LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] uitgeverij atlas

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Joos

uitgeverij atlas

Ongelezen bericht door Joos »

Ik kreeg een tijdje geleden een foldertje in de bus van uitgeverij Atlas, een postorderbedrijf. Ze hadden een aanbieding: ik kon een stel kaarten waarop allerlei wetenswaardigheden over kruiden vermeld stonden, betselen voor Euro 2,50. Dat heb ik gedaan, en onlangs ontving ik mijn bestelling. Nu komt Atlas met het voorstel dat ik nog meer van deze kaarten kan ontvangen, die worden mij dan maandelijks toegestuurd. Ik krijg er ook nog een verzamelband en flesjes kruidenolie bij. Ik wilde graag weten hoeveel maanden dat dan doorloopt, maar bij de klantenservice wordt niet opgenomen. Mijn vraag: heeft iemand ervaring met uitgeverij Atlas, is het een bonafide bedrijf?

mw petersen

Re: uitgeverij atlas

Ongelezen bericht door mw petersen »

ik heb een tijd geleden ook gereageerd via zon foldertje
het waren kaartjes waar woordjes opstonden en letters voor mijn zoontje. het was zonder verplichtingen en ik hoefde maar 4 gulden tebetalen daarna kreeg ik elke maand een pakketje met kaartjes steeds andere met rekeningen van soms 35 gulden ik zal er niet aan beginnen want je komt er heel moeilijk vanaf na een paar keer schriftelijk het opgezegd tehebben bleef ik rekeningen krijgen na veel schrijven en bellen en mailen zijn de zendingen gestopt

mw petersen

Re: uitgeverij atlas

Ongelezen bericht door mw petersen »

ik heb een tijd geleden ook gereageerd via zon foldertje
het waren kaartjes waar woordjes opstonden en letters voor mijn zoontje. het was zonder verplichtingen en ik hoefde maar 4 gulden tebetalen daarna kreeg ik elke maand een pakketje met kaartjes steeds andere met rekeningen van soms 35 gulden ik zal er niet aan beginnen want je komt er heel moeilijk vanaf na een paar keer schriftelijk het opgezegd tehebben bleef ik rekeningen krijgen na veel schrijven en bellen en mailen zijn de zendingen gestopt

Garak

Re: uitgeverij atlas

Ongelezen bericht door Garak »

Hoewel het onderwerp wat ouder is wil ik toch even wat nieuwe info over uitgeverij ATLAS hier plaatsen.
Hoewel in de folder nog steeds telefoonnr. in Mijdrecht wordt gebruikt, is het telefoonnummer onjuist.
Je kunt ze bereiken op: 0297 - 285 818
En dat is als adres dan: Postbus 43, 3640 AA Mijdrecht.

Overigens wordt alles verzonden vanuit Zwitserland, en dat zorgt natuurlijk voor veel vertraging.

celo512
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 dec 2003 10:43

Re: uitgeverij atlas

Ongelezen bericht door celo512 »

Ikzelf heb enige tijd info gekregen over modelstoomlocomotieven. Er eentje laten opsturen met een hoop info erbij maar niet de meest relevante: uit hoeveel modellen bestaat de serie en kan ikzelf er ook een keuze uit maken. Met veel moeite het emailadres via zoeken op internet achterhaald en ik kreeg snel antwoord terug: de serie bestaat uit 30 locs en er kon geen keuze gemaakt worden. Daar de kwaliteit te wensen overliet hier niet verder mee gegaan en deze ene loc betaald. Overigens, het bedrijf lijkt in Zwitserland te staan geregistreerd. Ook het e-mailadres (heb ik niet meer) is in Zwitserland. Of het betrouwbaar is? Geen idee!

sannie1979
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mar 2004 00:45

Re: uitgeverij atlas

Ongelezen bericht door sannie1979 »

Uitgeverij Atlas is redelijk betrouwbaar. Het moederbedrijf zit inderdaad in Zwitserland, maar in Nederland doet 1 persoon de adminstratie voor de Nederlandse markt, zover ik weet. Een paar jaar geleden zat dat nog in Huizen. Dit was toen het telefoonnummer.
Atlas Uitgeverij: 035-5240103

Ook ik heb ooit (2 keer) meegedaan aan de toezendingen van het materiaal. Ik trap er alleen niet meer in. In het begin natuurlijk een mega aanbieding, maar daarna blijf je materiaal toegestuurd krijgen. Ze geven vantevoren niet aan hoeveel zendingen het zullen zijn en hoeveel het uiteindelijk gaat kosten. Beetje onzerheid dus. Uiteindelijk wordt zo'n verzameling zo ontzettend duur dat je beter een goed boek kunt kopen in de boekenwinkel!

Gewoon niet doen dus!

lerak2
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 nov 2012 12:06

Re: uitgeverij atlas

Ongelezen bericht door lerak2 »

over dinky toys van 3e90

kreeg in de tv krant een folder van een citroen ds 19 van dinky toys
via www.atlaseditions.nl ik ben verder gaan zoeken en via marktplaats ben
ik op de echte dinky toys gestuit voor een beschadigde betaal je al gauw
20 euro dus dit is allemaal nep want de echte dinky toys worden niet meer gemaakt

melomaan
Berichten: 61
Lid geworden op: 16 mar 2010 16:19

Re: uitgeverij atlas

Ongelezen bericht door melomaan »

lerak2 schreef: dus dit is allemaal nep want de echte dinky toys worden niet meer gemaakt
Wanneer je de tekst op de pagina van je link ff had gelezen wist je dat ook.

"Zo ontstond het idee om u de natuurgetrouwe heruitgave van de DS 19 (24CP) samen met zijn beroemde gele doosje aan te bieden."
Notabene de eerste regel :o

Gesloten