed voorbeeld, wat al eerder is genoemd.
Ik ben er wat keren geweest en je kan daar nog voor weinig geld
goed toeven.

Mart

Toshi
Berichten: 44
Lid geworden op: 05 okt 2003 13:49

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door Toshi »

Toshi gaat graag naar CenterParcs 8)

gerald

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door gerald »

Niet alleeen centerparcs is niet meer te betalen maar over het algemeen de horeca, was afgelopen zondag op Kijkduin en betaalde voor 2 frisdrank en 2 bier €12,00, omgerekend bijna26, 00 waar gaan we naar toe en de regering maar zeggen BEZUINIGEN, nou dat doe je wel als je een middagje weg bent geweest

Gast

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door Gast »

Wandelen in de natuur is niet duur.

kitty

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door kitty »

:( Nou het is ook niet leuk meer om op vakantie te gaan,was je vroeger 25 gulden kwijt.Nu ben je voor het zelfde 25 euro kwijt.
Ik ga graag naar een bungalow park maar het is met een gezin niet meer te betalen.

liba
Berichten: 127
Lid geworden op: 09 okt 2003 11:11

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door liba »

in de mei vacantie ging mijn buurman voor 1200 euro een week alleen huur geen ijs bier en eten enz
ik zat met 4 per twee vol. twee kind.in mei 11 dagen in turkije 5 sterren
all in super de lux zelf elke dag op de bannaan gratis

voor 1840 euro :lol:


centerparcs heeft voor mij afgedaan ik heb ook dit naar hun gemaild

Maxime

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door Maxime »

Toen wij 5 jaar geleden naar Centerparcs (bij Horst, Limburg) gingen, waren daar de prijzen voor consumpties nog gewoon f 2,25. En nu 4 euro 10 :!: voor een kop koffie. Dat is dus een inflatie van 300% in 5 jaar. Dat is ook de reden dat wij tegenwoordig naar goedkopere parken gaan en alleen nog maar gaan zwemmen bij Centerparcs.

Fredje

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door Fredje »

Zeg Kitty,

Waar ging jij vroeger voor ƒ 25,- op vakantie?

Ik kwam niet verder dan de buren voor dat geld.

peet

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door peet »

mensen mensen we doen het zelf hoor,
zolang elk weekend die parken volzitten vragen ze wat ze willen.
Ze lachen der eigen rot daar.

Gewoon niet meer gaan!!!!!!!!!!!!

laat ze het bekijken ga lekker naar een particulier huisje ofzo
zeker zo gezelling en veeeeeeel en veeeeel goedkoper.

laat die uitbuiters eerst maar eens de prijzen normaal maken ( de helft)
en dan kunnen we er weer eens over denken om te boeken.

27694

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door 27694 »

ik wil in mei met vakantie naar turkye allin met 2 volwassen en 3 kinderen van 10, 13 en 15 jaar. kan iemand mij wat suggesties geven? alvast bedankt

Gast

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door Gast »

Gaat u met de auto of bedoelt u een vliegvakantie.

galith

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door galith »

nee, ze gaan met z'n allen met de pendelbus

m vr gr dv

armiva

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door armiva »

Dit heeft toch allemaal niets met center parcs meer te maken?
Info. over Turkije kunt u vinden op een Turkije forum. Bijv. www.marmaris.nl of www.alanya.nl En info. over hotels op www.vakantiereiswijzer.nl

efte

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door efte »

Ik wil naar de efteling mag dat wel??????????

efteling

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door efteling »

mag ik mee?

krent

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door krent »

mot je wel zelluf betale

harreknarre

Re: Centerparcs

Ongelezen bericht door harreknarre »

Ik vind het zo flauw allemaal. 4 jaar geleden ben ik 1 week in het hoogseizoen naar het Heijderbos gegaan. We betaalde toen al ruim 2 duizend piek. Dus dat de prijzen nu plotseling zijn verdubbeld is puur flauwekul! Een kinderijsje 3 euro nogwat? 6 weken geleden op de Vossemeren betaalde ik nog gewoon 1 euro!
En nee, je hoort me niet zeggen dat CenterParcs goedkoop is, maar wat je er voor terug krijgt is wel goed natuurlijk.
En als ik dan terug reken dat wij 6 weken terug met 8 personen voor 700 euro een week een bungalow hadden dan is dat nog geen 100 euro p.p. voor een week. Zo zie je dat het allemaal best wel mee valt. En laat ik in Griekenland vorigjaar nu ook 2.50 (euro) voor een bakkie koffie kwijt zijn.....

Gesloten