LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eurostration

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Jeroen

Eurostration

Ongelezen bericht door Jeroen »

Ik kreeg vandaag een factuur/offerte van Eurostration.
The European Institute for Business Registration.

Iemand hier bekend mee ??

Het betreft de opname van uw bedrijfsgegevens in het Europese handelsinformatiesysteem Eurostration.

resp00114389

Re: Eurostration

Ongelezen bericht door resp00114389 »

Ik ben een kleine zelfstandige en ik ontving recent ook zo'n acceptgiro voor een inschrijving bij het bedrijf Eurostration (The European Institute for Business Registration) het ziet er op het eerst oog uit dat het hier een verplichte registratie verplicht. Dit is bij nader bestudering niet zo. Mag dit zomaar? Zijn er meerdere bedrijven die deze acceptgiro hebben gehad? :? and :shock:

Theo vD

Re: Eurostration

Ongelezen bericht door Theo vD »

Dit heeft een tijdje geleden in de krant gestaan, dit bedrijf doet het voorkomen alsof de plaatsing al gebeurd is en dat daarvoor moet worden betaald. In werkelijkheid is het echter een soort offerte, pas wanneer er betaald wordt, wordt er iets geplaatst. Enorme oplichterij dus, omdat mensen in de veronderstelling gelaten worden dat zij MOETEN betalen, terwijl dit absoluut niet het geval is. Gewoon weggooien dus!

Gesloten